Gå til innhold

Var så dum og ringte spådame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke være synsk for å spå at han ikke var gira på deg, hadde han vært det så hadde han tatt kontakt rett etter daten. 

Anonymkode: 226f7...799

Ja, han skrev rett etter daten at han likte meg og ønsket og møtes igjen. Men etter det gikk det et par dager før jeg hørte noe igjen. Noe som ikke trenger å være unormalt. Ts 

Anonymkode: 62acd...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han skrev rett etter daten at han likte meg og ønsket og møtes igjen. Men etter det gikk det et par dager før jeg hørte noe igjen. Noe som ikke trenger å være unormalt. Ts 

Anonymkode: 62acd...4b0

Hvorfor ringte du «spådamen» da? Fordi du var usikker? Da trodde du kanskje ikke på det han skrev da intuisjonen din fortalte deg noe annet😊 Lytt til intuisjonen istedenfor.

Anonymkode: 167f1...709

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var 50/50, det kunne gått bra og det kunne gått dårlig. Dette gikk altså i følge deg dårlig, og da mener du at spådama fikk rett og du fikk valuta for pengene? 😂😂😂😂😂

Anonymkode: 8a3a1...c02

Nei, sier bare at hun fiķk rett. Spiller ingen rolle om det var flaks eller hva det var😊 Ts

Anonymkode: 62acd...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ringte du «spådamen» da? Fordi du var usikker? Da trodde du kanskje ikke på det han skrev da intuisjonen din fortalte deg noe annet😊 Lytt til intuisjonen istedenfor.

Anonymkode: 167f1...709

Ja, pga en tidligere vond og lang erfaring, så har jeg litt vanskelig for å tro på hva som blir sagt, og fikk en usikker og utålmodig følelse uten å kunne sette ord på hvorfor. Det med å lytte til intuisjonen er lurt ja. Tror nok den ofte stemmer. Ts

Anonymkode: 62acd...4b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aniita

Dem på teletorg spår i tarot. De tolker kortene. Noen sier de har ekstra klarsynte krefter i tillegg.

Hvem som helst kan gå og kjøpe seg tarotkort og begynne å spå. Det står forklart i bøker hva de forskjellige kortene betyr.

Er du opptatt av sånt, anbefaler jeg deg å gjøre det.

Men jeg har opplevd det samme som deg. Trodde altfor mye på det som ble spådd for meg. Og det ødela jo hele greia. For man tenker ikke på annet til slutt og går og venter på at det skal skje. Det er jo nettopp det man ikke skal gjøre i livet. Hadde alle vært synske, hvordan ville det ha gått? Man hadde blitt gal. Man kan ikke kontrollere hva andre mennesker gjør mot en, men man kan velge selv hvordan man tar det. 

Hvis en spåkone forteller deg at du vil møte en mann og alt er flott mellom dere, og det skjer. Vel det er jo en selv som må walk the walk. Altså, man kan ikke dermed trylle. Livet byr fortsatt på de samme utfordringene som før. Og man må fortsatt jobbe seg igjennom det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spådommer skal man ikke tro på. De er ikke sanne. Og i følge bibelen skal man ikke gjøre det overhode. Har gjort samme tabben før med å ringe til spåkoner. Aldri mer. Bare sløsing med penger. Spådommer er egentlig mer fra onde engler. Nei man skal heller lever i nuet og glede seg over livet . Det er det Gud vil for oss alle her på jorden. Spådommer er bare lureri. Trodde mye på det før. Men er kun bare noe tøys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skal også være litt forsiktig med å ringe sånne telefoner for man kan bli litt avhengig og da kan man ringe en gang for mye og det er ganske dyrt. Nei da er det bedre å lytte til sin egen intuisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Cinnamondiva skrev:

Og i følge bibelen skal man ikke gjøre det overhode.

hahaha  Det var grunnen sin det, tenker jeg. NOT. 

9 timer siden, Cinnamondiva skrev:

Man skal også være litt forsiktig med å ringe sånne telefoner for man kan bli litt avhengig og da kan man ringe en gang for mye og det er ganske dyrt. Nei da er det bedre å lytte til sin egen intuisjon.

Dette er jeg enig med deg i. Det er skummelt fordi man ringer først én og så en til og en til... og så har man brukt opp penga på spåtelefoner - for man må jo sjekke med en annen om hun sier det samme og så en til for å få 2 av 3 og så sier plutselig en fjerde det motsatte og da må man ringe igjen. 

 

Anonymkode: 061ed...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/15/2020 at 3:13 AM, Aniita said:

Dem på teletorg spår i tarot. De tolker kortene. Noen sier de har ekstra klarsynte krefter i tillegg.

Hvem som helst kan gå og kjøpe seg tarotkort og begynne å spå. Det står forklart i bøker hva de forskjellige kortene betyr.

Er du opptatt av sånt, anbefaler jeg deg å gjøre det.

Men jeg har opplevd det samme som deg. Trodde altfor mye på det som ble spådd for meg. Og det ødela jo hele greia. For man tenker ikke på annet til slutt og går og venter på at det skal skje. Det er jo nettopp det man ikke skal gjøre i livet. Hadde alle vært synske, hvordan ville det ha gått? Man hadde blitt gal. Man kan ikke kontrollere hva andre mennesker gjør mot en, men man kan velge selv hvordan man tar det. 

Hvis en spåkone forteller deg at du vil møte en mann og alt er flott mellom dere, og det skjer. Vel det er jo en selv som må walk the walk. Altså, man kan ikke dermed trylle. Livet byr fortsatt på de samme utfordringene som før. Og man må fortsatt jobbe seg igjennom det.

Det står mye ulikt i de ulike bøkene. Noen er gode, andre ikke. 

Man har også gjerne litt for mye bias til å legge på seg selv. 

Anonymkode: d9da7...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aniita
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står mye ulikt i de ulike bøkene. Noen er gode, andre ikke. 

Man har også gjerne litt for mye bias til å legge på seg selv. 

Anonymkode: d9da7...55d

Og bias er ikke det man får etter å ha blitt spådd av en spåkone på teletorg? 😄

Kortene betyr det dem betyr, det henger også sammen med astrologi og numerologi, og etter hvert, med erfaring, vil man lære de å forstå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...