AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Hei! Er en fyr jeg har datet i snart 3 mnd, som jeg har . Han er litt fram og tilbake synes jeg, og jeg spørte han sist uke om hva han tenkte skulle vær mellom oss. Og han ville ikke gå inn i et forhold akkurat nå, men fortsette å date som vi gjør nå og "ta det som det kommer". Jeg er 20, og han er 25. Selv om vi bare har møttes i 3 mnd så har vi vært veldig mye sammen, sannsynligvis en god del mer enn de som er eldre og f.eks har barn og fast jobb osv. Jeg har aldri hatt et ordentlig forhold før, og er lei av å aldri komme forbi dette punktet, altså gå inn i seriøst forhold. Og jeg tror nok at han jeg dater "regner med meg", altså at han kan holde på å dra ut dette med forhold siden jeg er forelsket i han og han vet jeg alltid vil vær med han. Jeg vet ikke om han tenker sånn, men frykter det? Så de siste ukene har jeg vært på 2 andre dater. Har ikke hatt sex med de heller, uansett har jeg ikke avtalt å vær ekslusiv sammen med han andre. Jeg tenker bare at hvis han første fyren dropper meg, så vil jeg ikke ta det SÅ tungt hvis jeg har noen flere å spille på. Og hvem vet, kanskje jeg blir mer forelsket i en av de nye jeg møter. Jeg tenkte at dette vil hjelpe meg å ikke bli alt for knyttet til en person, for tidlig. Hva tenker dere? Anonymkode: 09b78...c3d 8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 Helt innafor! Så lenge du er singel er du singel. Jeg gjør dette. Anbefales. Anonymkode: 0253d...f10 17
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 Ja, han har jo på en måte bare satt deg på benk.. kjipt å bare sitte der og vente. Jeg tror nok at mange menn svarer som han når de ikke ønsker at ting skal være seriøst, da er det kjipt å sitte å vente på det. Anonymkode: 30a50...ea1 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Helt innafor! Så lenge du er singel er du singel. Jeg gjør dette. Anbefales. Anonymkode: 0253d...f10 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, han har jo på en måte bare satt deg på benk.. kjipt å bare sitte der og vente. Jeg tror nok at mange menn svarer som han når de ikke ønsker at ting skal være seriøst, da er det kjipt å sitte å vente på det. Anonymkode: 30a50...ea1 Tusen takk for svar! Jeg har allerede sterke følelser for han første jeg datet, og jeg tror jeg føler det ekstra sterkt fordi jeg ikke føler han gir meg sin fulle oppmerksomhet, eller jeg føler hvertfall at jeg er mer interessert i han enn hva han er i meg. Jeg tror ikke han dater noen andre... Men jeg ville ikke datet noen andre jeg heller, hvis han hadde investert litt mer i meg. Den ene fyren jeg traff nå nylig tror jeg ikke det blir noe videre med. Men han andre traff jeg senest i går kveld, og vi har veldig god kjemi og veldig mye felles interesser. Vi er også nærmere i alder. Jeg har jo selvsagt ikke følelser for han her enda, men vi har avtalt å møtes senere idag faktisk... Jeg håper egentlig at det å date andre vil gjør at jeg slapper mer av og stresser mindre med 1 fyr, og at han merker at jeg ikke er så avhengig av at det skal funke med akkurat ham. Så får han jobbe litt også, hvis han vil ha meg. Eneste problemet blir når jeg eventuelt skal kutte kontakten med en av de, og bare date 1 videre... Anonymkode: 09b78...c3d 5
solmåneogstjerner Skrevet 7. juli 2020 #5 Skrevet 7. juli 2020 Når han har den innstillingen så gjør du selvsagt som du føler for. Og det trenger du ikke å ha noen slags dårlig samvittighet for. Men jeg ville vurdert om jeg gadd å beholde relasjonen med ham. Får følelsen av at han beholder deg for sex og enkel kontakt. Tenk gjennom det. Godt mulig at jeg tar feil, men det virker som dere har forskjellige ønsker/mål. 10
solmåneogstjerner Skrevet 7. juli 2020 #6 Skrevet 7. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Jeg har allerede sterke følelser for han første jeg datet, og jeg tror jeg føler det ekstra sterkt fordi jeg ikke føler han gir meg sin fulle oppmerksomhet, eller jeg føler hvertfall at jeg er mer interessert i han enn hva han er i meg. Jeg tror ikke han dater noen andre... Men jeg ville ikke datet noen andre jeg heller, hvis han hadde investert litt mer i meg. Den ene fyren jeg traff nå nylig tror jeg ikke det blir noe videre med. Men han andre traff jeg senest i går kveld, og vi har veldig god kjemi og veldig mye felles interesser. Vi er også nærmere i alder. Jeg har jo selvsagt ikke følelser for han her enda, men vi har avtalt å møtes senere idag faktisk... Jeg håper egentlig at det å date andre vil gjør at jeg slapper mer av og stresser mindre med 1 fyr, og at han merker at jeg ikke er så avhengig av at det skal funke med akkurat ham. Så får han jobbe litt også, hvis han vil ha meg. Eneste problemet blir når jeg eventuelt skal kutte kontakten med en av de, og bare date 1 videre... Anonymkode: 09b78...c3d Han siste som du nettopp har møtt, ville jeg prøvet litt mer med. Ikke ha noe dårlig samvittighet for han første. Han har lagt seg der han har lagt seg. 2
Katten.2.0 Skrevet 8. juli 2020 #7 Skrevet 8. juli 2020 Vil argumentere for at du har ditt på det rene. Om han 'avviser' å gå videre i forholdet, så er det jo på hans egen kappe om du finner noen som du passer bedre med. 7
norw Skrevet 8. juli 2020 #8 Skrevet 8. juli 2020 Dårlig idé. Du risikerer å miste alle du har involvert deg med, og det tar seg heller ikke godt ut om venner og kjente får vite om dette. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #9 Skrevet 8. juli 2020 Jeg hadde stoppet han første, og heller fortsatt å date han nye du har god kjemi med. Etter 3 måneder vet han første selvsagt hva han vil med deg, og det har han allerede fortalt deg; ikke forhold. Hadde han ville noe mer seriøst med deg, så hadde han selvsagt sørget for at du ble seriøs med han, så du ikke traff andre. Alternativt så kan du si til han første at du gjerne kan holde kontakten og treffe han, men at frem til han finner ut av hva han vil, så stopper dere med sex. Desverre kan jeg nesten allerede nå garantere at han forsvinner fortere enn du forventer. Veldig kjipt å kaste bort et år med han første, for å så bare få slengt i trynet at han ikke ønsker forhold... så har du kastet bort masse tid på dritt, og mistet masse sjanser på veien (blandt annet med han du har god kjemi med nå). Anonymkode: d2972...2ca 14
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #10 Skrevet 8. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alternativt så kan du si til han første at du gjerne kan holde kontakten og treffe han, men at frem til han finner ut av hva han vil, så stopper dere med sex. Anonymkode: d2972...2ca Det der faktisk ikke er dumt tips isteden for å godta "tar det som det kommer" og gi alt i mellomtiden kun for å konstant bli avvist. Anonymkode: 30a50...ea1 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #11 Skrevet 8. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er en fyr jeg har datet i snart 3 mnd, som jeg har . Han er litt fram og tilbake synes jeg, og jeg spørte han sist uke om hva han tenkte skulle vær mellom oss. Og han ville ikke gå inn i et forhold akkurat nå, men fortsette å date som vi gjør nå og "ta det som det kommer". Jeg er 20, og han er 25. Selv om vi bare har møttes i 3 mnd så har vi vært veldig mye sammen, sannsynligvis en god del mer enn de som er eldre og f.eks har barn og fast jobb osv. Jeg har aldri hatt et ordentlig forhold før, og er lei av å aldri komme forbi dette punktet, altså gå inn i seriøst forhold. Og jeg tror nok at han jeg dater "regner med meg", altså at han kan holde på å dra ut dette med forhold siden jeg er forelsket i han og han vet jeg alltid vil vær med han. Jeg vet ikke om han tenker sånn, men frykter det? Så de siste ukene har jeg vært på 2 andre dater. Har ikke hatt sex med de heller, uansett har jeg ikke avtalt å vær ekslusiv sammen med han andre. Jeg tenker bare at hvis han første fyren dropper meg, så vil jeg ikke ta det SÅ tungt hvis jeg har noen flere å spille på. Og hvem vet, kanskje jeg blir mer forelsket i en av de nye jeg møter. Jeg tenkte at dette vil hjelpe meg å ikke bli alt for knyttet til en person, for tidlig. Hva tenker dere? Anonymkode: 09b78...c3d Synes du gjør det riktige. Ikke noe poeng i å vente til han finner ut hva han vil. Bedre at du dater andre ås kanskje drømmemannen dukker tilfeldigvis opp. Anonymkode: 2f479...8b8 4
WonderWomaan Skrevet 8. juli 2020 #12 Skrevet 8. juli 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde stoppet han første, og heller fortsatt å date han nye du har god kjemi med. Etter 3 måneder vet han første selvsagt hva han vil med deg, og det har han allerede fortalt deg; ikke forhold. Hadde han ville noe mer seriøst med deg, så hadde han selvsagt sørget for at du ble seriøs med han, så du ikke traff andre. Alternativt så kan du si til han første at du gjerne kan holde kontakten og treffe han, men at frem til han finner ut av hva han vil, så stopper dere med sex. Desverre kan jeg nesten allerede nå garantere at han forsvinner fortere enn du forventer. Veldig kjipt å kaste bort et år med han første, for å så bare få slengt i trynet at han ikke ønsker forhold... så har du kastet bort masse tid på dritt, og mistet masse sjanser på veien (blandt annet med han du har god kjemi med nå). Anonymkode: d2972...2ca Dette
