Gå til innhold

Udugelig og frekk kjørelærer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde det på samme måte. Var godt voksen da jeg tok lappen. Jeg kjørte meg rett og slett dårligere for hver time med den opplæringsstilen til denne læreren. Fikk tilslutt nok og ringte kontoret og sa jeg ville bytte. Fikk lappen kort tid etter, den første læreren mente det ville ta måneder før jeg klarte det. Så bytt med engang er mitt tips. Vi betaler faktisk høye summer for at noen skal lære oss å kjøre og dette fungerer ikke for deg. 

Anonymkode: 3b598...0ac

Godt å høre at jeg ikke er den eneste! Jeg har bare planleggingstur og en oppsumeringstime igjen. Går det ann å byte til en annen skole så sent? Og vil jeg klare å få lappen før skolestart som er i midten av august?

Anonymkode: d60b3...9cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel heller ikke det hun (?) gjør. Hun klager på hvordan feilene blir påpekt, på manglende veiledning, og på irrelevant hakking. Og det er noe helt annet.

TS: Gå til kjøreskolen. Forlang en ny kjørelærer, eller delvis refusjon av pengene du har betalt inn. 

Anonymkode: 1bac9...76c

Hun sier jo at "Han kommenterer alltid på noe feil jeg gjør" og "han hele tiden finner lite viktige feil å pirke på" + kaller ham udugelig. Blir skeptisk når en som skal lære å kjøre bil klager på at den som står for opplæringen faktisk sier fra om feil og at hun dessuten prøver å fremstille seg selv som en "svært dyktig sjåfør". Det sier noe om personen som får opplæring når hun uten å ha fått førerkort beskriver feilene sine som "lite viktige". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt en lignenede kjørelærer. Men det at de er pirkete er også for ditt eget beste fordi oppkjøringen er sykt pirkete. Men jeg har selv merka at jeg har blitt dårligere på grunn av konstant kritikk.

Anonymkode: fbf91...18a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange som gjør mye mer feil enn vanlig når de har en lærer som ikke kan gi nøytral konstruktiv kritikk uten å gjøre deg redd. Trist at sånne har lærer jobb, da det finnes mange som bygger opp selvtillit til elevene istedet for å bryte ned.

Anonymkode: 50415...f60

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
49 minutter siden, ti10 skrev:

Hun sier jo at "Han kommenterer alltid på noe feil jeg gjør" og "han hele tiden finner lite viktige feil å pirke på" + kaller ham udugelig. Blir skeptisk når en som skal lære å kjøre bil klager på at den som står for opplæringen faktisk sier fra om feil og at hun dessuten prøver å fremstille seg selv som en "svært dyktig sjåfør". Det sier noe om personen som får opplæring når hun uten å ha fått førerkort beskriver feilene sine som "lite viktige". 

Da har du ikke sett forskjellen som er mellom de ulike kjørelærerne og sensorene. Jeg har hatt mange, og det er STOR forskjell i tolmodighet og oppførsel. Det er alltid en tid for å bruke kritikk. Når du skremmer eleven, slik at eleven gjør flere feil, da har du brukt feil taktikk i opplæringen. Frykt og hersk er neppe en god måte å lære fra seg bilkjøring. 

Anonymkode: 50415...f60

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jobben til en kjørelærer å pirke på feilene du gjør i trafikken. Du skriver om deg selv at du er en god og trygg sjåfør. For meg høres det ut som du overvurderer deg selv som selv litt når det kommer til kjøreferdigheter. Om du misliker måten han pirker på, så er du fri til å bytte. 

Anonymkode: ad713...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er helt sykt at folk sitter og mener at kjørelærere skal være frekke, spydige, bråbremse bare for å ha noe å gjøre (hallo ulykke waiting to happen?) 

Kanskje dere som syns dette er innafor, lærer med pisk og trakassering. Men de fleste lærer bedre av å bli løftet opp av en tålmodig lærer. Av gulrot og ros. Av noen som forstår KUNDENS behov. For man er nettopp det. En kunde. Det er ikke sånn at man som elev hos kjørelærer er i veien eller til bry for kjørelærere. Man er der som betalende kunde. Ikke en jævla punchingbag.

