Gå til innhold

Like damer anale gleder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pga mangelen på kjøtt gjør at analsexen blir mer følsom, mange kvinnelige veganere får veganorgasme ved analsex. 

Anonymkode: 1ab2b...e60

😂😂😂😂

Men ts, damer liker jo ulike ting. Noen liker å bli tatt i analen, andre ikke. 

Anonymkode: e26af...d49

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 7.7.2020 den 22.36, AnonymBruker skrev:

Æsj nei. 

Anonymkode: f6b39...b18

Hva er så ekkelt med det?

• Liker 1
Gjest Ufordragelig
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Pga mangelen på kjøtt gjør at analsexen blir mer følsom, mange kvinnelige veganere får veganorgasme ved analsex. 

Anonymkode: 1ab2b...e60

kan man kalle det for VEGASME? 😂

AnonymBruker
Skrevet

Nei, liker det ikke. Men rimmer gjerne. 

Anonymkode: 88b7e...538

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig ikke. Jeg har tidligere beskrevet det som å spise suppe med gaffel, og slik er det for meg. Bare en variasjon av sex som ikke er ille, men heller ikke noe wow. Noe jeg ikke hadde savnet om uteble fra sexlivet, for det er godt, men vaginalt er enklere, bedre og har ikke samme risiko for smerter. 

Jeg har det likevel innimellom også, fordi min kjære liker det som en variasjon, og jeg liker hans tenning og nytelse. Siden jeg ikke får vondt er det ok å tilby innimellom, for hans skyld, siden han gjør mye for meg også seksuelt. 

Hadde jeg synes det var direkte vondt eller ubehagelig kunne han glemme det. Sex skal være godt!

Analsex er godt for meg, men styrete og jeg har ikke noe å hente i det utover hans nytelse. For min del foretrekker jeg vaginalt. 

Suppe med gaffel! Egentlig en omvei til omtrent samme nytelse man kan få så mye enklere, uten noe styr. 

Anonymkode: 21f37...c0f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, for min del er det temmelig oppskrytt. Jeg må konstant konsentrere meg om å ikke stramme til musklene når han holder på. Hvis jeg "kobler ut", spenner jeg  meg automatisk når penisen skal ut, og da blir det vondt. Dermed utgår også muligheten for orgasme for meg, siden jeg gjør nettopp det, altså spenner musklene nedentil, under en orgasme. I beste fall er det littegrann behagelig, men det har jeg opplevd bare en gang. Ellers er det ingenting å hente utover hans nytelse. (Og de få gangene jeg klarer å gjennomføre, snakker han nesten bare om hva han vil gjøre neste gang. Hva med å nyte denne gangen da liksom? 😂

Anonymkode: 0edbc...ad9

Skrevet

Nei, damer liker ikke anale gleder. 

Jeg snakker selvfølgelig på vegne av alle kvinner. 

Ps: At du nevner 19cm sier i grunn så mye mere om deg enn du tror. 

I mitt arkiv går du under "i", og er en av veldig mange. 

• Liker 1
Skrevet
On 7/7/2020 at 10:08 PM, AnonymBruker said:

Liker dere damer å bli tatt bakfra? Liker dere at vi tar dere i analen?

Jeg er ikke homofil eller veganer. Men har kuk på 19 cm.

Anonymkode: 62748...68a

19 cm? Får håpe den er syltynn. Ellers; hell no.

AnonymBruker
Skrevet

Å bli tatt bakfra er godt. Men i analen, absolutt ikke. 

Anonymkode: 7bcdf...b28

AnonymBruker
Skrevet
På 7.7.2020 den 22.08, AnonymBruker skrev:

Du kunne like gjerne spurt «liker dere menn å bli tatt bakfra?»

Vi er alle ulike. Noen menn og kvinner sier ja, andre sier nei.

Hos meg er bakdøra lukket, og for en 19cm penis er også vagina lukket. Nope. Skjer ikke! 

Anonymkode: 92468...169

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i livet 

Anonymkode: 22a18...dec

AnonymBruker
Skrevet
På 8.7.2020 den 19.49, AnonymBruker skrev:

Vi hadde snakket om analsex og jeg var avventende. Mannen min kjøpte seg da en silikondildo på nettet, omtrent på størrelse med eget kjønn. Han sa at han ikke kunne be meg om å prøve det, uten å være villig til å kjenne selv hvordan det var. Dermed fant han noen stunder med alenetid og satte igang med glidemiddel og dildo, og prøvde pulings på seg selv. Bunnet seg skikkelig. Da han var trygg, ba han meg med på leken og lot meg styre penetreringen. Deretter testet vi det sammen, der han tok meg. Det ble moro, spennende og veldig bra. Jeg synes jeg har en topp mann!

Anonymkode: 392b1...13a

Hvordan bunner man seg i analen?🤔

Anonymkode: 1241f...e81

AnonymBruker
Skrevet
On 7/8/2020 at 11:35 PM, Uatskillelig said:

Hva er så ekkelt med det?

Hva som er ekkelt? Tja, Bajs, tarmbakterier....og som en lege sa til meg....endetarmen er ikke laget for at ting skal inn, den er laget for at ting skal ut. 

Anonymkode: b5560...3c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7.7.2020 den 22.08, AnonymBruker skrev:

Standard innlegg på KG en sen fredagskveld. Like sikkert som amen i kjerka!

Anonymkode: 315cb...f13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Omy said:

19 cm? Får håpe den er syltynn. Ellers; hell no.

19 cm=sprengt fisering

AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke hvorfor menn (bortsett fra homofile menn da) er interessert i det. Vil det si at mange menn egentlig er litt homofile selv om de sier de er hetro ? 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Forstår ikke hvorfor menn (bortsett fra homofile menn da) er interessert i det. Vil det si at mange menn egentlig er litt homofile selv om de sier de er hetro ? 

Litt morsomt at homofobe menn synes at noe av det ekle med homofili er sexen. Men analsex skal de ha åkke som... 🙄

Anonymkode: 62494...ebe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt morsomt at homofobe menn synes at noe av det ekle med homofili er sexen. Men analsex skal de ha åkke som... 🙄

Anonymkode: 62494...ebe

Ja ikke sant😂

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når fikk homofile enerett på analsex?

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

og som en lege sa til meg....endetarmen er ikke laget for at ting skal inn, den er laget for at ting skal ut. 

Han har sannsynligvis heller aldri forskrevet medisin i form av stikkpiller da regner jeg med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...