Gå til innhold

Din favoritt deodorant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger anbefalinger! Jeg går mye i svart, så den kan ikke sette hvite merker i tøyet.

På forhånd tusen takk :)

Anonymkode: 0b812...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Crystal Mineral Deodorant.

Anonymkode: 98f4e...ec0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vichy har en bra en som ikke setter flekker på tøy! Jeg bruker den uten parfyme som er helt hvit. Du får kjøpt de hos apotek :)

Anonymkode: 41da9...672

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også mye svart. Man får lite eller ingen flekker hvis deodoranten er ordentlig tørr før man kler på seg. Her synes jeg roll-on har en svakhet ved at den tørker sakte. Spray er tørt omtrent med en gang. 

Min favoritt er deosprayen fra Happy Buddha-serien til Rituals. Den fungerer veldig godt mot svette og svettelukt, og lukter også veldig godt. (Men den er dyr og ikke så drøy.) Deo-sticken fra samme serie er også bra.

En billig favoritt er Sterilan oxygen fresh (eller heter den oxygen dry?) stick fra matbutikken. Den er hvit med noe rosa på etiketten. 

Endret av Ullvott
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dr. Greve`s, parfymefri.  Dessverre er det nesten umulig å få tak i den i butikkene (gjelder andre uparfymerte også). Hvorfor vil nesten alle ha parfymerte deodoranter?  

Anonymkode: c0cdb...03f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vichy har en bra en som ikke setter flekker på tøy! Jeg bruker den uten parfyme som er helt hvit. Du får kjøpt de hos apotek :)

Anonymkode: 41da9...672

Antiperspirant-Deododat-48H-Mild.png-pearl866x?context=bWFzdGVyfGltYWdlc3wzNTE4NzR8aW1hZ2UvcG5nfGltYWdlcy9oOWUvaDQ2Lzg4OTQyMjQ2OTUzMjYucG5nfDU0MzJhYzdkNWViM2I1MWUxNTdiNGQ3OTlmMTQ0NDBmY2QxMDdlZWE5NDNjOGY2NzFiOGEzYTVmODBmYzMyNTI

Enig. Jeg bruker også denne. Fungerer bra, klør ikke og jeg kan velge parfyme selv om jeg ønsker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cata skrev:

Antiperspirant-Deododat-48H-Mild.png-pearl866x?context=bWFzdGVyfGltYWdlc3wzNTE4NzR8aW1hZ2UvcG5nfGltYWdlcy9oOWUvaDQ2Lzg4OTQyMjQ2OTUzMjYucG5nfDU0MzJhYzdkNWViM2I1MWUxNTdiNGQ3OTlmMTQ0NDBmY2QxMDdlZWE5NDNjOGY2NzFiOGEzYTVmODBmYzMyNTI

Enig. Jeg bruker også denne. Fungerer bra, klør ikke og jeg kan velge parfyme selv om jeg ønsker. 

Jeg visste ikke hva en god deodorant var for noe før jeg fant denne 😄 og da hadde jeg prøvd VELDIG mange typer før denne, inkludert Nivea Invisible (som ga meg utslett) og alle disse som skal være uten noe, for sensitiv hud osv (som ikke fungerte, altså jeg luktet svette). Biotherm sine lukter alt for mye parfyme.

Kommer aldri til å bruke noe annet enn Vichy!! 

Anonymkode: 41da9...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker denne:

https://www.vita.no/yerka-deodorant-50-ml?&gclid=Cj0KCQjw9IX4BRCcARIsAOD2OB3CSQIDIjoFYh43tAL5mynlYsV4cbmwY9jyajXYy5vhnFM-FFpdVVYaAt_nEALw_wcB

Vita og Cubus selger den. 

Null svette. Påføres kveld hver 2. -4. kveld. 

Anonymkode: d3b26...644

Den er jeg litt nysgjerrig på. Jeg regner med at man kan vaske seg og dusje som vanlig i mellomtiden? :hakeslepp:  Funker den selv om man vasker seg med såpe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker denne:

https://www.vita.no/yerka-deodorant-50-ml?&gclid=Cj0KCQjw9IX4BRCcARIsAOD2OB3CSQIDIjoFYh43tAL5mynlYsV4cbmwY9jyajXYy5vhnFM-FFpdVVYaAt_nEALw_wcB

Vita og Cubus selger den. 

Null svette. Påføres kveld hver 2. -4. kveld. 

Anonymkode: d3b26...644

Hjelp, har ikke hørt om den før, men ble skeptisk. 

Anonymkode: 41da9...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til Biotherm sine. Jeg prøver alltid nye i mellom kjøpene, men ingen har hittil målt seg med disse. Synes den oransje lukter best, lyseblå som en god nr to. Holder svetten borte hele dagen, og setter ikke flekker på klær hvis man lar den tørke et par min før påkledning. Jeg liker at de lukter da siden jeg ikke kan bruke parfyme på jobb uansett, så parfyme er noe som brukes 1-2 ganger i mnd.

Anonymkode: af7f6...aa6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dr. Greve`s, parfymefri.  Dessverre er det nesten umulig å få tak i den i butikkene (gjelder andre uparfymerte også). Hvorfor vil nesten alle ha parfymerte deodoranter?  

Anonymkode: c0cdb...03f

Den bruker jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nivea dry comfort, kommer aldri til å bytte den ut.

Anonymkode: 422d5...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterilan Aloe Vera. 

Anonymkode: 75d22...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...