Bytt lærer. Du trenger ikke starte fra scratch hos en annen kjørelærer. Ta et par timer hos de så ser de hvor du er i opplæringen.

Anonymkode: 0f808...84b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horrorfreak

Tror du må snakke med kjøreskolen og be om lov til å bytte sjåfør. En lærer skal forklare og være grundig, ikke være nedlatende mot eleven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 4.7.2020 den 23.59, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er snart ferdig med kjøreopplæringen min på en av stavanger mest populære kjøreskoler. Etter et par kjøretimer med kjørelæreren min, vurderte jeg å bytte kjøreskole da han er udugelig og småfrekk. Jeg bestemte meg for å bare fortsette der, for å irritere han da jeg får lappen. De første kjøretimene var han fornøyd og sa at jeg var en dyktig sjåfør, men etter noen kjøretimer begynte de spydige kommentarene å komme. Jeg trodde for eksempel at kjørelæreren er der for å lære deg å kjøre. Når jeg har vært skikkelig usikker i for eksempel et lyskryss, svarer han ikke. Han sier jeg bare må finne det ut selv. Andre ganger har han bråbremset slik at det har vært fysisk vondt og helt uten grunn, kun for å vise meg noe. Han har kommet med små frekke kommentarer som "idag var kanskje ikke dagen for å kjøre langtur". Om jeg glemmer å se et skilt og kjører feil vei, får jeg kjeft. Å kjøre feil vei er ikke verdens undergang, det er bare å snu. Han kommenterer alltid på noe feil jeg gjør, så retter jeg opp i feilen, men da finner han noe nytt. Da jeg var på glattkjøring kjørte jeg med en annen lærer da min var syk. Denne kjørelæreren forklarte meg ting og synes at jeg var en svært dyktig sjåfør. Min lærer gjentar at han ikke synes jeg er klar for oppkjøring, men det kommer jeg aldri til å bli når han hele tiden finner lite viktige feil å pirke på. Har noe opplevd dette før? Er ukomfortabelt og gruer med til hver kjøretime. Har planleggingstur på torsdag, og vil bare gråte av tanken. Noen tanker?

Når man går fra trinn to til trinn tre skal man ha en overgang fra å bli fortalt alt på forhånd, til å diskutere alt etterpå. Selvstendig kjøring krever at man ikke får svar på alle spørsmål. Jeg løser stort sett dette ved å svare senere og senere på spørsmål (til slutt må eleven ta en avgjørelse før jeg svarer). Dog er det kun nødvendig på elever som stiller spørsmål konstant isteden for å tenke selv.

I hvilken situasjon bråbremset læreren helt uten grunn? Stort sett når jeg bremser er det for å hindre at vi bryter trafikkreglene, forstyrrer myke trafikkanter eller skader oss selv.

Å kjøre feil vei burde ikke være noe problem. Det er ikke et problem på oppkjøringen og det er ikke et opplæringsmål å kjøre etter tilsigelser. 

Å pirke på småfeil er en del av den siste opplæringen. Man vil finpusse og få en så god som mulig prestasjon på oppkjøringen. Slutter man å pirke, så er det ingen vits i å kjøre timer.

Hvis læreren din er kompetent, er du ikke klar til å kjøre opp hvis vedkomne sir du ikke er det. Men han høres ikke så kompetent ut, bare bytt. Dog er mye av den siste opplæringen å pirke på småfeil.

Hvis du gruer deg til kjøretimer ville jeg byttet lærer og eller skole. Generelt vil jeg sterkt advare mot pakker og forhåndsbetaling. Hvis man absolutt skal kjøpe en pakke, sørg for å vite vilkårene for tilbakebetaling og betal med kredittkort (ikke bankoverføring eller debitkort eller kontant). Betaler man med kredittkort kan man kreve pengene tilbake fra kortselskapet. Trafikkskoler har ofte elendig økonomi og tilvsomme holdnigner til lover og regler.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2020 den 17.53, AnonymBruker skrev:

Hadde du lest va jeg faktisk skrev, hadde du forstått:) Har aldri oversett et skilt, uten om skal som viser veien til feks sentrum. Har aldri oversett et vikepliktskilt eller lignende. Husk å les alt før du skriver noe:)

Ikke meg du siterte, men å overse skilt er ikke greit. Hvis du overser ett skilt, kan du like gjerne overse et annet! For du bestemmer deg vel ikke for å overse visse skilt med vilje? 

