3lis3 Skrevet 13. juli 2020 Forfatter #21 Skrevet 13. juli 2020 Må være lov å slå seg litt løs når man er singel. Jeg har igrunn ikke lyst til å binde meg til en person resten av livet. Noe så kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #22 Skrevet 13. juli 2020 Akkurat nå, 3lis3 skrev: Må være lov å slå seg litt løs når man er singel. Jeg har igrunn ikke lyst til å binde meg til en person resten av livet. Noe så kjedelig. Ingen stopp deg, men husk å ta hensyn akkurat nå. Covid er ikke en sykdom du har lyst på Anonymkode: e7f08...1b2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #23 Skrevet 13. juli 2020 På 11.7.2020 den 7.59, 3lis3 skrev: Hei alle dere eldre damer her inne (30+) Hvordan var dere når dere var yngre? Var dere også løse og tøsete på sommeren? Jeg er på hytta på Sørlandet, og de siste 3 somrene har jeg vært en skikkelig tøs når jeg er her nede. Det har liksom blitt en del av ferien. Treffer gutter og menn fra tinder og på fester. Kan fort bli en ny hver dag nesten. Har dere også vært sånn? Hadde alltid kjæreste, så var ikke løs nei, selv om lysten øket og fortsatt øker om sommeren. Anonymkode: febe0...f71 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #24 Skrevet 14. juli 2020 På 11.7.2020 den 7.59, 3lis3 skrev: Hei alle dere eldre damer her inne (30+) Hvordan var dere når dere var yngre? Var dere også løse og tøsete på sommeren? Jeg er på hytta på Sørlandet, og de siste 3 somrene har jeg vært en skikkelig tøs når jeg er her nede. Det har liksom blitt en del av ferien. Treffer gutter og menn fra tinder og på fester. Kan fort bli en ny hver dag nesten. Har dere også vært sånn? Har feriert på Sørlandet i mange år og Det er altfor få av dere ... skulle vært fler som deg 👍 Anonymkode: 5a284...09a 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #25 Skrevet 14. juli 2020 På 11.7.2020 den 7.59, 3lis3 skrev: Hei alle dere eldre damer her inne (30+) Hvordan var dere når dere var yngre? Var dere også løse og tøsete på sommeren? Jeg er på hytta på Sørlandet, og de siste 3 somrene har jeg vært en skikkelig tøs når jeg er her nede. Det har liksom blitt en del av ferien. Treffer gutter og menn fra tinder og på fester. Kan fort bli en ny hver dag nesten. Har dere også vært sånn? Når jeg var i 20-årene var jeg en skikkelig tøs ja. Spesielt om sommeren. Jeg drev til og med med dogging i Oslo. Bare dro til doggingstedet ( i naturen), blinket meg ut en kjekk mann som gikk forbi og ba han knulle opp etter trestammen. Musa fikk kjørt seg hele sommeren. 😊 Anonymkode: d2b9f...855 3
3lis3 Skrevet 14. juli 2020 Forfatter #26 Skrevet 14. juli 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har feriert på Sørlandet i mange år og Det er altfor få av dere ... skulle vært fler som deg 👍 Anonymkode: 5a284...09a Takk. Synd du ikke er her nå da
3lis3 Skrevet 14. juli 2020 Forfatter #27 Skrevet 14. juli 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg var i 20-årene var jeg en skikkelig tøs ja. Spesielt om sommeren. Jeg drev til og med med dogging i Oslo. Bare dro til doggingstedet ( i naturen), blinket meg ut en kjekk mann som gikk forbi og ba han knulle opp etter trestammen. Musa fikk kjørt seg hele sommeren. 😊 Anonymkode: d2b9f...855 Så herlig. Det har jeg lyst til å prøve. Finnes det sånne steder fortsatt? Send meg gjerne en PM. hvrofor slutta du?
Sørlandsjenta02 Skrevet 14. juli 2020 #28 Skrevet 14. juli 2020 Jeg er 18 nå, og jeg er en sommertøs akkurat som deg. Dvs, en helårstøs egentlig. Sex er jo like godt om vinteren
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #29 Skrevet 14. juli 2020 Nei, aldri vært tøsete, og blir det nok heller ikke. Synes det er kvalmt. men det er MIN MENING Anonymkode: f28c9...c1c
MarianneE Skrevet 15. juli 2020 #30 Skrevet 15. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, aldri vært tøsete, og blir det nok heller ikke. Synes det er kvalmt. men det er MIN MENING Anonymkode: f28c9...c1c Litt enig egentlig. Ser liksom ikke helt poenget med å knulle rundt med et nytt menneske for hver gang. Gir sikkert bra sex, men for meg høres det litt... tomt ut.
