Gå til innhold

Er dvask rumpe turn-off?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Dvask kropp i seg selv er turn-off.

Anonymkode: f4131...a29

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Dvask kropp i seg selv er turn-off.

Anonymkode: f4131...a29

Det kommer an på hvem som har dvask rumpe. Hvis man heter Tiësto og er DJ så er det greit. 

Anonymkode: 3261c...f68

AnonymBruker
Skrevet
På 9.7.2020 den 18.56, AnonymBruker skrev:

Jeg har så dvask og utrent rumpe, vet ikke om jeg tør å vise meg naken for daten min. Jeg er slank og ellers ok fornøyd med kroppen min, selvom jeg er utrent, men rumpa er ikke spesielt fin. Det er litt å ta tak i der, men det består ikke av muskler for å si det sånn. 

Hva tenker dere menn? Rumpa er jo ofte fokus hos menn såvidt jeg har skjønt.. Ikke har jeg store pupper som kompenserer heller (de er en liten A-cup). 

Blir så usikker. 

Anonymkode: e3278...259

Hva synes du da, Ts? Alle mennesker har jo et tenningsmønster, og de fleste av oss synes veltrent er mer sexy enn dvask. Men de aller fleste av oss synes også smart er mer sexy enn dum og grei er mer sexy en komplett idiot. Så det med tenning har et helt åpenbart personlighets-aspekt.

Dersom du, personlig, synes at dvask rumpe er usexy så gjør du noe med det. Å trene 2-4 ganger i uka er uansett noe absolutt alle som ønsker å nyte ok livskvalitet inn i alderdommen må gjøre, så det er bare å sette i gang. Dersom du, personlig, synes du er sexy sånn du er nå? Ja, da starter du uansett trene 2-4 ganger i uka. Rævva livskvalitet etter 37 er ikke sexy.

Anonymkode: c4370...6b1

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
På 9.7.2020 den 18.56, AnonymBruker skrev:

Jeg har så dvask og utrent rumpe, vet ikke om jeg tør å vise meg naken for daten min. Jeg er slank og ellers ok fornøyd med kroppen min, selvom jeg er utrent, men rumpa er ikke spesielt fin. Det er litt å ta tak i der, men det består ikke av muskler for å si det sånn. 

Hva tenker dere menn? Rumpa er jo ofte fokus hos menn såvidt jeg har skjønt.. Ikke har jeg store pupper som kompenserer heller (de er en liten A-cup). 

Blir så usikker. 

Anonymkode: e3278...259

Gjesp. Enda en ting dere jenter/kvinner skal plage dere selv med. Hadde det ikke vært rumpa di så hadde det vært mellomrommet mellom lårene, hengepupper eller for stor eller liten klitoris eller kanskje størrelsen på kjønnsleppene. 

Dere gir dere aldri. 

Slutt å plukk på dere selv.

AnonymBruker
Skrevet

Stor og dvask rumpe på en ellers slank kropp her. Allikevel blir menn jeg har hatt sex med veldig opphengt i rumpa mi. Jeg tenker at den i alle fall er kvinnelig og at det er mye av den og at det kanskje er derfor de liker den?

Anonymkode: 54677...cea

• Liker 2
Skrevet

Ex-svigermora mi har supermyk rumpe, når jeg gir henne klem snuser jeg i øret og klemmer på rompa hennes... åååh du da, sier hun og smiler. Hun liker det såå godt at jeg gjør det, glimtet i øynene hennes lyver ikke... Hun er i 70 åra, slank, sprek og har et kjempesøtt ansikt med sjarmerende skrukker🙄

Dvask rumpe trenger ikke å være turn off, det er holdningen til kroppen som er det🤫

Skrevet

Nei. Det er ikke turn-off

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...