Gå til innhold

Var så dum og ringte spådame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Traff en mann for ikke lenge siden som kjemien klaffet veldig med og vi har mye til felles. Her i går ble jeg usikker siden han ikke hadde tatt kontakt etter date vi var på og var derfor så dum at jeg ringte spådame. Spådommen var ikke akkurat positiv og fikk beskjed om at han kom til å ta kontakt snart, men at dette kom ikke til å bli noe. I dag tok han kontakt og merker at jeg ikke klarer å glede meg over det og føler at tankene om oss videre er ødelagt.

Hvor troverdig er disse spådamene egentlig? Dette ødela mye.

Anonymkode: 62acd...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Traff en mann for ikke lenge siden som kjemien klaffet veldig med og vi har mye til felles. Her i går ble jeg usikker siden han ikke hadde tatt kontakt etter date vi var på og var derfor så dum at jeg ringte spådame. Spådommen var ikke akkurat positiv og fikk beskjed om at han kom til å ta kontakt snart, men at dette kom ikke til å bli noe. I dag tok han kontakt og merker at jeg ikke klarer å glede meg over det og føler at tankene om oss videre er ødelagt.

Hvor troverdig er disse spådamene egentlig? Dette ødela mye.

Anonymkode: 62acd...4b0

De er kjent for å være 100 % troverdige. Vitenskapelig bevist!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke troverdige i det hele tatt. Ringte flere en gang og fikk like mange svar. Gi blaffen i svaret og kjenn etter selv....

Anonymkode: a0775...ab0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du den dama vil tjener mer penger på at ting går bra for deg, eller at ting går dårlig - slik at du trenger mer råd og veiledning? Tror du hun ønsker deg personlig vel, eller tror du hun ønsker mer betaling? 

Dette er tull. Er mannen en dust, finner du det ut selv. Er han grei, finner du det også ut. Hun der vil bare du skal ringt tilbake. 

Anonymkode: 6e27d...95f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du den dama vil tjener mer penger på at ting går bra for deg, eller at ting går dårlig - slik at du trenger mer råd og veiledning? Tror du hun ønsker deg personlig vel, eller tror du hun ønsker mer betaling? 

Dette er tull. Er mannen en dust, finner du det ut selv. Er han grei, finner du det også ut. Hun der vil bare du skal ringt tilbake. 

Anonymkode: 6e27d...95f

Uff ja, håper det er slik. Men hvorfor tror de i så fall at man ringer mer tilbake ved en negativ spådom?

Anonymkode: 62acd...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Uff ja, håper det er slik. Men hvorfor tror de i så fall at man ringer mer tilbake ved en negativ spådom?

Anonymkode: 62acd...4b0

Fordi når alt går bra vil man dele og så er man ferdig. Når ting går dårlig, da trenger man støtte, råd, tips etc. Da får hun mye mer ut av deg

Anonymkode: 6e27d...95f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spådamer er tull. Bortkasta tid

Anonymkode: d50c5...947

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei som har jobbet som spådame på telefon, og for å si det sånn så kan hun ikke spå mer enn du og jeg kan. Hun fortalte at det handler om å lese mellom linjene på det innringeren lurer på, de klarer å lire av seg mye av det de tror du vil høre...eller det som kan gi dem mer penger.

Anonymkode: 7597c...7f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner ei som har jobbet som spådame på telefon, og for å si det sånn så kan hun ikke spå mer enn du og jeg kan. Hun fortalte at det handler om å lese mellom linjene på det innringeren lurer på, de klarer å lire av seg mye av det de tror du vil høre...eller det som kan gi dem mer penger.

Anonymkode: 7597c...7f3

Da kjenner du ei dame som jeg ikke ville vært venninne med, det der syns jeg er skikkelig dårlig gjort.

Jeg håper de som er spådamer i hvert fall tror de har evner og prøver så godt de kan å gi råd og er genuine i det de gjør. At ikke alle får klaff på det de sier er så, men jeg håper at de fleste som faktisk jobber sånn gjør det fordi de er interessert i å hjelpe og fortelle sannheten og tror på det de driver med. 

Håper ting ordner seg for deg, TS. Klem. 

Anonymkode: 061ed...1fb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har motsatt erfaring av hva som skrives her. Nå tror jeg spådamer på teletorget er bullshit, men har litt troen på tarot. Dog har alle readings jeg har fått vært i overkant positive når jeg har spurt om menn og disse mennene jeg har spurt om har visstnok vært superinteressert og hatt sterke følelser for meg. Det tror jeg ikke på det heller, men i det minste er det ikke alle som sier negative ting for å få folk tilbake. 

Anonymkode: 5d316...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2020 den 19.52, AnonymBruker skrev:

Hvor troverdig er disse spådamene egentlig? Dette ødela mye.

De har ingen troverdighet og det finnes ikke noe vitenskaplig grunnlag for det de driver med. Det er bare svindel, ikke bry deg om hva de sier og prøv uansett.

Anonymkode: 1bc54...a06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/6/2020 at 7:52 PM, AnonymBruker said:

Traff en mann for ikke lenge siden som kjemien klaffet veldig med og vi har mye til felles. Her i går ble jeg usikker siden han ikke hadde tatt kontakt etter date vi var på og var derfor så dum at jeg ringte spådame. Spådommen var ikke akkurat positiv og fikk beskjed om at han kom til å ta kontakt snart, men at dette kom ikke til å bli noe. I dag tok han kontakt og merker at jeg ikke klarer å glede meg over det og føler at tankene om oss videre er ødelagt.

Hvor troverdig er disse spådamene egentlig? Dette ødela mye.

Anonymkode: 62acd...4b0

Du skal føle din egen vurdering, og ikke la noen spådames påstand ødelegge for deg. 

 

Mvh spådame

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, i - magikeren skrev:

Du skal føle din egen vurdering, og ikke la noen spådames påstand ødelegge for deg. 

 

Mvh spådame

Ja jeg prøver det, men det ligger allikevel i bakhodet det som ble sagt. Hadde jeg enda latt være, men ble så utålmodig og usikker der jeg venta på tlf.

Anonymkode: 62acd...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg prøver det, men det ligger allikevel i bakhodet det som ble sagt. Hadde jeg enda latt være, men ble så utålmodig og usikker der jeg venta på tlf.

Anonymkode: 62acd...4b0

det er ingen synske på teletorg. Det er svindel og lureri. En synsk person sitter ikke på et teletorg. Så du kan være helt sikker på at det som ble sagt ikke er sant :) 

Anonymkode: 167f1...709

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2020 den 19.52, AnonymBruker skrev:

Traff en mann for ikke lenge siden som kjemien klaffet veldig med og vi har mye til felles. Her i går ble jeg usikker siden han ikke hadde tatt kontakt etter date vi var på og var derfor så dum at jeg ringte spådame. Spådommen var ikke akkurat positiv og fikk beskjed om at han kom til å ta kontakt snart, men at dette kom ikke til å bli noe. I dag tok han kontakt og merker at jeg ikke klarer å glede meg over det og føler at tankene om oss videre er ødelagt.

Hvor troverdig er disse spådamene egentlig? Dette ødela mye.

Anonymkode: 62acd...4b0

Ikke ring disse menneskene i telefontorget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/9/2020 at 7:15 PM, AnonymBruker said:

Ja jeg prøver det, men det ligger allikevel i bakhodet det som ble sagt. Hadde jeg enda latt være, men ble så utålmodig og usikker der jeg venta på tlf.

Anonymkode: 62acd...4b0

Jeg tenker at du skal følge din egen fornuft, dine egne følelser og se på hva du og denne mannen har sagt dere imellom og ta det derfra. 

Om du dater en og ikke får kontakt hver dag kan du sikkert diskutere hva det betyr i underforumet for dating. Brukerne der har like kvalifiserte uttalelser som en spådame. 

Jeg har lagt en del kort på folk, og mange påstår det stemmer. Men det er og blir det det er; en samtale med en fremmed som du ikke skal gi noe makt over livet ditt. DU har makten i ditt eget liv, og din egen frie vilje. Bruk den! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da kan jeg vel si at spådama fikk rett. Mannen viste seg å være totalt useriøs. Ts

Anonymkode: 62acd...4b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da kan jeg vel si at spådama fikk rett. Mannen viste seg å være totalt useriøs. Ts

Anonymkode: 62acd...4b0

Ok, men det visste ikke hun. 

Anonymkode: 167f1...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Da kan jeg vel si at spådama fikk rett. Mannen viste seg å være totalt useriøs. Ts

Anonymkode: 62acd...4b0

Det var 50/50, det kunne gått bra og det kunne gått dårlig. Dette gikk altså i følge deg dårlig, og da mener du at spådama fikk rett og du fikk valuta for pengene? 😂😂😂😂😂

Anonymkode: 8a3a1...c02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da kan jeg vel si at spådama fikk rett. Mannen viste seg å være totalt useriøs. Ts

Anonymkode: 62acd...4b0

Man trenger ikke være synsk for å spå at han ikke var gira på deg, hadde han vært det så hadde han tatt kontakt rett etter daten. 

Anonymkode: 226f7...799

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...