Gå til innhold

Hvor lang sommerferie har barna deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fra skoleslutt til skolestart, jeg har hatt ferie siden 10 juni og starter på jobb 3 august. De får være alene hjemme fra 3 august til skolestart.

Anonymkode: 02864...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 uker har mitt barn, jeg har 7,5 uker med ferie

Anonymkode: bdd50...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna har 8 uker ferie, vi har 4 uker. 
 

da de gikk i barnehagen hadde de alltid 4 uker sammen med oss. 
hvorfor får ikke barn mer enn 3 uker ferie fra barnehagen når dere foreldre har lengre ferie? 

Anonymkode: 21089...787

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker fra barnehagen på begge barna. Samboer har 2+2 uker, med 2 uker jobb i mellom ukene. Jeg er høygravid og akkurat startet permisjonen. Hjemmesommer i år, koser oss masse😊

Anonymkode: 6ef2e...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nyfødt baby i hus blir det bare 3,5 uker på 3åringen i år, like lenge som pappaen har ferie. Men vi tenker å ha kortere dager til han når han er tilbake i bhg og skal begynne på storbarn. 

Anonymkode: e5b05...fcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uendelig lange uker. 

For all del, jeg innser han fri. Men han takler fri særdeles dårlig. Han er ufattelig rigid (autist), så all frustrasjon han nå har går utover meg. Vil ikke ut, vil ikke spise, vil ikke sove (Vi er våkne i skrivende stund, og det er jo gøy..) fordi han vil til P (spes.ped) og opplegget de har hver torsdag. Igjen må jeg forklare at det blir ikke på torsdag for det er ferie. Hyling. Gråting. Jeg er verst i hele verden. 

Ja, neida. Det er kos med ferie da. 

Anonymkode: 42525...69a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

8 uendelig lange uker. 

For all del, jeg innser han fri. Men han takler fri særdeles dårlig. Han er ufattelig rigid (autist), så all frustrasjon han nå har går utover meg. Vil ikke ut, vil ikke spise, vil ikke sove (Vi er våkne i skrivende stund, og det er jo gøy..) fordi han vil til P (spes.ped) og opplegget de har hver torsdag. Igjen må jeg forklare at det blir ikke på torsdag for det er ferie. Hyling. Gråting. Jeg er verst i hele verden. 

Ja, neida. Det er kos med ferie da. 

Anonymkode: 42525...69a

U.skole. 

Anonymkode: 42525...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker. Jeg har ferie i to av dem, samboeren i en, så vi må ha barnepass den siste uken. 1,5 år, så for liten til å være hjemme alene 😅

Anonymkode: bc3b6...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

4 uker. Jeg har ferie i to av dem, samboeren i en, så vi må ha barnepass den siste uken. 1,5 år, så for liten til å være hjemme alene 😅

Anonymkode: bc3b6...ff4

Hvorfor får dere ikke mer ferie?

 

Anonymkode: 66d07...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolebarna 8 uker, vi foreldre og 6 åringen som skal begynne på skolen i august har 4 uker. 

Anonymkode: 66d07...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker i år. Det holder for alle man😅

Anonymkode: ff1ec...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Siste året i bhg så 3 uker. Men jeg jobber hjemmefra så han har ikke hatt fulle dager etter Corona som var som 6 ukers ferie. Han har blitt hentet 14 hver dag. Kommer til å hente tidlig etter sommerferien også frem til jeg ser at ting blir litt mer normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4.5 uker ferie på alle sammen 💕 (barnehagebarn)

Anonymkode: 1704c...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier at barna og dere har 8 uker, hvordan får dere det til? Her er barnehage og AKS stengt i juli, så da har barna 4 uker. Mannen og jeg tar 3 uker hver så de skal få 6 uker, men vi som familie får jo ikke tatt ferie sammen :( skjønner ikke hvordan andre får det til. 

Anonymkode: 1b805...9d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som sier at barna og dere har 8 uker, hvordan får dere det til? Her er barnehage og AKS stengt i juli, så da har barna 4 uker. Mannen og jeg tar 3 uker hver så de skal få 6 uker, men vi som familie får jo ikke tatt ferie sammen :( skjønner ikke hvordan andre får det til. 

Anonymkode: 1b805...9d7

Jeg, for min del, er hjemme med baby i permisjon. Ellers er jeg lærer, og gir de da litt ekstra fri😊

Anonymkode: 30b3c...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fem veker fri frå barnehagen. Kunne teke fri lenger, for besteforeldre kan passe, men eg trur fem veker er nok. Blir fort kjedeleg når det ikkje er så mange barn å leike med. Har korte dagar i barnehage, og ein dag fri i veka. 

Anonymkode: 24c82...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehagebarn, 4 uker. Mannen har 3 uker, men jeg har permisjon og er hjemme med lillesøster. Hadde blitt 3 uker hvis begge var i jobb. 

Anonymkode: b5e41...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 3 uker alle sammen. 

Anonymkode: abeb2...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...