Gå til innhold

Pulevenn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

I nærheten av Oslo ja

Anonymkode: 542b1...e44

interessant:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tinder... Mange som kun ser etter sex der. Det er også gjerne slik at om du har vært på noen dater med noen tidligere, hvor man ikke matchet kjæreste-/følelsesmessig, men "kun" attraksjonsmessig, så går det jo alltids an å ta kontakt i ettertid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Snøfnugg_ skrev:

Tinder... Mange som kun ser etter sex der. Det er også gjerne slik at om du har vært på noen dater med noen tidligere, hvor man ikke matchet kjæreste-/følelsesmessig, men "kun" attraksjonsmessig, så går det jo alltids an å ta kontakt i ettertid. 

Jeg tror at det er vanskeligere å finne pulevenn for menn enn for kvinner.

Mann 39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, byh1 said:

Jeg tror at det er vanskeligere å finne pulevenn for menn enn for kvinner.

Mann 39

Slik jeg tolker det, så er OP en kvinne da? :) Men du har nok rett i det du sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.. Ønsker også helst eldre menn med erfaring, er det ekkelt? Eller innafor? + 10 år foreksempel 

Anonymkode: 542b1...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil menn helst ha sex med yngre eller eldre damer?

Anonymkode: 542b1...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her.. Ønsker også helst eldre menn med erfaring, er det ekkelt? Eller innafor? + 10 år foreksempel 

Anonymkode: 542b1...e44

Hvem bryr seg om det er "innafor" eller ikke. Liker du tanken? Tenner du på det? Er det noe du kunne tenkt deg? Det er spørsmål du heller burde stille. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snøfnugg_ skrev:

Hvem bryr seg om det er "innafor" eller ikke. Liker du tanken? Tenner du på det? Er det noe du kunne tenkt deg? Det er spørsmål du heller burde stille. :)

Sant nok! Bare litt nytt for meg dette😊 

Anonymkode: 542b1...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt spørsmål; er det usexy hvis kvinnen har lite erfaring/kan «lite»? 

Anonymkode: 542b1...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Sant nok! Bare litt nytt for meg dette😊 

Anonymkode: 542b1...e44

Helt i orden. Mitt poeng er: Du gjør dette for din egen nytelse og glede... Så hva andre måtte mene/like/synes, er i grunnen lite interessant. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnene i dag er meget rutinerte de kan tingene sine. En med liten erfaring behøver ikke være usexy. Men en ung og uerfaren jentunge Ikke noe for meg. Voksne kvinner 50+ det virker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2020 den 21.16, AfricanQueen skrev:

Du er ikke alene.. er også ute etter pulevenn😩

 

På 11.7.2020 den 16.29, AnonymBruker skrev:

24 😊 Ja, må jo bare prøve å se om det er noe muligheter 

Anonymkode: 542b1...e44

Selv har jeg vært i søk etter det. Anbefaler en profil på Cupido, har det selv og har hatt et par treff men ikke har klart å finne en pulevenn ennå. Som noe sa over, det r lettere for en kvinne enn mann;). Dating sider er bare søppel og full av useriøse folk. Syns det r bra at Cupido tar betalt for å være der og luker bort det meste av useriøse folk. Lykke til 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SnillScorpion skrev:

 

Selv har jeg vært i søk etter det. Anbefaler en profil på Cupido, har det selv og har hatt et par treff men ikke har klart å finne en pulevenn ennå. Som noe sa over, det r lettere for en kvinne enn mann;). Dating sider er bare søppel og full av useriøse folk. Syns det r bra at Cupido tar betalt for å være der og luker bort det meste av useriøse folk. Lykke til 🤞

Fant min på badoo og det er en dating side. Han er ikke noe søppel. Du kan også luke bort her også som å ignorere de. 

Anonymkode: e33fb...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nytt spørsmål; er det usexy hvis kvinnen har lite erfaring/kan «lite»? 

Anonymkode: 542b1...e44

Det er ikke usexy hvis kvinnen har lite erfaring og kan lite. Har lite erfaring selv og dette vet vedkomne om. Selv om jeg har lite erfaring så ønsker vedkomne å møte meg igjen. Men jeg var redd for at vedkomne ikke ønsket å møte meg igjen siden jeg ikke har erfaring osv. 

Anonymkode: e33fb...8ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant min på badoo og det er en dating side. Han er ikke noe søppel. Du kan også luke bort her også som å ignorere de. 

Anonymkode: e33fb...8ac

Du er da en av de veldig få heldige da👌 Nå mener jeg ikke at alt r "søppel" der selvfølgelig. Det er jo (som alle andre steder) seriøse folk også der, men dessverre i veldig få tall. Ikke lett å være mann på de sidene🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SnillScorpion skrev:

Du er da en av de veldig få heldige da👌 Nå mener jeg ikke at alt r "søppel" der selvfølgelig. Det er jo (som alle andre steder) seriøse folk også der, men dessverre i veldig få tall. Ikke lett å være mann på de sidene🙈

Han som jeg har møtt virker ordentlige iallfall. Han var interessert i hvordan jeg hadde det underveis osv. 

Anonymkode: e33fb...8ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, SnillScorpion skrev:

Du er da en av de veldig få heldige da👌 Nå mener jeg ikke at alt r "søppel" der selvfølgelig. Det er jo (som alle andre steder) seriøse folk også der, men dessverre i veldig få tall. Ikke lett å være mann på de sidene🙈

Det er ikke lett å være kvinne på de sidene heller. 

Anonymkode: 42627...806

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
On 7/11/2020 at 12:16 AM, AnonymBruker said:

Hvordan få seg pulevenn? Jeg har aldri hatt god sex med de to typene jeg har vært sammen med og dette er noe jeg virkelig ønsker/trenger

Anonymkode: 542b1...e44

Hei! Det handler om kommunikasjon, fortell hvordan du vil ha det. Viktig at du blir tilfredsstilt før mannen får komme, tenker oralsex og litt griseprat vil gi det orgasme rimelig fort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2020 den 0.16, AnonymBruker skrev:

Hvordan få seg pulevenn? Jeg har aldri hatt god sex med de to typene jeg har vært sammen med og dette er noe jeg virkelig ønsker/trenger

Anonymkode: 542b1...e44

Fin deg en sub....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...