AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Har pådratt meg UVI etter sex. Plagene begynte for 2 timer siden og nå må jeg på do hele tiden. Er på jobb i en butikk nå og skal være her til 20. Er alene også på jobb. Flyr på do hele tiden har vært 5 ganger på en halvtime. Jeg blir gal. Er heldigvis ikke mange kunder, men hva kan jeg gjøre for å holde ut til 8? Er heldigvis ikke veldig vondt, men ekstremt upraktisk og ubehagelig. Det er ingen som kan jobbe for meg heller. Noen tips til hva som hjelper? Anonymkode: 3dddb...fe8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #2 Skrevet 8. juli 2020 Surt vann hjelper, appelsinjuice f.eks. Evt vann med sitronsaft eller utvannet juice. Det er også viktig å tømme blæren helt når man tisser. God bedring. Det er et herk, men best om det går over av seg selv og du ikke må ta antibiotika. Anonymkode: d6bf3...341
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 Hvis dere har tranebærjuice på butikken så kyler du ned en 1/2 L. Evt be noen kjøpe til deg og komme innom med😊 Anonymkode: 2816f...39a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #4 Skrevet 8. juli 2020 Takk for tips! Går sjeldnere på toalettet nå, men fortsatt Ca. hvert 10. minutt. Svir noe jævlig, men virker å bli bedre hvert fall. Har vært plaget mye med UVI i det siste, får det nesten alltid etter sex har kjæreste, så det blir UVI ganske ofte.. Anonymkode: 3dddb...fe8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #5 Skrevet 8. juli 2020 Du bestiller resept på nettlege, så går du på apotek og begynner asap. Og alltid gå på do med en gang etter sex, så slipper du uvi. Anonymkode: e025b...9e4 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #6 Skrevet 8. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for tips! Går sjeldnere på toalettet nå, men fortsatt Ca. hvert 10. minutt. Svir noe jævlig, men virker å bli bedre hvert fall. Har vært plaget mye med UVI i det siste, får det nesten alltid etter sex har kjæreste, så det blir UVI ganske ofte.. Anonymkode: 3dddb...fe8 Den gangen jeg hadde det slik var det klamydia. Har du sjekket deg for det? Anonymkode: 102e7...fe7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #7 Skrevet 8. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Den gangen jeg hadde det slik var det klamydia. Har du sjekket deg for det? Anonymkode: 102e7...fe7 Ganske sikker på at det ikke er det. Har en type som elsker analsex, og jeg tåler ikke vekslingen mellom anal og vaginal og får alltid UVI etter det. Har vi vanlig sex så går det fint. Anonymkode: 3dddb...fe8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #8 Skrevet 8. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ganske sikker på at det ikke er det. Har en type som elsker analsex, og jeg tåler ikke vekslingen mellom anal og vaginal og får alltid UVI etter det. Har vi vanlig sex så går det fint. Anonymkode: 3dddb...fe8 Da er det kanskje ikke så rart at du får det. UVI skyldes jo bakterier i urinveiene. Det er en grunn til at man tørker seg foran, så bak Anonymkode: d6bf3...341 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #9 Skrevet 8. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske sikker på at det ikke er det. Har en type som elsker analsex, og jeg tåler ikke vekslingen mellom anal og vaginal og får alltid UVI etter det. Har vi vanlig sex så går det fint. Anonymkode: 3dddb...fe8 Altså... Da velger du jo å få UVI. Ingen medynk herfra når du er så dum. Anonymkode: 21921...400 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #10 Skrevet 8. juli 2020 Nettlegevakt så får du resept med en gang. Gull når man ikke kan dra til legen ! Anonymkode: 50b6f...0c7 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #11 Skrevet 8. juli 2020 Han er en drittsekk hvis han gjør deg syk med vilje. Anonymkode: d6bf3...341 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #12 Skrevet 8. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Går sjeldnere på toalettet nå, men fortsatt Ca. hvert 10. minutt. Svir noe jævlig, men virker å bli bedre hvert fall. Har vært plaget mye med UVI i det siste, får det nesten alltid etter sex har kjæreste, så det blir UVI ganske ofte.. Anonymkode: 3dddb...fe8 Husker du å tisse kjapt etter dere er ferdige? Det er det beste tipset jeg fikk av en lege, og det hjalp virkelig Anonymkode: f7f14...2e8
Gjest Skrevet 9. juli 2020 #13 Skrevet 9. juli 2020 Tråden er ryddet for helseskadelige råd. Anki, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå