Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Ja, det synes jeg er unødvendig også, hun har fått unødvendig mye pepper... Herretter skal jeg beskytte mine favoritter, og du er også inkludert🧡

Jeg digger kvinner som ikke er så A4... Noen ganger må man skrive rett fra levra for å forklare ting... og jeg synes det er deiligere å slurpe i seg grøten, enn å gå i rundt grøten😉😅

Er så enig med deg. Har skrevet litt med Sørlandsjenta på PM nå, og det er jo ikke måte på hvor frekke folk har vært henne her inne. Jeg støtter henne fullt ut. 
Alt er bedre om man slurper deg i seg enn om man prøve å gjør det på en pen måte. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror vi skal være varsomme med å konkludere at noen er « hun» fordi personen kaller seg jente på et anonymt forum. Hakking er ikke greit, men stadig flere aner vel ugler i mosen. 

Anonymkode: 04b48...7c4

Du trenger ikke betvile at hun er jente hvis det er det du mener. Snakket litt med henne på PM i går, og vi ble kjapt venner på snap. Hun er bare så skjønn. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, 3lis3 skrev:

Er så enig med deg. Har skrevet litt med Sørlandsjenta på PM nå, og det er jo ikke måte på hvor frekke folk har vært henne her inne. Jeg støtter henne fullt ut. 
Alt er bedre om man slurper deg i seg enn om man prøve å gjør det på en pen måte. 

Ja hennes versjon er nok forferdelig kan jeg tenke meg ;) 

Anonymkode: e7f08...1b2

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror vi skal være varsomme med å konkludere at noen er « hun» fordi personen kaller seg jente på et anonymt forum. Hakking er ikke greit, men stadig flere aner vel ugler i mosen.

Ja, jeg har gått på en smell før, i Tromsø... kjempe søt jente når jeg var full... ante usikkerhet og kløp "henne" på ballene, da ble det en annen lyd en jentestemme... hun var transe😂😂Vi kom aldri til sengs da, men vi hadde en innholdsrik samtale i baren...

Men nå ser jeg du har avslørt kjønnet på brukeren og blitt gode venner... Så bra tenker jeg, så fikk tvilerne en trøkk 16😂 Selv har jeg avslørt henne som kvinne, det var en beskrivelse på hvordan hun gjør og liker ting... og det er bare kvinner som kan...

Det er bra noen venner beskytter hverandre, å sitte å motta hakking fra hønsemafian er ikke behagelig😉

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, 3lis3 skrev:

Du trenger ikke betvile at hun er jente hvis det er det du mener. Snakket litt med henne på PM i går, og vi ble kjapt venner på snap. Hun er bare så skjønn. 

Ja du og sørlandsjenta er bemerkelsesverdig like, både i alder, meninger, temaer dere skriver om her inne og måter å skrive på. At dere to ble gode venninner tviler jeg ikke på ;) 

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du og sørlandsjenta er bemerkelsesverdig like, både i alder, meninger, temaer dere skriver om her inne og måter å skrive på. At dere to ble gode venninner tviler jeg ikke på ;) 

Vi har funnet tonen på snap. Skal ut å spise sammen i morra. 

AnonymBruker
Skrevet
På 13.7.2020 den 8.19, AnonymBruker skrev:

Var ikke det verken da jeg var 18 eller 30 siden jeg var i lange forhold da. Var litt tøsete i mellom de to forholdene da jeg var rundt 20. Er 45 nå og har lyst å være litt løs, evnt finne en fast elsker eller 3. Men ikke fler puleforhold enn 3 om gangen (og de må vite om hverandre da). Fint med variasjon :)

Anonymkode: cc33c...50f

Hvorfor i himlens navn må de vite om hverandre ???   

Hilsen Kv. 47 som har 3. (alle yngre og vet ingenting om hverandre)

Anonymkode: eb0bd...4ff

AnonymBruker
Skrevet

Trur tøsen er en hann.. 😒

Anonymkode: 4f4e8...0b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...