De feilene han påpeker er viktige å rette opp altså. Når han ber deg om å finne ut av lyskryss selv, så gir han deg på en måte tillit. Og du har jo tydeligvis klart det? 

Han syns sikkert at du er en god sjåfør, men han har lov til å si fra altså, når du gjør slike feil. Han er ikke frekk mot deg, han er bare typen som er litt "hard" Enda jeg ikke syns det. Syns heller at det er du som kanskje er litt nærtagende. Og du bagatelliserer feilene du gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2020 den 0.18, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet jeg er en trygg og flink sjåfør, men under kjøretimene med han er jeg bare stresset og nervøs.

I så fall er du per definisjon ikke en trygg og flink sjåfør. En trygg og flink sjåfør skal ikke la seg stresse og bli nervøs av andre i bilen. Og om du bli det har du en plikt og ansvar for å si i fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2020 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde det på samme måte. Var godt voksen da jeg tok lappen. Jeg kjørte meg rett og slett dårligere for hver time med den opplæringsstilen til denne læreren. Fikk tilslutt nok og ringte kontoret og sa jeg ville bytte. Fikk lappen kort tid etter, den første læreren mente det ville ta måneder før jeg klarte det. Så bytt med engang er mitt tips. Vi betaler faktisk høye summer for at noen skal lære oss å kjøre og dette fungerer ikke for deg. 

Anonymkode: 3b598...0ac

Rart innlegg. For du sier at han gjorde deg dårligere og dårligere. Da hadde du vel ikke bestått KORT tid etter ? Han gjorde jo åpenbart jobben sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2020 den 3.21, SoWhat? skrev:

Ikke meg du siterte, men å overse skilt er ikke greit. Hvis du overser ett skilt, kan du like gjerne overse et annet! For du bestemmer deg vel ikke for å overse visse skilt med vilje? 

De feilene han påpeker er viktige å rette opp altså. Når han ber deg om å finne ut av lyskryss selv, så gir han deg på en måte tillit. Og du har jo tydeligvis klart det? 

Han syns sikkert at du er en god sjåfør, men han har lov til å si fra altså, når du gjør slike feil. Han er ikke frekk mot deg, han er bare typen som er litt "hard" Enda jeg ikke syns det. Syns heller at det er du som kanskje er litt nærtagende. Og du bagatelliserer feilene du gjør. 

Alle som kjører opp har problemer med skilt. Å overse ett er ikke unormalt.

Noen elever sliter med å gå over til å selvstendig gjennomføre ting, for deretter snakke om dem, i motsetning til å få beskjed hva de skal gjøre først. Men læreren sin jobb er jo å gjøre dem klar og forberedt til det.

Hvis eleven oppfatter læreren som frekk, har han gjort feil. Man kan ikke unnskylde seg med at man har en annen personlighet, når man er i et serviceyrke. Jeg kan heller ikke kjøre mens noen kjefter på meg, det er virkelig ikke målet med trafikkopplæringen. Elevene er i bilen med meg for å lære. Det innebærer at de kommer til å gjøre feil etter feil. Uansett hvor alvorlig deres feil er, må jeg behandle dem med respekt og verdighet. 

På 20.7.2020 den 3.31, Traktor skrev:

I så fall er du per definisjon ikke en trygg og flink sjåfør. En trygg og flink sjåfør skal ikke la seg stresse og bli nervøs av andre i bilen. Og om du bli det har du en plikt og ansvar for å si i fra. 

Alle er stresset når de begynner å kjøre. Jeg tror dessverre det er for lite fokus på følelser og stress i opplæringen og for mye fokus på tekniske ferdigheter. Jeg vil mye heller sitte på med noen som er avslappet og ubrukelig teknisk enn noen som er god tenisk men stresset og nervøs. 

En ting elever bør være obs på, er at kjøretimer ofte er mer stressende fordi man møter vanskeligere trafikale situasjoner og at læreren kan la deg kjøre selvstendig. Når man øvelseskjører med ledsager som ikke bremser, må de velge lettere områder, og gjøre kandidaten oppmerksom på ting mye tidligere. Det er mye lettere å kjøre hvis noen konstant forteller deg hva du må gjøre. Jeg kan vente til vi er på vei til å meie ned en unge, foreldrene dine må gjøre deg oppmerksom på ungen med en gang.

