Gjest hetdanser Skrevet 7. juli 2005 #1 Del Skrevet 7. juli 2005 Usikker hvor dette passet, men da single mennsker ofte er ute og danser, tar jeg det her Ofte når man er ute så skjer det fort at en jente nærmer seg deg på dansegulvet og danser tett inntil deg. Er jeg for full, og hun for intens og nærgående, strømmer blodet litt for kjapt ned til junior og han våkner og lever sitt eget liv. Selv finner jeg dette ofte litt pinlig, og føler at jeg bør ha såpass kontroll over ham, men som sagt, er jeg for full så lever vi to separate liv. Men hvordan opplever dere jenter dette? Dere kan vel ikke unngå å legge merke til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 7. juli 2005 #2 Del Skrevet 7. juli 2005 Har alltid trodd dere ikke helt kontrollerte det, og har (i mine single het-dans dager) alltid tatt det som et kompliment. Forutsatt at det ikke "brukes" ufint, da blir det bare ekkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hetdanser Skrevet 7. juli 2005 #3 Del Skrevet 7. juli 2005 Har alltid trodd dere ikke helt kontrollerte det, og har (i mine single het-dans dager) alltid tatt det som et kompliment. Forutsatt at det ikke "brukes" ufint, da blir det bare ekkelt... Selv rygger jeg unna(ser helt sikkert smart der jeg danser med krum rygg og rumpa stikkende ut:-? ), forsøker å posisjonere den slik at det ikke like lett føles, danser litt med siden mot henne osv. Å gnikke underlivet mitt oppetter rumpa hennes i en slik situasjon forsøker jeg selvfølgelig å unngå (men ikke så lett å unngå når hun gnikker rumpa si mot meg..). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pirrende Skrevet 7. juli 2005 #4 Del Skrevet 7. juli 2005 Er typen jeg danser med kjekk, synes jeg det er opphissende og pirrende:) Er han ekkel og innpåtrengende, synes jeg det er diskøsting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pirrende Skrevet 7. juli 2005 #5 Del Skrevet 7. juli 2005 Er typen jeg danser med kjekk, synes jeg det er opphissende og pirrende:) Er han ekkel og innpåtrengende, synes jeg det er disgøsting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singel-pingel Skrevet 7. juli 2005 #6 Del Skrevet 7. juli 2005 Hvis den jeg danser med blir litt "halvfeit", men danser normalt, synes jeg det er litt morsomt og tar det som et komplement. Er han innpåsliten, "gnikker" innpå og i tillegg lite tiltrekkende, tror jeg jeg hadde sagt takk for dansen og gått. Men du hetdanser, ut fra hvordan du beskriver din dansing, tror jeg de fleste damene tar junioren din (som lever sitt eget liv) som et komplement Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pleier Skrevet 13. juli 2005 #7 Del Skrevet 13. juli 2005 Kommer ann på personen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hetdanser Skrevet 14. juli 2005 #8 Del Skrevet 14. juli 2005 Hun siste ble iallfall ikke skremt så nå blir det date nummer to i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2005 #9 Del Skrevet 14. juli 2005 Hm, søren, jeg er singel men haaater å danse på diskotek. Jeg vil også oppleve en mann med det "problemet"! men jeg sitter vanligvis i en el. annen pub, og da er det ikke så mye gnikking av fremmede menn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå