Gå til innhold

Finnes det en side som rater tinder-kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner bruker filtere på bildene sine konsekvent. Hva du ser på tinder og hva som møter deg i real life er bingo. Finnes det en side som rater tinder-kvinner etter graden av fakeness? 

Anonymkode: 98543...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Wow.

Inspirert av en annen tråd. 

Anonymkode: 98543...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forstå at menn som er lei av kvinner som bruker filter på bildene, da det ikke har så mye med ekte å gjøre. Selv er jeg utrolig lei av menn som bruker solbriller på alle bildene på tinder. Det også får noen til å se kjekkere ut enn de er.

Anonymkode: 0a259...34d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan forstå at menn som er lei av kvinner som bruker filter på bildene, da det ikke har så mye med ekte å gjøre. Selv er jeg utrolig lei av menn som bruker solbriller på alle bildene på tinder. Det også får noen til å se kjekkere ut enn de er.

Anonymkode: 0a259...34d

Menn som bruker lue eller caps på alle bildene sine. Vi skjønner jo hvorfor, men likevel.. 

Anonymkode: f1611...a8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik webside finnes faktisk, der det er satt karakter på norske kvinner som er på Tinder; både bilder, personlighet og kropp blir diskutert og belønnet med poeng, dessuten setter man også karakter på kvinnene man har hatt sex med, der 10 er best, mens 0 gir strykkarakter. Siden er å finne på "det mørke nettet", og er derfor skjult for folk som ikke vet hvordan man kommer seg dit.

Altså ikke noe Google kan hjelpe deg med.

Selv tar jeg avstand fra dette da jeg synes det er helt feil å dømme andre på denne måten, men har en kompis som er flittig bruker av siden, og setter karakter på alle han har ligget med.

 

Anonymkode: 1e4a4...fc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaggu glad jeg slettet tinder... ha ha for no møl ... folk skyter seg selv i foten ved å ikke ha ekte bilder uten filter og med solbriller og cap’s ... fatter ikke at folk ikke har skjønt det??  Jeg hadde ikke likt å se lyset slukkes i øynene på noen som trodde jeg så finere ut enn jeg er i virkeligheten🙈

Endret av Bente1234
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jaggu mange menn som bruker filter.

Anonymkode: 6f40d...279

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En slik webside finnes faktisk, der det er satt karakter på norske kvinner som er på Tinder; både bilder, personlighet og kropp blir diskutert og belønnet med poeng, dessuten setter man også karakter på kvinnene man har hatt sex med, der 10 er best, mens 0 gir strykkarakter. Siden er å finne på "det mørke nettet", og er derfor skjult for folk som ikke vet hvordan man kommer seg dit.

Altså ikke noe Google kan hjelpe deg med.

Selv tar jeg avstand fra dette da jeg synes det er helt feil å dømme andre på denne måten, men har en kompis som er flittig bruker av siden, og setter karakter på alle han har ligget med.

 

Anonymkode: 1e4a4...fc8

Æsj? Gjelder dette kun ons eller damer de dater/ligger med over tid også?

Anonymkode: cd2c3...363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

En slik webside finnes faktisk, der det er satt karakter på norske kvinner som er på Tinder; både bilder, personlighet og kropp blir diskutert og belønnet med poeng, dessuten setter man også karakter på kvinnene man har hatt sex med, der 10 er best, mens 0 gir strykkarakter. Siden er å finne på "det mørke nettet", og er derfor skjult for folk som ikke vet hvordan man kommer seg dit.

Altså ikke noe Google kan hjelpe deg med.

Selv tar jeg avstand fra dette da jeg synes det er helt feil å dømme andre på denne måten, men har en kompis som er flittig bruker av siden, og setter karakter på alle han har ligget med.

 

Anonymkode: 1e4a4...fc8

Så hvordan finner man det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør det samme finnes for menn. 

Skulle ønske jeg kunne luket ut voldtekstmannen min og diverse incel-idioter før jeg kastet bort tiden min på dem. 

Anonymkode: 35747...5e8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

En slik webside finnes faktisk, der det er satt karakter på norske kvinner som er på Tinder; både bilder, personlighet og kropp blir diskutert og belønnet med poeng, dessuten setter man også karakter på kvinnene man har hatt sex med, der 10 er best, mens 0 gir strykkarakter. Siden er å finne på "det mørke nettet", og er derfor skjult for folk som ikke vet hvordan man kommer seg dit.

