AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #1 Skrevet 9. juli 2020 Jeg har operert ut en visdomstann og fått beskjed om å skylle munnen med saltvann etter hvert måltid, men det står ingenting om saltet kan være tilsatt jod. Noen som vet? Anonymkode: 1193f...794
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #2 Skrevet 9. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har operert ut en visdomstann og fått beskjed om å skylle munnen med saltvann etter hvert måltid, men det står ingenting om saltet kan være tilsatt jod. Noen som vet? Anonymkode: 1193f...794 Det spiller ingen rolle, bare bruk det du har. Anonymkode: 95ce3...038
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #3 Skrevet 9. juli 2020 Det kan jeg ikke tenke meg har noe å si. Men da jeg fjernet visdomstennene fikk jeg beskjed om å være litt forsiktig med mye skylling for det øker sjansene for "dry socket". Så skyll forsiktig og kortvarig. Anonymkode: 381f5...754
Agathe Skrevet 9. juli 2020 #4 Skrevet 9. juli 2020 Tror det helst skal være uten jod, vet ikke om det egentlig har noe å si.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå