Gå til innhold

Er dvask rumpe turn-off?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har så dvask og utrent rumpe, vet ikke om jeg tør å vise meg naken for daten min. Jeg er slank og ellers ok fornøyd med kroppen min, selvom jeg er utrent, men rumpa er ikke spesielt fin. Det er litt å ta tak i der, men det består ikke av muskler for å si det sånn. 

Hva tenker dere menn? Rumpa er jo ofte fokus hos menn såvidt jeg har skjønt.. Ikke har jeg store pupper som kompenserer heller (de er en liten A-cup). 

Blir så usikker. 

Anonymkode: e3278...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme problem. Jeg har en stor rumpe, men den er litt som en ballong hvor lufta har begynt å gå ut.. Den henger og ser nokså flat ut fra siden med mindre jeg poserer riktig. Mannfolkene jeg har vært med virker likevel til å bli helt gale av den, så det har hjulpet meg til å ikke plages så av det.. 

Anonymkode: 79cf8...cb2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har samme problem. Jeg har en stor rumpe, men den er litt som en ballong hvor lufta har begynt å gå ut.. Den henger og ser nokså flat ut fra siden med mindre jeg poserer riktig. Mannfolkene jeg har vært med virker likevel til å bli helt gale av den, så det har hjulpet meg til å ikke plages så av det.. 

Anonymkode: 79cf8...cb2

Det er godt å høre. Min er også ganske flat fra siden🙈 men har ellers litt størrelse. 

Anonymkode: e3278...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg har ikke rumpe men fikk engang høre at jeg hadde verdens diggeste rumpe :P Noen menn er fornøyd med lite og gjør det beste ut av saken 😄 

Anonymkode: 35bd2...7a0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Anonymkode: e0399...3da

Huff:( 

Anonymkode: e3278...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier en dvask rumpe å være en TURN ON?🤔
For min del ser jeg ikke på rumpen til en mann da det aldri har vært akkurat den delene av mannekroppen som har vært tiltrekkende.

Som kvinne, kan du ikke kjøpe noe lekre og sexye truser for å ta vekk fokuset fra ei naken rumpe? Da blir mannen tent av de lekre undertøyet og er han først tent så driter han vel i hvor dvask rumpa di enn måtte være 😅

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk noe på det. Man har den rumpa man har. 

Anonymkode: 5a388...707

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så dvask og utrent rumpe, vet ikke om jeg tør å vise meg naken for daten min. Jeg er slank og ellers ok fornøyd med kroppen min, selvom jeg er utrent, men rumpa er ikke spesielt fin. Det er litt å ta tak i der, men det består ikke av muskler for å si det sånn. 

Hva tenker dere menn? Rumpa er jo ofte fokus hos menn såvidt jeg har skjønt.. Ikke har jeg store pupper som kompenserer heller (de er en liten A-cup). 

Blir så usikker. 

Anonymkode: e3278...259

Dvask rumpe. Sorry. 

Anonymkode: c73cf...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan dvask?

bare flott hvis den er myk og disser, synes j da... fasongen er viktigere enn at den er «dvask».

du er dame, du skal ikke ha hard rumpe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg tiltrekkes av ansiktet og personligheten, tiltrekkes jeg av hele personen. Om det er slapp rumpe, mage eller pupper, spiller ingen rolle. 

Anonymkode: 8ffdf...636

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hatsumomo skrev:

Pleier en dvask rumpe å være en TURN ON?🤔
For min del ser jeg ikke på rumpen til en mann da det aldri har vært akkurat den delene av mannekroppen som har vært tiltrekkende.

Som kvinne, kan du ikke kjøpe noe lekre og sexye truser for å ta vekk fokuset fra ei naken rumpe? Da blir mannen tent av de lekre undertøyet og er han først tent så driter han vel i hvor dvask rumpa di enn måtte være 😅

Hæ?? Trent rumpe og lår er jo det mest tiltrekkende på en mann! 

Anonymkode: bf84c...62b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?? Trent rumpe og lår er jo det mest tiltrekkende på en mann! 

Anonymkode: bf84c...62b

Godt vi er ulike da ;) For meg er det armer, hender og bryst :rodmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kvinner aldri forstår, er at menn ikke blir tiltrukket av enkelt "egenskaper" som rumpe, eller pupper osv. Man blir tiltrukket av person i sin helhet, med ansiktet, kroppen, og personligheten. Om jeg liker personligheten, og spesielt ansiktet til noen, så synes jeg at de er fin og tiltrekkende uansett om de har litt slapp rumpe, eller hva enn dere bryr dere om. da legger man faktisk ikke merke til at rumpa er slapp. Man leter ikke etter ting som ikke er fin hos andre, men heller motsatt. 

Anonymkode: 32149...2ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det kvinner aldri forstår, er at menn ikke blir tiltrukket av enkelt "egenskaper" som rumpe, eller pupper osv. Man blir tiltrukket av person i sin helhet, med ansiktet, kroppen, og personligheten. Om jeg liker personligheten, og spesielt ansiktet til noen, så synes jeg at de er fin og tiltrekkende uansett om de har litt slapp rumpe, eller hva enn dere bryr dere om. da legger man faktisk ikke merke til at rumpa er slapp. Man leter ikke etter ting som ikke er fin hos andre, men heller motsatt. 

Anonymkode: 32149...2ef

Her uttaler du deg på mine vegne uten at jeg er enig med deg. Førsteinntrykket er utseende. Siden jeg selv holder meg i god form, forventer jeg det samme fra en potensiell partner. For meg ville en dvask kvinne ikke kvalifisere til å bli bedre kjent med.

Anonymkode: e0399...3da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke dvask, men jeg er 50+ og det synes på rumpen. Med klær på er den superspretten (trener mye), men avkledd og i avslappet form er den ganske... eh... jordnær og avslappet. Gluteus Max er i knallbra form, det er bare mer slækk enn for 20 år siden. 
Om menn vil ha rumper som fra naturens side er ment å sitte på 20-åringer, så får de gå for 20-åringer.

 

Ellers er jeg enig med AB ...3da over - en aktiv kropp er et krav. Om det begynner å henge og slenge litt utover det så er det forventet.

Anonymkode: 3947f...940

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spretten , myk og stor rumpe fra naturens side , så slipper å trene den.Men kan skrive under på at menn liker den, tiltross for at den har litt cellulitter her og der. De elsker rumpen min, samtlige av de jeg har vært med.

Anonymkode: 20b3b...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall ikke turn-on med en dvask rumpe.

Blir som å spørre om slappe mannepupper er noe kvinner blir kåt på. Neppe.

Hvor vanskelig er det å vedlikeholde kroppen. 3 økter i uka og sunn god mat er nå mulig å une kroppen. 

Velger du noe annet så får man leve med sin mangler. De fleste er jo der. Ikke akkurat mitt valg. 

Livet er best fit.

 

Anonymkode: c73cf...d68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2020 den 18.56, AnonymBruker skrev:

Jeg har så dvask og utrent rumpe, vet ikke om jeg tør å vise meg naken for daten min. Jeg er slank og ellers ok fornøyd med kroppen min, selvom jeg er utrent, men rumpa er ikke spesielt fin. Det er litt å ta tak i der, men det består ikke av muskler for å si det sånn. 

Hva tenker dere menn? Rumpa er jo ofte fokus hos menn såvidt jeg har skjønt.. Ikke har jeg store pupper som kompenserer heller (de er en liten A-cup). 

Blir så usikker. 

Anonymkode: e3278...259

Vel, tren styrke så ordner dette seg. 2 økter i uka holder.

Ingen liker flat rumpe.

Anonymkode: 329b2...ecc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...