Gå til innhold

Hvor lang sommerferie har barna deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skoleungen 8 uker, barnehagebarn 4 uker. Jeg 4 uker og mannen 3 uker. Men jeg har vært sykemeldt i lengre tid, så det er blitt senere levering og litt tidligere henting enn normalt i barnehagen.

Anonymkode: 1b35b...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 uker sammenhengende på sommeren, hele påsken og hele julen :) med skiftarbeid ender vi ofte opp med å ta fri enkeltdager innimellom dersom det er fint vær.

ellers har vi stort sett korte dager, 5-7 timer i bhg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker har barna, eldste har vel 7 uker, han starter tidligere med en treningssamling på vgs. Jeg og mannen har ferie og avspasering 7 uker og to dager. (Lærere) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker. Vi deler oss.

Anonymkode: 87d28...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min har korte dager i tillegg til mye ferie, der ingen grunn til at barnet skal være i barnehagen på sommeren

Anonymkode: 1c4bc...cf3

Du om det! Jeg har null dårlig samvittighet for at gutten min får være i barnehagen 4 timer å leke med bestekompisen sin bare for at det er sommer. Han får feire, har mye fri og lider virkelig ingen nød av å få lekt seg litt og vært på barnehage sammen med alle andre barna. Han begynte heller ikke i barnehagen før han var 2,5år ( er nå 4) og han elsker barnehagen! 😆

Anonymkode: 52094...b50

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begge ferie hele sommerferien. :) Fra skolen slutter til den begynner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 uker. Jeg har 4 uker og mannen 4 uker (2 av de sammen). Ellers er de med venner, onkler, besteforeldre,  håndballskole, fotballskole og rideleir...

Anonymkode: 69c82...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 4 uker alle mann alle 

Anonymkode: a2e31...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 åringen har 3 uker. Jeg har 2 uker og 9-åringen har 8 uker 😊 vi pleier alle sammen å være i utlandet i 6-8 uker hver sommer, men i år er jo det annerledes..Så da har jeg fått meg en ekstrajobb og minsten må tilbake i bhg :) minsten har fri ca 1-2 ganger i uken nå i sommer, i tillegg. 

Anonymkode: 942e8...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehagebarnet har 5 uker fri, skolebarnet har 6 uker fri (i tillegg til 2 uker SFO).
Jeg og Mannen har 4 uker hver, èn uke alene med barna, 3 uker er vi alle sammen 😊

Anonymkode: 1b8d6...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og barna har fri fra skolen slutter, til planleggingsdagene i august. Jeg er lærer. Barnehagebarnet har relativt lange dager i bhg i vanlige hverdager, men fri i alle ferier og fridager. 

 

Anonymkode: 940fd...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fire uker, barnehagebarnet har fire uker.

Jeg har en ekstra ferieuke til gode senere, og da skal barnet også ha ferie.

Anonymkode: 8f08b...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne487

3 uker i sommer, 1 uke i slutten av september, hele julen. I tillegg er han hos bestemor 1 uke ca 1 gang pr måned. Så ganske mye ferie i løpet sv et år 😁👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet har 3 uker, vi har 4 uker. Velger å bruke siste uken på tilvenning på stor avdeling, da det blir brått lange dager når vi starter å jobbe igjen. Hun er litt forsiktig av seg, og trenger en rolig start.

Anonymkode: 5d82e...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fire uker og barna fire uker. De har og fri når jeg har min femte ferieuke til høsten. Barnehagealder.

Anonymkode: 7fe4e...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen har 8 uker ferie i år, da vi begge var sykemeldt i fjor og fikk ikke brukt ferien. Barna får tre uker ferie fra barnehage. De liker barnehagen og kjeder seg hjemme.

Anonymkode: 1e5e4...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolebarnet får fri hele skoleferien, dvs. 8 uker. 
 

Barnehagebarnet får fri 7 uker. 
 

Jeg og mannen har 4 uker hver. 3 av dem sammen, og 1 uke hver for oss - totalt sett strekker vi vår ferie over 5 uker. Med litt besteforeldrehjelp får barna våre lang ferie hvert år ☺️
 

Vi har aldri hatt dem i barnehage eller sfo i romjul eller stille uke. Vi får stort sett fri selv da, eller så er besteforeldre behjelpelig. Vi er heldig som har hjelp ☺️

Endret av Pinkpashion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fire uker, barnehagebarnet har fire uker.

Jeg har en ekstra ferieuke til gode senere, og da skal barnet også ha ferie.

Anonymkode: 8f08b...7d2

blir glad av å lese at barnet også får like mye

Endret av Orly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...