Sørlandsjenta02 Skrevet 16. juli 2020 #31 Skrevet 16. juli 2020 På 15.7.2020 den 5.24, MarianneE skrev: Litt enig egentlig. Ser liksom ikke helt poenget med å knulle rundt med et nytt menneske for hver gang. Gir sikkert bra sex, men for meg høres det litt... tomt ut. Ikke tomt for min del. Har prøvd. Holdt på en hel måned med bare en fyr uten å treffe noen andre. Det ble veldig flatt og kjedelig. Samme rutinene gang etter gang. Trenger nye ideer og inspirasjon. Og ikke minst reaksjonen fra nye når jeg leker med dem. Ikke så mange der ute som er vant til ei tøs som meg. De bli ofte litt sjokka. Positivt sjokka altså. De er så vant til kjedelig damer som ikke vil gjøre det lille ekstra for dem.
Kaffefrøken Skrevet 16. juli 2020 #32 Skrevet 16. juli 2020 På 15.7.2020 den 0.34, Sørlandsjenta02 skrev: Jeg er 18 nå, og jeg er en sommertøs akkurat som deg. Dvs, en helårstøs egentlig. Sex er jo like godt om vinteren Leste du hovedinnlegget?
Sørlandsjenta02 Skrevet 16. juli 2020 #33 Skrevet 16. juli 2020 3 minutter siden, Kaffefrøken skrev: Leste du hovedinnlegget? Mener du jeg ikke skam få lov til å svare fordi jeg ikke er over 30. Er sikker på at 3lis3 synes det er ikke å høre at hun ikke er den eneste unge som er løs nå på sommeren.
Kaffefrøken Skrevet 16. juli 2020 #34 Skrevet 16. juli 2020 Akkurat nå, Sørlandsjenta02 skrev: Mener du jeg ikke skam få lov til å svare fordi jeg ikke er over 30. Er sikker på at 3lis3 synes det er ikke å høre at hun ikke er den eneste unge som er løs nå på sommeren. Ja, det mener jeg. Respekter TS. 😉 Tror de fleste har fått med seg at du er løs både sommer og vinter. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #35 Skrevet 16. juli 2020 Det er nok en del som ikke klarer å forestille seg at bestemor deltok i gruppesex i sommerferien som ung. Vi tror ikke på at bestemødre har vært like unge og kåte som det unge er i dag. Det er nesten så man tror at sex ble oppfunnet av denne generasjonen. Anonymkode: 49110...d43 1
3lis3 Skrevet 16. juli 2020 Forfatter #36 Skrevet 16. juli 2020 6 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev: Mener du jeg ikke skam få lov til å svare fordi jeg ikke er over 30. Er sikker på at 3lis3 synes det er ikke å høre at hun ikke er den eneste unge som er løs nå på sommeren. Selvsagt kan du også svare #Sørlandsjenta02. Herlig å vite at jeg ikke er den eneste tøsen her. Har lest flere av innleggene dine og vi tenkte mye likt.
3lis3 Skrevet 16. juli 2020 Forfatter #37 Skrevet 16. juli 2020 6 timer siden, Kaffefrøken skrev: Ja, det mener jeg. Respekter TS. 😉 Tror de fleste har fått med seg at du er løs både sommer og vinter. Klart hun kan skrive hun også. Regner med hun også lurer på dette. Hvorfor hakke på alt hun skriver?
Bamseklemmer Skrevet 16. juli 2020 #38 Skrevet 16. juli 2020 26 minutter siden, 3lis3 skrev: Hvorfor hakke på alt hun skriver? Ja, det synes jeg er unødvendig også, hun har fått unødvendig mye pepper... Herretter skal jeg beskytte mine favoritter, og du er også inkludert🧡 Jeg digger kvinner som ikke er så A4... Noen ganger må man skrive rett fra levra for å forklare ting... og jeg synes det er deiligere å slurpe i seg grøten, enn å gå i rundt grøten😉😅 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #39 Skrevet 16. juli 2020 35 minutter siden, 3lis3 skrev: Klart hun kan skrive hun også. Regner med hun også lurer på dette. Hvorfor hakke på alt hun skriver? Tror vi skal være varsomme med å konkludere at noen er « hun» fordi personen kaller seg jente på et anonymt forum. Hakking er ikke greit, men stadig flere aner vel ugler i mosen. Anonymkode: 04b48...7c4 1
Sørlandsjenta02 Skrevet 16. juli 2020 #40 Skrevet 16. juli 2020 9 timer siden, 3lis3 skrev: Selvsagt kan du også svare #Sørlandsjenta02. Herlig å vite at jeg ikke er den eneste tøsen her. Har lest flere av innleggene dine og vi tenkte mye likt. Takk skal du ha. Da fikk vi i alle fall oppklart det. Sender deg en PM jeg, så tar vi en prat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå