Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Xavia
Skrevet

jeg har prøvd avene(faktor 20 i sprayflaske), og synes den var utrolig tykk i konsistensen, og nesten ikke til å smøre ut.

I Hellas kjøpte jeg Avene solfaktor 20 til ansikt. De hadde to varianter; en til fet hud og en til normal hud. Jeg kjøpte den til fet hud, fordi jeg hater fete solkremer. Den kan anbefales!!

(Hvis den går ann å få tak i i Norge.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker stort sett Piz Buin og Nivea, og Piz Buin gir meg skikkelig feriefølelse. Men det irriterer meg at det er så vanskelig å få tak i krem med høy faktor, for selv om jeg blir lett brun så foretrekker jeg helst faktor 15 eller mer her hjemme og. Til ansikt og hals bruker jeg faktor 30 eller mer, der er Vichy bra.

Skrevet
Cosmica har skiftet formulering, dvs at de har forbedret den og gjort den mere tyntflytende og enklere å smøre ut.....

Jeg har prøvd den nye fra Comsmica, faktor 16. Den var tynnflytende og enkel å smøre ut, og luktet godt og diskret. Jeg er veldig fornøyd med den!! :)

Det var kampanjetilbud på apoteket da jeg kjøte den, så den var ikke så dyr heller...vet ikke om det fortsatt er kampanje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...