Altså ikke noe Google kan hjelpe deg med.

Selv tar jeg avstand fra dette da jeg synes det er helt feil å dømme andre på denne måten, men har en kompis som er flittig bruker av siden, og setter karakter på alle han har ligget med.

 

Anonymkode: 1e4a4...fc8

Nå ble jeg VELDIG glad for at jeg har slettet tinder. Håper ikke noen av de jeg datet la meg ut der..

Anonymkode: 7a579...cbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan filter er der snakk om? Jeg kan endre lysstyrke på bildene mine men bruker ikke noe ellers. Men om jeg eksempel bruker ett filter på Instagrambildene mine ser jeg ikke annerledes ut (tror jeg) bortsett fra at fargene blir penere? 

Anonymkode: e7896...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner bruker filtere på bildene sine konsekvent. Hva du ser på tinder og hva som møter deg i real life er bingo. Finnes det en side som rater tinder-kvinner etter graden av fakeness? 

Anonymkode: 98543...a90

Bruker aldri filter, photoshoop etc på bilder. Hverken på SoMe eller Tinder. Det blir falsk markedsføring. 

Men enig i det du skriver, mange gjør det. Har flere veninner som ikke er lik seg selv whatsoever på bildene de legger ut i SoMe, personlig skjønner jeg ikke poenget. ALLE vet jo de ikke ser sånn ut, seriøst, hva er vitsen. 

 

Men enda verre - de som fikser på ungene på bilder. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

En slik webside finnes faktisk, der det er satt karakter på norske kvinner som er på Tinder; både bilder, personlighet og kropp blir diskutert og belønnet med poeng, dessuten setter man også karakter på kvinnene man har hatt sex med, der 10 er best, mens 0 gir strykkarakter. Siden er å finne på "det mørke nettet", og er derfor skjult for folk som ikke vet hvordan man kommer seg dit.

Altså ikke noe Google kan hjelpe deg med.

Selv tar jeg avstand fra dette da jeg synes det er helt feil å dømme andre på denne måten, men har en kompis som er flittig bruker av siden, og setter karakter på alle han har ligget med.

 

Anonymkode: 1e4a4...fc8

Troll...

Anonymkode: c7db2...eb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bienvilleparish
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

En slik webside finnes faktisk, der det er satt karakter på norske kvinner som er på Tinder; både bilder, personlighet og kropp blir diskutert og belønnet med poeng, dessuten setter man også karakter på kvinnene man har hatt sex med, der 10 er best, mens 0 gir strykkarakter. Siden er å finne på "det mørke nettet", og er derfor skjult for folk som ikke vet hvordan man kommer seg dit.

Altså ikke noe Google kan hjelpe deg med.

Selv tar jeg avstand fra dette da jeg synes det er helt feil å dømme andre på denne måten, men har en kompis som er flittig bruker av siden, og setter karakter på alle han har ligget med.

 

Anonymkode: 1e4a4...fc8

Yeah right. Og hvor mange prosent av tinder menn er inne å rater på denne sida på "dark web" lissom? I call bullshit 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, oxycodone said:

Yeah right. Og hvor mange prosent av tinder menn er inne å rater på denne sida på "dark web" lissom? I call bullshit 

Du får tro hva du vil.

Alle og enhver kan laste ned programmet man bruker for å komme seg dit (vet ikke om det er lov til å nevne programmets navn her på KG, men det er enkelt å finne ut), gå inn på "det mørke nettet", finne ut hvordan man navigerer der, begynne å lete etter siden jeg snakker om, og selv sjekke hva som er realiteten på et anarkistisk nett der "alt" er lov.

Å laste ned et program og begynne å bruke det er nå ikke så krevende at ikke de som er interessert i dette, kan gjøre det.

Anonymkode: 1e4a4...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner bruker filtere på bildene sine konsekvent. Hva du ser på tinder og hva som møter deg i real life er bingo. Finnes det en side som rater tinder-kvinner etter graden av fakeness? 

Anonymkode: 98543...a90

Er da lett å se at de bruker filter synes jeg. Er da bare å sveiper venstre på de.

Anonymkode: a9694...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da lett å se at de bruker filter synes jeg. Er da bare å sveiper venstre på de.

Anonymkode: a9694...b07

Hvordan filter er det snakk om?

Anonymkode: e7896...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...