I tillegg er elever bekymret for feil ting. Noen elever er livredde for å kvele bilen. Jeg har hatt elever som sier: "Denne timen var veldig bra, jeg kvelte ikke bilen!" når jeg har hindret dem fra å kjøre over mennesker to ganger og fra å krasje tre ganger. Mens når de kjører perfekt trafikalt og kveler bilen tre ganger, så sier de: "I dag var håløst, jeg kvelte bilen masse". Men å kvele bilen er OK. Å kjøre over unger er ikke det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
23 timer siden, ajarRun skrev:

Alle som kjører opp har problemer med skilt. Å overse ett er ikke unormalt.

Noen elever sliter med å gå over til å selvstendig gjennomføre ting, for deretter snakke om dem, i motsetning til å få beskjed hva de skal gjøre først. Men læreren sin jobb er jo å gjøre dem klar og forberedt til det.

Hvis eleven oppfatter læreren som frekk, har han gjort feil. Man kan ikke unnskylde seg med at man har en annen personlighet, når man er i et serviceyrke. Jeg kan heller ikke kjøre mens noen kjefter på meg, det er virkelig ikke målet med trafikkopplæringen. Elevene er i bilen med meg for å lære. Det innebærer at de kommer til å gjøre feil etter feil. Uansett hvor alvorlig deres feil er, må jeg behandle dem med respekt og verdighet. 

Alle er stresset når de begynner å kjøre. Jeg tror dessverre det er for lite fokus på følelser og stress i opplæringen og for mye fokus på tekniske ferdigheter. Jeg vil mye heller sitte på med noen som er avslappet og ubrukelig teknisk enn noen som er god tenisk men stresset og nervøs. 

En ting elever bør være obs på, er at kjøretimer ofte er mer stressende fordi man møter vanskeligere trafikale situasjoner og at læreren kan la deg kjøre selvstendig. Når man øvelseskjører med ledsager som ikke bremser, må de velge lettere områder, og gjøre kandidaten oppmerksom på ting mye tidligere. Det er mye lettere å kjøre hvis noen konstant forteller deg hva du må gjøre. Jeg kan vente til vi er på vei til å meie ned en unge, foreldrene dine må gjøre deg oppmerksom på ungen med en gang.

I tillegg er elever bekymret for feil ting. Noen elever er livredde for å kvele bilen. Jeg har hatt elever som sier: "Denne timen var veldig bra, jeg kvelte ikke bilen!" når jeg har hindret dem fra å kjøre over mennesker to ganger og fra å krasje tre ganger. Mens når de kjører perfekt trafikalt og kveler bilen tre ganger, så sier de: "I dag var håløst, jeg kvelte bilen masse". Men å kvele bilen er OK. Å kjøre over unger er ikke det.

🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️ jeg er den eleven 😂(har bytta til automat nå). Jeg er dog også livredd for å kjøre på noen eller kræsje eller gjøre feil på andre måter, selv om læreren min sier at jeg aldri har vært i nærheten at det, heldigvis. 

Men ja, frykten for p kvele motoren altså 🤦‍♀️🤷‍♀️

Anonymkode: 8a193...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 6.7.2020 den 3.58, ti10 skrev:

Jeg var i samme situasjon som TS og byttet kjørelærer, og fikk virkelig en dyktig lærer. Hun var pedagogisk og veiledet meg. Vi gikk ikke videre til neste trinn før jeg var trygg på det grunnleggende, og jeg fikk aldri kjeft eller pirk. I stedet fikk jeg tilbakemelding på hvordan jeg hadde løst en situasjon og enten fått spørsmål eller blitt fortalt hvordan man kan gjøre det annerledes. Så ble jeg utsatt for samme scenario igjen x antall ganger før jeg hadde det i ryggmargen. Det er få feil under kjøreopplæringen som er alvorlige nok til at det fordrer slike reaksjoner som kjørelæreren til TS har - da har kjørelæreren gått alt for fort frem og latt eleven gå løs på noe som det ikke er rett for enda. Å kjøre feil vei er ikke spesielt viktig, nei. Da puster man rolig inn og ut og finner en måte å komme på rett vei igjen. Det er kjørelæreren sin oppgave å veilede eleven til det, og i tillegg gi eleven grunnleggende trygghet på veien slik at sånne bagateller ikke skaper unødvendig stress som kan øke sjansen for å skape farlige situasjoner i trafikken. 

