Gå til innhold

Pulevenn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan få seg pulevenn? Jeg har aldri hatt god sex med de to typene jeg har vært sammen med og dette er noe jeg virkelig ønsker/trenger

Anonymkode: 542b1...e44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynn å snakk med menn. Tror det er lettere for ei dame å fikse seg en fast enn motsatt egentlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bekjent som jeg rotet litt med for noen år siden. Jeg sendte han melding for noen dager og spurte om han ønsket å kun ha sex, og han svarte ja. Så vi skal møtes til uka:-) 

Han forrige var også en bekjent som jeg plutselig møtte tilfeldig på byen. Jeg spurte også han om han ønsket kun sex. 

Anonymkode: 416e1...6e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan få seg pulevenn? Jeg har aldri hatt god sex med de to typene jeg har vært sammen med og dette er noe jeg virkelig ønsker/trenger

Anonymkode: 542b1...e44

Forstår frustrasjonen din. Har hatt det slik selv. Har funnet meg en pulevenn/elsker via Badoo. 

Anonymkode: e33fb...8ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår frustrasjonen din. Har hatt det slik selv. Har funnet meg en pulevenn/elsker via Badoo. 

Anonymkode: e33fb...8ac

Glømte å si at du kommer til å få en del forespørsel på Badoo av menn som er interessert så anbefaler deg å lage en profil der :) Hadde en fantastisk sex i denne uken med vedkomne. 

Anonymkode: e33fb...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan få seg pulevenn? Jeg har aldri hatt god sex med de to typene jeg har vært sammen med og dette er noe jeg virkelig ønsker/trenger

Anonymkode: 542b1...e44

Jeg ønsker en pulevenn.send pm 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

om du lager deg en profil på cupido er det helt sikkert mulig å finne noen der. Lagde meg en profil der i går og fikk raskt masse meldinger...

Anonymkode: 67985...6e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen bekjent som du har fått kjemi med men som ikke er aktuell som kjæreste? Jeg er pulevenn med en tidligere kollega. Vi var veldig seksuelt tiltrukket av hverandre da vi jobbet sammen men ingenting skjedde. Vi snakket faktisk om det da vi jobbet sammen hvor tiltrukket vi var av hverandre, men kun seksuelt, ikke som kjærestemateriale, altfor mange andre ting som ikke matchet. Så byttet jeg jobb og da  var det fritt fram for felles lek 😄

Vi har en god dialog og har ikke fått følelser for hverandre heldigvis men hvis den ene vil ut av det f.eks pga begynner å date, er det uproblematisk. Anbefales 😄 

Anonymkode: c200c...9e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan få seg pulevenn? Jeg har aldri hatt god sex med de to typene jeg har vært sammen med og dette er noe jeg virkelig ønsker/trenger

Anonymkode: 542b1...e44

Hvor gammel er du? Sukker og Tinder, kanskje?

Jeg har hatt pulevenninne, savner det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AndersenG skrev:

Hvor gammel er du? Sukker og Tinder, kanskje?

Jeg har hatt pulevenninne, savner det!

Du burde skaffe deg då 😊 

Han anskaffet meg det 😊

Anonymkode: e33fb...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AndersenG skrev:

Hvor gammel er du? Sukker og Tinder, kanskje?

Jeg har hatt pulevenninne, savner det!

24 😊 Ja, må jo bare prøve å se om det er noe muligheter 

Anonymkode: 542b1...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene pulevennen mine var en x.

Andre var en kompis jeg bare skulle ha en ons med 😛 

Anonymkode: a99b1...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

24 😊 Ja, må jo bare prøve å se om det er noe muligheter 

Anonymkode: 542b1...e44

oslo? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AndersenG skrev:

oslo? 🙂

I nærheten av Oslo ja

Anonymkode: 542b1...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt profil på noen slike datingsider. Det var en hake . Damene som tok kontakt eller besvarte mine hendvennelser gjorde meg oppmerksom på kostnadene som ville komme tillegg for dette uforpliktene vennskapet vi kunne starte opp. Det var bare å slette profilen og glemme hele nettstedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666

Det er jo ganske lett å skaffe seg pulevenn på nett. Ikke bare på datingsider, men også helt vanlige nettsamfunn. Man prater sammen, og det oppstår en spenning.

Resten skjer nærmest av seg selv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt ha tenkt meg å vært knullkompis for en venninne-gjeng på tur... utmerket kokk er jeg også😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alterego666 skrev:

Det er jo ganske lett å skaffe seg pulevenn på nett. Ikke bare på datingsider, men også helt vanlige nettsamfunn. Man prater sammen, og det oppstår en spenning.

Resten skjer nærmest av seg selv.

 

Har nok rett der du. Det enkleste er ofte det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
55 minutter siden, Høyeheler skrev:

Har nok rett der du. Det enkleste er ofte det beste.

Leste innlegget ditt over. Typiske datingsider er dessverre infisert av prostituerte. Heldigvis er de lette å identifisere, men fremdeles plagsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...