Gå til innhold

Spørre vennepar om trekant


Mann88

Anbefalte innlegg

Jeg er nysjerrig på trekant med et vennepar, jeg er singel, og dette er da min beste venn det er snakk om. Dama kjenner jeg knapt da vi bare har møttes et par ganger. Jeg er redd for at et slikt forslag vil fornærme kompisen, litt som at en skal prøve seg på dama hans, og en vil jo ikke at det skal oppleves som mangel på respekt for han. Samt evt tap av vennskap, selv om jeg tror det er liten sjangs for det.

I det tilfellet at han sa ja, men så klart må rådføre med dama, så kan hun jo avslå. Dette kan også bli kleint i ettertid når vi møtes, med den viten at jeg har spørt om dette. Kunne så klart be kompisen ta det på seg, at det var hannes forslag å inkludere meg i en trekant, vet ikke.

Alt i alt er jeg nysjerrig på erfaringer, spesielt det å spørre en venn/venner om dette, hvordan gikk det, samt hvordan jeg kan/bør gå fram med forslaget. Evt om jeg bør droppe hele ideen, ikke av moralske grunner men om erfaringer tilsier at det er lite sjangs for positiv respons. Videre er det hvilke konsekvenser det kan ha å gjennomføre et slikt opplegg, selv om det er noe jeg er villig til å ta senere, for blir det ja så har jeg lyst til å oppleve dette, og få erfaringene som kommer med.

EDIT: Noen som reagerer på at jeg velger venner til dette, så bør jeg vel tilføye: Det er fordi jeg har vanskelig å komme i kontakt med nye mennesker, så det er lite utvalg. Man går jo ikke bare opp til noen å spør om trekant.
 

Endret av Mann88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nei, nei. Helt greit å være nysgjerrig på trekant, men hvis du verdsetter dette vennskapet, bør du ikke bringe det på bane. Det kan fort ende vennskapet uansett om din kompis sier ja eller nei. 

Søk heller etter noen du i utgangspunktet ikke kjenner. 

Anonymkode: 21216...036

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjerne trekant med min kjære, men venner har vært og er uaktuelt. 

Anonymkode: fcb1e...55b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Nei, nei, nei. Helt greit å være nysgjerrig på trekant, men hvis du verdsetter dette vennskapet, bør du ikke bringe det på bane. Det kan fort ende vennskapet uansett om din kompis sier ja eller nei. 

Søk heller etter noen du i utgangspunktet ikke kjenner. 

Anonymkode: 21216...036

 

Just now, AnonymBruker said:

Jeg har gjerne trekant med min kjære, men venner har vært og er uaktuelt. 

Anonymkode: fcb1e...55b

Grunn jeg tenker venner er vel fordi jeg har vanskelig å komme i kontakt med nye mennesker, så det er lite utvalg. Man går jo ikke bare opp til noen å spør om trekant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mann88 said:

 

Grunn jeg tenker venner er vel fordi jeg har vanskelig å komme i kontakt med nye mennesker, så det er lite utvalg. Man går jo ikke bare opp til noen å spør om trekant.

Nei, men du kan finne likesinnede på for eksempel nakenprat.no.

Anonymkode: 625f5...70c

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå heller på nettet og søk etter folk til å ha 3kant med, enn å risikere forhold til kompis og damen hans. 

Anonymkode: ebabd...3e3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nei , nei. Vårt ekteskap fikk seg en knekk etter vi gjorde det med bestekompisen til min mann for et år siden. Og ting ble aldri det samme igjen 😥 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei!

Hadde kompisen til min kjæreste spurt om noe sånt, så hadde jeg forventet at han brøt vennskapet eller så hadde jeg avsluttet forholdet.

Med mindre du har en kjent diagnose og er tilbakestående og dermed han går sammen med deg ut fra tanken om at du ikke er helt god. 

Anonymkode: 79a50...872

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mann88 skrev:

 

Grunn jeg tenker venner er vel fordi jeg har vanskelig å komme i kontakt med nye mennesker, så det er lite utvalg. Man går jo ikke bare opp til noen å spør om trekant.

Wonder why!

Hva med å heller fokusere på å utvikle de sosiale antennene dine, så kanskje det blir noe på deg også til slutt. Å spørre om kompisen kan låne deg dama, er jo helt hinsides!

Det er ikke sånn at alle mennesker opplever en trekant i livet. Det er ikke en rettighet man har. 

Anonymkode: 79a50...872

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei nei nei!

Hadde kompisen til min kjæreste spurt om noe sånt, så hadde jeg forventet at han brøt vennskapet eller så hadde jeg avsluttet forholdet.

Med mindre du har en kjent diagnose og er tilbakestående og dermed han går sammen med deg ut fra tanken om at du ikke er helt god. 

Anonymkode: 79a50...872

Nå er det ikke deg det gjelder, og du vet også fint lite om vårt vennskap. Hva jeg spør han om er opp til meg, og trenger ikke gjøre noen skade om det blir mellom oss. Nå er det heller ikke sånn at jeg har spørt om noe som helst, dette er en tanke. Alle har lov å ha det, spesielt omkring seksuell eksperimentering, og spesielt her hvor man skal få lov å ytre slike ting.

Jeg har ikke prøvd så veldig mye på den seksuelle arenaen, og vet heller ikke hva folk måtte se som over grensen, da dette varierer veldig når det kommer til sex. Noen syns ting er OK som andre syns er helt sykt. Basert på ditt svar høres det ut som jeg har begått mord eller noe. Og å antyde noen ikke er helt god ut fra hva jeg har skrevet er ikke greit.

2 hours ago, AnonymBruker said:

Wonder why!

Hva med å heller fokusere på å utvikle de sosiale antennene dine, så kanskje det blir noe på deg også til slutt. Å spørre om kompisen kan låne deg dama, er jo helt hinsides!

Det er ikke sånn at alle mennesker opplever en trekant i livet. Det er ikke en rettighet man har. 

Anonymkode: 79a50...872

Hva vet du om hvorfor jeg har vanskelig med å komme i kontakt med andre mennesker, fordomsfull mye? Er ikke snakk om å låne dame, det er snakk om trekant mellom voksne mennesker, om det er ønskelig. Har gjort litt av hvert med denne kompisen før, vi har et langt og tett vennskap. Jeg har vel heller ikke påstått at jeg har en rettighet til det? Jeg sier at jeg lyst å oppleve det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Mann88 skrev:

Nå er det ikke deg det gjelder, og du vet også fint lite om vårt vennskap. Hva jeg spør han om er opp til meg, og trenger ikke gjøre noen skade om det blir mellom oss. Nå er det heller ikke sånn at jeg har spørt om noe som helst, dette er en tanke. Alle har lov å ha det, spesielt omkring seksuell eksperimentering, og spesielt her hvor man skal få lov å ytre slike ting.

Jeg har ikke prøvd så veldig mye på den seksuelle arenaen, og vet heller ikke hva folk måtte se som over grensen, da dette varierer veldig når det kommer til sex. Noen syns ting er OK som andre syns er helt sykt. Basert på ditt svar høres det ut som jeg har begått mord eller noe. Og å antyde noen ikke er helt god ut fra hva jeg har skrevet er ikke greit.

Hva vet du om hvorfor jeg har vanskelig med å komme i kontakt med andre mennesker, fordomsfull mye? Er ikke snakk om å låne dame, det er snakk om trekant mellom voksne mennesker, om det er ønskelig. Har gjort litt av hvert med denne kompisen før, vi har et langt og tett vennskap. Jeg har vel heller ikke påstått at jeg har en rettighet til det? Jeg sier at jeg lyst å oppleve det.

OK, jeg oppfattet det som du var åpen for andres tanker, og kom derfor med mine. Beklager misforståelsen. 

Anonymkode: 79a50...872

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

OK, jeg oppfattet det som du var åpen for andres tanker, og kom derfor med mine. Beklager misforståelsen. 

Anonymkode: 79a50...872

Det er helt greit, men unødvendig å komme med uttalelser som om man ikke er helt god.

 

36 minutter siden, Mann88 said:

Nei nei nei!

Hadde kompisen til min kjæreste spurt om noe sånt, så hadde jeg forventet at han brøt vennskapet eller så hadde jeg avsluttet forholdet.

Med mindre du har en kjent diagnose og er tilbakestående og dermed han går sammen med deg ut fra tanken om at du ikke er helt god. 

Nei nei nei! = Du bestemmer over meg? Høres ut som mamma som snakker og forteller meg hva jeg får lov til.

Hadde kompisen til min kjæreste spurt om noe sånt, så hadde jeg forventet at han brøt vennskapet eller så hadde jeg avsluttet forholdet. = Alle må gjøre som du hadde gjort.

Med mindre du har en kjent diagnose og er tilbakestående og dermed han går sammen med deg ut fra tanken om at du ikke er helt god. = Fordomsfullt og unødvendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Mann88 skrev:

Det er helt greit, men unødvendig å komme med uttalelser som om man ikke er helt god.

 

Nei nei nei! = Du bestemmer over meg? Høres ut som mamma som snakker og forteller meg hva jeg får lov til.

Hadde kompisen til min kjæreste spurt om noe sånt, så hadde jeg forventet at han brøt vennskapet eller så hadde jeg avsluttet forholdet. = Alle må gjøre som du hadde gjort.

Med mindre du har en kjent diagnose og er tilbakestående og dermed han går sammen med deg ut fra tanken om at du ikke er helt god. = Fordomsfullt og unødvendig.

OK. Jeg har allerede beklaget at jeg kom med mine tanker. Vet ikke om det er så mye mer jeg kan gjøre. Jeg mener tross alt det samme enda.

Jeg var forøvrig den tredje som skrev nei nei nei. 

Anonymkode: 79a50...872

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

OK. Jeg har allerede beklaget at jeg kom med mine tanker. Vet ikke om det er så mye mer jeg kan gjøre. Jeg mener tross alt det samme enda.

Jeg var forøvrig den tredje som skrev nei nei nei. 

Anonymkode: 79a50...872

Igjen sa jeg at det er greit å komme med sine tanker, men man kan gjøre det på en ordentlig måte, det er alt jeg sier. Så må du få mene det du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig idé, kan bli kleint med kompisen i ettertid. Ville ventet til verden var tilbake til normalt og brukt nettet, er kanskje vanskelig å finne single damer for noe uforpliktende på nett men par er lett å finne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mann88 skrev:

EDIT: Noen som reagerer på at jeg velger venner til dette, så bør jeg vel tilføye: Det er fordi jeg har vanskelig å komme i kontakt med nye mennesker, så det er lite utvalg. Man går jo ikke bare opp til noen å spør om trekant.

Du kan bare lufte tanken med bestevennen om at du har en fantasi om trekant og venter på å bli opplevd. 

men du trenger ikke å si at du ønsker det med bestevennen og hans dame. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det første du bør være klar over er at spørsmålet du har lyst til å spørre kompisen din om kan ødelegge forholdet ditt til han. Det er ingenting galt i å ha slike fantasier eller tanker, men du må være klar over at ikke alle liker slike forslag, takler å få slike forslag eller vil være kompiser med noen som har spurt om å få ligge med dama hans. Så dersom du spør må du og være forberedt på å miste en kompis. Og siden du sliter med å få venner - er det da verdt det?

For det andre så har jeg forståelse for fantasien. Men å gå inn i en trekant med lite erfaring og dårlige sosiale antenner er en svært dårlig ide. Trekanter er spesielt vanskelige fordi det kan fort bli skjevdeling i oppmerksomhet og det er da fort gjort at tredjemann føler seg ekskludert. Hvordan takler man den følelsen i en såpass uvant og sårbar posisjon?

Og som en siste ting så bør de som deltar i seksuell aktivitet med flere personer ha litt erfaring og være godt kjent med sine grenser, og man må være i stand til å ytre de i forkant eller underveis på en positiv måte. Her kommer og erfaring inn i bildet, og ikke minst kommunikasjon.

Avslutningsvis vil jeg anbefale deg å tenke deg godt om før du foreslår dette for kompisen din. Det jeg ville fokusert på var å trene opp de sosiale antennene dine og få seksuell erfaring. Lykke til :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mann88 skrev:

Igjen sa jeg at det er greit å komme med sine tanker, men man kan gjøre det på en ordentlig måte, det er alt jeg sier. Så må du få mene det du vil.

Det må være lov å reagere på atal oppførsel som om den er atal.

Seksuell trakassering er forbudt. Så om min kjæreste har venner som forsøker seg på meg, bare fordi han vet hvem jeg er, via min kjæreste, så skal min kjæreste si fra at det er ikke greit.

Det med tilbakestående var mer noe jeg tenkte at kunne vært en formildende årsak, ikke en påstand om at du er tilbakestående. 

20 minutter siden, nomore82 skrev:

Så dersom du spør må du og være forberedt på å miste en kompis.

Nettopp. 

Anonymkode: 79a50...872

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, cmd said:

Du kan bare lufte tanken med bestevennen om at du har en fantasi om trekant og venter på å bli opplevd. 

men du trenger ikke å si at du ønsker det med bestevennen og hans dame. 

Den slo meg også, mulig en kan prøve det!

5 hours ago, AnonymBruker said:

Det må være lov å reagere på atal oppførsel som om den er atal.

Seksuell trakassering er forbudt. Så om min kjæreste har venner som forsøker seg på meg, bare fordi han vet hvem jeg er, via min kjæreste, så skal min kjæreste si fra at det er ikke greit.

Det med tilbakestående var mer noe jeg tenkte at kunne vært en formildende årsak, ikke en påstand om at du er tilbakestående. 

Nettopp. 

Anonymkode: 79a50...872

Et ønske om en trekant med en som en kjenner godt er atal for deg? Oi, tror du må holde deg unna dette forumet. Jeg har ikke trakassert noen, eller sagt jeg skal prøve meg på dama hans, tror du må gå til specsavers nå. Les en gang til. Jeg har et ønske om TREKANT og hadde en tanke om å FORESLÅ dette for kompisen, om de kunne tenkt seg det. Skjønner ikke hvordan du klarer å mistolke så innmari. Du vet at dette er seksual forumet ikke sant?

Og nei, jeg mister ikke han over noe sånnt, tro meg.

Endret av Mann88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lufta interessen for trekant generellt for kompisen din og kanskje du er så heldig at han forslår det selv😊

Nå er jeg singel, men når jeg hadde vurdert noe sånnt med min tidligere samboers bestevenn😇 sånn helt uten å fremstå tøytete altså😇😇😇

Anonymkode: eab74...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...