Gå til innhold

Like damer anale gleder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Jdz skrev:

Når fikk homofile enerett på analsex?

Han har sannsynligvis heller aldri forskrevet medisin i form av stikkpiller da regner jeg med.

For homofile menn er det naturlig, for hetrofile menn vil jeg si det er unaturlig. Så homofile har enerett på det ja. Forskjell på en liten stikkpille og en penis, tror du ikke? 

Anonymkode: 315cb...f13

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For homofile menn er det naturlig, for hetrofile menn vil jeg si det er unaturlig. Så homofile har enerett på det ja. Forskjell på en liten stikkpille og en penis, tror du ikke? 

Hvorfor er det mer naturlig for homofile menn enn for heterofile par? Alle menn har prostata og mange kvinner kan også nyte analsex. Er homofile menn som ikke har analsex unaturlige?

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Jdz skrev:

Hvorfor er det mer naturlig for homofile menn enn for heterofile par? Alle menn har prostata og mange kvinner kan også nyte analsex. Er homofile menn som ikke har analsex unaturlige?

Selvfølgelig ikke. Heterofile som ikke har sex er heller ikke unaturlig. Kan være mange årsaker til det. Og noen er rett og slett aseksuelle. Det er unaturlig for en homofil mann å ha sex med en kvinne og det er unaturlig for en heterofil mann å ha analsex med en kvinne, i mine øyne. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig ikke. Heterofile som ikke har sex er heller ikke unaturlig. Kan være mange årsaker til det. Og noen er rett og slett aseksuelle. Det er unaturlig for en homofil mann å ha sex med en kvinne og det er unaturlig for en heterofil mann å ha analsex med en kvinne, i mine øyne. 

Høres ut som en ganske snever definisjon av sex. Jeg snakker ikke om å ikke ha sex i det hele tatt. Homofile menn som ikke har analsex, behøver ikke være aseksuelle. Det finnes mange måter å ha sex på. Hvis definisjonen på sex er penetrering er jo ikke kvinner i stand til å ha sex med hverandre.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Jdz skrev:

Høres ut som en ganske snever definisjon av sex. Jeg snakker ikke om å ikke ha sex i det hele tatt. Homofile menn som ikke har analsex, behøver ikke være aseksuelle. Det finnes mange måter å ha sex på. Hvis definisjonen på sex er penetrering er jo ikke kvinner i stand til å ha sex med hverandre.

Les det jeg skriver: noen er aseksuelle, både homofile og heterofile. Før det skrev jeg at det kunne være mange årsaker. Fælt så opptatt du var av homofile. Litt misunnelig?😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...