kisskissbangbang Skrevet 8. juli 2020 #13 Skrevet 8. juli 2020 Dersom jeg fant ut at en person jeg datet hadde datet, vært forelska i og hatt sex med en anna dame mens han datet meg, så hadde det sannsynligvis vært en dealbreaker for meg. Jeg mener at du ikke har gjort noe "galt" så langt, dere har bare vært på én date, men jeg mener absolutt at du burde avslutte med han første dersom du fortsatt er interessert i nummer to etter andre date. Når det gjelder han første mener jeg at du ikke gjør noe galt overfor ham, han har jo egentlig sagt at han ikke er veldig interessert, og han holder deg på gress. 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #14 Skrevet 8. juli 2020 TS sier jo at hun er forelska i han første, så det er han det er verst for henne å miste regner jeg med. Jeg ville spurt han om han synes det er ok om du dater andre siden dere ikke er eksklusive. Hadde vert interessant hva han svarte på det og om det plutselig hadde dukka opp noen følelser der for hans del. Om han skal være så vag som han er så må du ho ikke ta hensyn, men hadde uansett vert interessant å høre hva han sa. Anonymkode: 30a50...ea1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #15 Skrevet 8. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS sier jo at hun er forelska i han første, så det er han det er verst for henne å miste regner jeg med. Jeg ville spurt han om han synes det er ok om du dater andre siden dere ikke er eksklusive. Hadde vert interessant hva han svarte på det og om det plutselig hadde dukka opp noen følelser der for hans del. Om han skal være så vag som han er så må du ho ikke ta hensyn, men hadde uansett vert interessant å høre hva han sa. Anonymkode: 30a50...ea1 Dukket opp følelser plutselig sier du. Sjalusi altså. Ikke kjærlighet. Er det bra å bygge et forhold på sjalusi? Anonymkode: ea6b1...31b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #16 Skrevet 8. juli 2020 Når førstemann har sagt at han pr nå ikke ønsker forhold så er sannsynligheten liten for at han er forelska i deg. Og om han ikke er det etter 3 mnd, så vil han ikke bli det heller. Du blir holdt på gress rett og slett, og du bør slutte å ha sex med ham. Mest for å ha respekt for deg selv men også for å vise ham hvor skapet skal stå. Du må være mye tydeligere på hva du vil, og ikke la deg bli brukt på denne måten. Anonymkode: f20c2...e13 2
GrønnNellik68 Skrevet 8. juli 2020 #17 Skrevet 8. juli 2020 Jeg syns det er greit å date andre så lenge han eller hun har sagt at de vil bare være med deg eller noe sånt i den duren... selv om jeg aldri hadde fått det til selv så ser jeg jo ingenting som sier at et er feil...så date ivei.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #18 Skrevet 8. juli 2020 Han er ikke interessert. En mann som er forelsket gjør alt i sin makt for at dama ikke skal date andre. Han «claimer» henne. Gå videre! Du fortjener en som respekterer din tid og verdighet. Anonymkode: 5ad2a...b60 2
GrønnNellik68 Skrevet 8. juli 2020 #19 Skrevet 8. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke interessert. En mann som er forelsket gjør alt i sin makt for at dama ikke skal date andre. Han «claimer» henne. Gå videre! Du fortjener en som respekterer din tid og verdighet. Anonymkode: 5ad2a...b60 Sikker på alle menn gjør det? 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #20 Skrevet 8. juli 2020 Tusen takk for alle svar! Jeg lurer bare på noe... Hvis han første jeg datet finner ut av eller spør meg om jeg møter andre, hva skal jeg si da? Jeg mener, hvordan skal jeg si det, slik at han forhåpentligvis skjønner at han kan miste meg og vil vær i et forhold med meg? Bør jeg si noe som at jeg føler han ikke investerer nok i meg, og er for fram og tilbake med kontakt, så når jeg er usikker på om det blir noe mellom oss to i det hele tatt, så har jeg møtt andre folk for å ha alternativer/flere å spille på? Eller det siste er kanskje ikke greit å si? Jeg liker han nye jeg har møtt, men siden jeg har følelser for han første fyren fra før av så ønsker jeg jo helst det skal funke mellom oss... Anonymkode: 09b78...c3d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå