3lis3 Skrevet 11. juli 2020 #1 Skrevet 11. juli 2020 Hei alle dere eldre damer her inne (30+) Hvordan var dere når dere var yngre? Var dere også løse og tøsete på sommeren? Jeg er på hytta på Sørlandet, og de siste 3 somrene har jeg vært en skikkelig tøs når jeg er her nede. Det har liksom blitt en del av ferien. Treffer gutter og menn fra tinder og på fester. Kan fort bli en ny hver dag nesten. Har dere også vært sånn?
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli 2020 #2 Skrevet 11. juli 2020 Selvfølgelig har vi ikke det. Her inne er vi ordentlige piker alle som èn! 21
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #3 Skrevet 11. juli 2020 2 minutter siden, 3lis3 skrev: Hei alle dere eldre damer her inne (30+) Hvordan var dere når dere var yngre? Var dere også løse og tøsete på sommeren? Jeg er på hytta på Sørlandet, og de siste 3 somrene har jeg vært en skikkelig tøs når jeg er her nede. Det har liksom blitt en del av ferien. Treffer gutter og menn fra tinder og på fester. Kan fort bli en ny hver dag nesten. Har dere også vært sånn? Hvor gammel er du? Anonymkode: 2d957...6a1 1
petterm Skrevet 11. juli 2020 #4 Skrevet 11. juli 2020 8 minutter siden, 3lis3 skrev: Hei alle dere eldre damer her inne (30+) Hvordan var dere når dere var yngre? Var dere også løse og tøsete på sommeren? Jeg er på hytta på Sørlandet, og de siste 3 somrene har jeg vært en skikkelig tøs når jeg er her nede. Det har liksom blitt en del av ferien. Treffer gutter og menn fra tinder og på fester. Kan fort bli en ny hver dag nesten. Har dere også vært sånn? I disse tider bør du kanskje prøve å begrense antallet? Smitten forsvinner ikke selv om du har ferie og er på Sørlandet. 13
Bamseklemmer Skrevet 11. juli 2020 #5 Skrevet 11. juli 2020 Så spennende, det var min lille hobby i yngre alder... jeg var ikke så nøye på det, jeg knullet dem som ville, omså midt på dagen i skyggen bak hytta i skogen😂🤫 Jeg drømmer fremdeles om å gjøre det... 1
MarianneE Skrevet 11. juli 2020 #6 Skrevet 11. juli 2020 Aldri gjort. Ihvertfall ikke med nye partnere. Med Husets Herre er jeg løs anytime. Men det var kanskje ikke poenget her... 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #7 Skrevet 11. juli 2020 2 timer siden, 3lis3 skrev: Hei alle dere eldre damer her inne (30+) Hvordan var dere når dere var yngre? Var dere også løse og tøsete på sommeren? Jeg er på hytta på Sørlandet, og de siste 3 somrene har jeg vært en skikkelig tøs når jeg er her nede. Det har liksom blitt en del av ferien. Treffer gutter og menn fra tinder og på fester. Kan fort bli en ny hver dag nesten. Har dere også vært sånn? Hvem har sagt at man ikke kan være tøsete om man er eldre enn 30? Anonymkode: cc33c...50f 10
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #8 Skrevet 11. juli 2020 Faktisk ikke. Var i forhold mye av fra jeg var 18 til jeg var 27, gikk aldri lang tid mellom kjærester. Og de varte alt fra 1-5 år hver 😛 Serie monogam! wohoo.. Anonymkode: e7f08...1b2
3lis3 Skrevet 11. juli 2020 Forfatter #9 Skrevet 11. juli 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem har sagt at man ikke kan være tøsete om man er eldre enn 30? Anonymkode: cc33c...50f Jeg kommer alltid til å være tøsete. Ikke uvanlig at voksne damer er det, men var du det når du var 18 også?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #10 Skrevet 11. juli 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: Hvem har sagt at man ikke kan være tøsete om man er eldre enn 30? Anonymkode: cc33c...50f Han er ikke interessert i kvinner som er like gamle som ham selv. Anonymkode: 412df...df4 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #11 Skrevet 11. juli 2020 Bortsett fra en opplevelse med en venninne når jeg var 22, da vi dro hjem med to kjekke gutter som hadde et stort hus med boblebad, var det kun noen få «One-night-stands» som var mer eller mindre dårlige. Hadde derimot en slik periode etter at jeg fylte 29 og ble singel, det var noe helt annet, da visste jeg både hva jeg ville ha, hva jeg likte og hvordan jeg kunne gjøre det veldig deilig for den andre parten. Det var en deilig og gøy erfaring jeg hadde den gangen jeg var 22, men fortsatt ingenting i forhold det jeg fikk oppleve senere Anonymkode: a9ee3...450
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #13 Skrevet 11. juli 2020 Nei, men skulle av og til ønske jeg var litt løsere enn jeg er 😅for jeg vil jo ofte at noe skal skje, men når jeg er i situasjonen så slår fornuften inn. Anonymkode: 2a1d6...231 3
GammelKaktus Skrevet 11. juli 2020 #14 Skrevet 11. juli 2020 Aldri skjedd, er det motsatte av løs jeg. 2
Gjest Ufordragelig Skrevet 11. juli 2020 #15 Skrevet 11. juli 2020 6 minutter siden, FrøkenMånestråle said: Aldri skjedd, er det motsatte av løs jeg. Tight? 🤣
GammelKaktus Skrevet 11. juli 2020 #16 Skrevet 11. juli 2020 2 minutter siden, Ufordragelig skrev: Tight? 🤣 Haha, så den kunne bli feil ja Det jeg skulle fram til var iallfall at jeg ikke ligger rundt, alt for kresen. Men får bli mer tøs i et eventuelt neste liv.
Gjest Ufordragelig Skrevet 11. juli 2020 #17 Skrevet 11. juli 2020 Just now, FrøkenMånestråle said: Haha, så den kunne bli feil ja Det jeg skulle fram til var iallfall at jeg ikke ligger rundt, alt for kresen. Men får bli mer tøs i et eventuelt neste liv. Det kan jo også være sånn at du bare er FOR tight og at det da er fysiskt umulig for deg å gjøre som i tråden 🤣🤣
Random Skrevet 12. juli 2020 #18 Skrevet 12. juli 2020 18 timer siden, 3lis3 skrev: Hei alle dere eldre damer her inne (30+) Hvordan var dere når dere var yngre? Var dere også løse og tøsete på sommeren? Jeg er på hytta på Sørlandet, og de siste 3 somrene har jeg vært en skikkelig tøs når jeg er her nede. Det har liksom blitt en del av ferien. Treffer gutter og menn fra tinder og på fester. Kan fort bli en ny hver dag nesten. Har dere også vært sånn? Kanskje holde seg unna fester og holde seg til en i sommer. Pandemien er ikke over. 1
3lis3 Skrevet 12. juli 2020 Forfatter #19 Skrevet 12. juli 2020 Kan ikke la være å feste og kose seg i sommer. Men kan jo holde avstand til de fleste på festene
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #20 Skrevet 13. juli 2020 På 11.7.2020 den 23.14, 3lis3 skrev: Jeg kommer alltid til å være tøsete. Ikke uvanlig at voksne damer er det, men var du det når du var 18 også? Var ikke det verken da jeg var 18 eller 30 siden jeg var i lange forhold da. Var litt tøsete i mellom de to forholdene da jeg var rundt 20. Er 45 nå og har lyst å være litt løs, evnt finne en fast elsker eller 3. Men ikke fler puleforhold enn 3 om gangen (og de må vite om hverandre da). Fint med variasjon Anonymkode: cc33c...50f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå