Gå til innhold

Finnes det en side som rater tinder-kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest bienvilleparish
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får tro hva du vil.

Alle og enhver kan laste ned programmet man bruker for å komme seg dit (vet ikke om det er lov til å nevne programmets navn her på KG, men det er enkelt å finne ut), gå inn på "det mørke nettet", finne ut hvordan man navigerer der, begynne å lete etter siden jeg snakker om, og selv sjekke hva som er realiteten på et anarkistisk nett der "alt" er lov.

Å laste ned et program og begynne å bruke det er nå ikke så krevende at ikke de som er interessert i dette, kan gjøre det.

Anonymkode: 1e4a4...fc8

Ja og jeg gjentar, hvor mange norske menn for det første, vet om denne siden som åpenbart ikke finnes på vanlig nett og for det andre, hvem har datakunnskaper nok til å finne det. De klaret såvidt å finne ut av tinder. Så la oss si 2 norske menn kanskje hadde klart å finne seg frem til dette hvis siden i det hele tatt eksisterer, er det virkelig noe å føle seg truet av. Det er ikke representativt for de fleste menn på tinder. Så du får dra lenger ut på skauen med den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, oxycodone said:

Ja og jeg gjentar, hvor mange norske menn for det første, vet om denne siden som åpenbart ikke finnes på vanlig nett og for det andre, hvem har datakunnskaper nok til å finne det. De klaret såvidt å finne ut av tinder. Så la oss si 2 norske menn kanskje hadde klart å finne seg frem til dette hvis siden i det hele tatt eksisterer, er det virkelig noe å føle seg truet av. Det er ikke representativt for de fleste menn på tinder. Så du får dra lenger ut på skauen med den. 

Det får være din mening, og jeg respekterer dette; da det overhodet ikke er min hensikt å promotere en side som dette.

Men hvis du lurer på hvem som har datakunnskaper nok til å finne ut av dette, tror jeg du ville blitt overrasket over hvor mye kunnskap det er også her i Norge, ikke minst blant menn; man må ikke akkurat være Einstein for å finne ut av dette. Hvis mennene du har truffet, såvidt klarer å finne ut av Tinder, skjønner jeg at man kan få et inntrykk av at menn ikke er de mest intelligente skapningene, noe som også gjelder de evige spørsmålene om penislengde på KG, men langtifra alle menn er på dette nivået.

Og med tanke på alt som finnes på "det mørke nettet", ville det ikke vært overraskende om flere fikk samme idé; hvem som helst kan opprette en ny Tinder-rating-side der hvis man vet hvordan man gjør det, og slettmeg.no har ingenting de skulle ha sagt.

Forestill deg at man gir incels-gjengen og gutta fra Nakenprat og Mannegruppa Ottar frie hender på "det mørke nettet", så skjønner du muligens hva konsekvensene kan bli.

Anonymkode: 1e4a4...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et K&N filter på bilen som vises på enkelte bilder. Det er ganske stort og visuelt da det ligger oppe i dagen slik at alle ser det. 

Ellers går det mest uten filter på de fleste bilder da det filtret normalt ikke er avbildet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det får være din mening, og jeg respekterer dette; da det overhodet ikke er min hensikt å promotere en side som dette.

Men hvis du lurer på hvem som har datakunnskaper nok til å finne ut av dette, tror jeg du ville blitt overrasket over hvor mye kunnskap det er også her i Norge, ikke minst blant menn; man må ikke akkurat være Einstein for å finne ut av dette. Hvis mennene du har truffet, såvidt klarer å finne ut av Tinder, skjønner jeg at man kan få et inntrykk av at menn ikke er de mest intelligente skapningene, noe som også gjelder de evige spørsmålene om penislengde på KG, men langtifra alle menn er på dette nivået.

Og med tanke på alt som finnes på "det mørke nettet", ville det ikke vært overraskende om flere fikk samme idé; hvem som helst kan opprette en ny Tinder-rating-side der hvis man vet hvordan man gjør det, og slettmeg.no har ingenting de skulle ha sagt.

Forestill deg at man gir incels-gjengen og gutta fra Nakenprat og Mannegruppa Ottar frie hender på "det mørke nettet", så skjønner du muligens hva konsekvensene kan bli.

Anonymkode: 1e4a4...fc8

Ooga booga kvinner blir dømt for utseendet på Internett av menn som runker til My little pony! Jeg er ikke et incel-troll, jeg er en onkli gutt! 

Du ble avvist på Tinder. Sånt skjer. Gå og legg deg. 

Anonymkode: fa0c8...b86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Ooga booga kvinner blir dømt for utseendet på Internett av menn som runker til My little pony! Jeg er ikke et incel-troll, jeg er en onkli gutt! 

Du ble avvist på Tinder. Sånt skjer. Gå og legg deg. 

Anonymkode: fa0c8...b86

Ikke rart folk klager over at det er dårlig stemning på KG når man kommer med usaklige og nedsettende personangrep som dette.

Kanskje prøver man her på en subtil måte å fortelle hvorfor vi ikke lever i Kardemomme by, og hvorfor det tydeligvis er behov for å bruke "det mørke nettets" anonyme og usensurerte irrganger til å lage sider som dette.

Anonymkode: 1e4a4...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart folk klager over at det er dårlig stemning på KG når man kommer med usaklige og nedsettende personangrep som dette.

Kanskje prøver man her på en subtil måte å fortelle hvorfor vi ikke lever i Kardemomme by, og hvorfor det tydeligvis er behov for å bruke "det mørke nettets" anonyme og usensurerte irrganger til å lage sider som dette.

Anonymkode: 1e4a4...fc8

Behov for å slenge usaklig og utleverende dritt om damer? 
lol

Anonymkode: cd2c3...363

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.7.2020 den 16.43, Frøyamor skrev:

 

 

Men enda verre - de som fikser på ungene på bilder. 

Hva mener du?

Vil du ha et stort bilde av ungen din på veggen hvor f.eks en stor snørr henger ut av naien?

Anonymkode: eb7a9...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du?

Vil du ha et stort bilde av ungen din på veggen hvor f.eks en stor snørr henger ut av naien?

Anonymkode: eb7a9...0d2

FILTER & PHOTOSHOP. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...