Sømsøm Skrevet 11. juli 2020 #1 Del Skrevet 11. juli 2020 Hei! Eg har prøvd og prøvd men eg får ikkje til å stille overlock maskina inn riktig😔 eg har prøvd å søke men finner ikkje noke informasjon. Eg har ein Toyota Overlock SL3314. Eg har fått råd om å ha alle på 3 med det ser ikkj3 fint ut. Har noken erfaring med dette?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #2 Del Skrevet 11. juli 2020 Hva er gale med sømmen da? Hvordan ser den ut? Anonymkode: e8134...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sømsøm Skrevet 12. juli 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juli 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er gale med sømmen da? Hvordan ser den ut? Anonymkode: e8134...e00 Tråden se løs ut😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Live88 Skrevet 12. juli 2020 #4 Del Skrevet 12. juli 2020 34 minutter siden, Sømsøm skrev: Tråden se løs ut😔 Hmm, har du tredd maskinen i riktig rekkefølge? Jeg vet ikke hva som kan være feil, ville ha spurt inne på f.eks «vi sygale» på Facebook, der er de flinke til å komme med forslag😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 12. juli 2020 #5 Del Skrevet 12. juli 2020 Vil også tipse om vi sygale på Facebook. De er kjempeflinke til å finne svaret på slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sømsøm Skrevet 12. juli 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 12. juli 2020 Maskinen er tredd riktig, men takk skal sjekke ut Facebook sida😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå