Gå til innhold

Spørre vennepar om trekant


Mann88

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de er kompiser så er det en greie mellom kompisene som ikke dama trenger å vite om dersom kompisen vet at dama ikke er gira..

Det hadde ikke skjedd i vårt forhold. Der hadde kompisen blitt dumpa. 

Anonymkode: 79a50...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Mann88 skrev:

Helt utrolig at du ikke skjønner at det er sånn trekant fungerer, og at hva voksne mennesker avtaler mellom seg er opp til dem.

Det er jo du som ikke vet hva som kan skje her, ellers hadde du ikke spurt. Jeg vet hva som hadde skjedd om det var min kjæreste du hadde spurt. 

Anonymkode: 79a50...872

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Mann88 skrev:

Er vel ikke alle som har så lett for å komme i kontakt med andre mennesker, det er vel noe vi alle kan synes er vanskelig, mer å mer med alderen. Ikke alle er utadvendte heller, og kan også ha dårlige erfaringer rundt det sosiale. Ser ikke hvorfor jeg trenger å kjenne dama for å ha sex, om man synes det er nok at det bare er noe godt og fysisk. Jeg forstår jo at det kanskje må mer til for at en trekant skal fungerer godt, så det er vel kanskje nødvendig realistisk sett da.

Man må absolutt ikke kjenne noen for å ha sex. Det har jeg heller ikke skrevet. Men det hjelper langt på vei for å ha en følelse om hva du tror resultatet blir når du skal stille dette spørsmålet. Og her er det og viktig å poengtere at for noen er slike spørsmål helt uproblematiske og man får ja eller nei, mens for andre vil spørsmålet skape en del utfordringer.

Du kjenner kompisen din best og burde jo selv vite best hvorvidt du kan spørre dette spørsmålet eller ikke.

  

32 minutter siden, Mann88 skrev:

Dette med å ville ha trekant er jo en del av at jeg vil utfolde meg og få erfaringer, det kunne like gjerne vært 1-1 sex som du sier, men det er samme greie der. Om man ikke kan være litt frampå så vil det aldri skje noe som helst, snakker av erfaring. Det er allerede vanskelig, og blir jeg da på min naturlige modus, indirekte og ikke frampå, så vil det jo ta evigheter å få noe til å skje. Så jeg tenker litt enklere, men ser at det ikke funker i virkeligheten. JEg lever vel mest ut fra min egen logikk og ikke hva som fungerer i virkeligheten, for det har jeg ikke allverden erfaring med, som sagt. Men greit å få en reality check av noen med erfaring.

Men dersom det er generell erfaring du vil få deg så ville jeg holdt kompisen og dama hans unna hele opplegget. Dette handler om deg. Og det er helt ok. Men ikke dra de to inn i det før du er tryggere på det.

Og man må absolutt være frampå. Men det er forskjell på frempå og påtvingende og ikke minst tråkke over grenser.

  

32 minutter siden, Mann88 skrev:

Ifht til hva som er sjeldent så hører man om så mye eksperimentellt og spennende som folk gjør (fra folk, internet og media) at man tenker at mye faktisk ER mulig, det er bare jeg som ikke er tøff nok. Så prøver jeg å være tøff. og så er det feil også.

Ja absolutt. Det er mye som er mulig og som er helt oppnåelig å få til. Men når du hører om sånt i media, står skrevet på nettet eller du hører det fra en kompis så må du først og fremst huske at det meste er overdrevent minst 10 ganger før du får lest det. Ta slike ting med ei klype salt. De fleste er ikke så utleverende at de forteller om sexlivet sitt i øst og vest. Og de som forteller om sexlivet sitt har som regel et langt kjedeligere sexliv enn det de prøver å utgi seg for å ha. For å si det på en annen måte, om man absolutt har et behov for å fortelle alle at du har hatt en trekant hvor sånn og sånn skjedde, så er sannsynligheten større for at det bare er en fantasi enn at det faktisk skjedde.

 

52 minutter siden, Mann88 skrev:

Jeg er vel gjerne av eller på, så jeg klarer ikke helt regulere til det som er "helt rett". Jeg og dama hans har ingen spesiell kjemi, men for meg er hun dame og det er alt jeg trenger.

Og her er vi tilbake til de sosiale antennene jeg nevnte tidligere. Jeg synes den setningen der sier veldig mye om hvordan du fremstår og kanskje blir oppfattet. Og at mye av årsaken til at du synes det er vanskelig ligger der. Eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har lyst på dama hans 😉

Anonymkode: 62ba7...3e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om typen min hadde spurt meg og jeg ville ha med kompisen hans på trekant, hadde svaret vært nei heilt uten tvil. Hadde jeg fått vite at det var kompisen som hadde spurt, hadde jeg blitt både sint og fornærmet, og jeg hadde definitiv ikke likt han lengre eller ønsket besøk av han hjemme hos oss. Skjønner ikke hvorfor du ikke forstår at dette absolutt ikke er en god ide, er trekant viktigere enn vennskapet ditt? Virker som om du er mer opptatt av dette enn hva som er sunt og naturlig.

Anonymkode: 536ad...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du har lyst på dama hans 😉

Anonymkode: 62ba7...3e6

Jeg har inntrykk av at han har lyst på kompisen sin. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trekant med venner er bare dumt og risikabelt. Du risikerer hele vennskapet med kompisen og at damen hans ikke takler å møte deg igjen. Kompisen din kan tolke forespørselen din som at du er interessert i damen hans (manglende respekt overfor ham), eller som at du er interessert i ham.

I tillegg kan situasjonen bli klein, damen kan angre, kompisen din kan angre, du eller kompisen føler seg utenfor etc. Trekant er en veldig utfordrende situasjon sosialt sett og krever mennesker som er trygge på seg selv, sin seksualitet og sin relasjon til de andre. 

Lag deg heller en profil på nakenprat, cupido, lystclub eller lignende. Der er det sikkert noen par som kunne tenke seg en ekstra fyr til damen.

Anonymkode: 11aad...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem er det du vil pule? Kompisen din eller dama hans?

Anonymkode: 31cb7...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du absolutt vil prøve trekant kan du like gjerne opprette profil på tinder med bilde av feks kroppen din. Er masse par som ser etter lekekamerater der.

Anonymkode: 31cb7...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrTeddy29

Man spør egentlig ikke vennene sine om og ha trekant, spesielt om de er i et forhold.
Da finner du randome og spør dem istedentfor. 

Er det virkelig verdt og miste et godt vennskap over et knull?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du selv tenkt dersom du var i et forhold med en dame, og kompisen din spurte deg om trekant? Hadde du sagt ja??

Anonymkode: 536ad...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2020 den 15.15, Mann88 skrev:

Ja jeg og kompisen har delt mye rart og det er lite som ikke er "innafor" mellom oss.

De fleste kvinner ønsker ikke å bli «delt», og kjæresten din er ikke noe du selv kan velge å «dele». Det er snakk om mennesker her...

Anonymkode: 536ad...3a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker veldig som du har svært lite forståelse for sosiale koder og normal menneskelig adferd. Og ikke minst medfølelse og forståelse for hvordan andre mennesker er.

Anonymkode: 536ad...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært med på både trekant og firkant med min faste sexpartner. En av reglene våre er at vi ikke skal ha med venner eller kjente. Vi har møtt folk på Cupido og lignende sider, faktisk helt oppegående normale mennesker, imotsetning til hva mange tror. Jeg tror også at kameraten din fint vil takle å få et sånt spørsmål, det jeg ville vært redd er hvis han lufter det for dama, det er kanskje ikke så stor sannsynlighet for at hun ønsker trekant, og at hun da får et dårlig forhold til deg, at det kan bli kleint å besøke de osv. Mange damer synes uønsket seksuell oppmerksomhet er turn off, og hun vil nok kanskje se på det som seksuell oppmerksomhet, selv om du ser på det som nysgjerrighet mtp trekant, og ikke at det er akkurat henne du er gira på å pule. Så trå veldig forsiktig her hvis du ikke vil bli han litt nasty kameraten til kjæresten hennes.

Men hey det kan selvfølgelig være at de begge sier ja, bare tror den sjansen er litt mindre.

Anonymkode: c257e...b9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...