Denne tråden her viser nøyaktig hvordan veldig mange ikke egner seg som verken lærere eller ledere. Dette her er ikke en oppbyggende måte å gi tilbakemeldinger på eller få noen til å trives og yte sitt beste. 

Anonymkode: b875e...535

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i samme situasjon som TS og byttet kjørelærer, og fikk virkelig en dyktig lærer. Hun var pedagogisk og veiledet meg. Vi gikk ikke videre til neste trinn før jeg var trygg på det grunnleggende, og jeg fikk aldri kjeft eller pirk. I stedet fikk jeg tilbakemelding på hvordan jeg hadde løst en situasjon og enten fått spørsmål eller blitt fortalt hvordan man kan gjøre det annerledes. Så ble jeg utsatt for samme scenario igjen x antall ganger før jeg hadde det i ryggmargen. Det er få feil under kjøreopplæringen som er alvorlige nok til at det fordrer slike reaksjoner som kjørelæreren til TS har - da har kjørelæreren gått alt for fort frem og latt eleven gå løs på noe som det ikke er rett for enda. Å kjøre feil vei er ikke spesielt viktig, nei. Da puster man rolig inn og ut og finner en måte å komme på rett vei igjen. Det er kjørelæreren sin oppgave å veilede eleven til det, og i tillegg gi eleven grunnleggende trygghet på veien slik at sånne bagateller ikke skaper unødvendig stress som kan øke sjansen for å skape farlige situasjoner i trafikken. 

Denne tråden her viser nøyaktig hvordan veldig mange ikke egner seg som verken lærere eller ledere. Dette her er ikke en oppbyggende måte å gi tilbakemeldinger på eller få noen til å trives og yte sitt beste. 

Anonymkode: b875e...535

Trafikklærer er riktig tittel.

Dessverre har norge satt lave krav for trafikklærere, to års utdanning. På grunn av dette får man lov til å undervise i Norge med svensk eller dansk utdanning. I tillegg har mange gammel utdanning som var totalt ubrukelig. Hvis målet mitt var at elever skulle bestå føreprøven, ville jobben vært gørrenkel, de fleste klarer det tilnærmet uten min hjelp.

Jeg tror dessverre det er alt for høy terskel for å klage, eller for å bytte lærer/skole.

Hvis jeg bestemte hadde vi gjort trafikklærerutdanningen til en bachelor og kravet til faglig leder en master.

Det er utrolig mange inkompetente idioter i denne bransjen. Hvis man ikke blir behandlet bra eller får utbytte HVERT ENESTE MINUTT, bør man klage, og bytte og gi negative reviews der man kan. Den mest inkompetente trafikklærer kan livnære seg, det er alltid kunder.

Det er dyrt å ha en uhøfflig idiot som trafiklærer. Først kaster man bort 30-tusen på opplæring, så 9-tusen på stryk og så 15-tusen på at noen andre skal fikse feillæringen og 3-tusen på ny oppkjøring. BYTT LÆRER! BYTT SKOLE! KLAG!

Bruker læreren ti min på å røyke, be om pengene tilbake. Er de 5 min for sen, be om pengene tilbake for de fem minuttene. Folk må være strengere. Mange skoler utnytter elevene og leverer elendig service. 

Ikke faen om at jeg betaler 15 kroner minuttet for å bli kjeftet på.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
Annonse
AnonymBruker

Har brukt 50k på en kjørelærer som bare vaste, ingen mål og mening.

Jeg ble ble kjeftet huden full da jeg kjørte feil i rundkjøring ( ikke til fare for andre i situasjonen ) 

Det toppet seg da han begynte å slenge ut komplimanger (?)  under kjøring om hvor fantastisk flott jeg er, søt osv da jeg ba han stoppe ble han fornærmet.  / Han svarte ikke på en vanlig melding om kjøring etterpå.

3 mnd senere (?) sendte kjørelærer meg en ny melding om hvor dårlig samvittighet han hadde og ville starte kjøringen på nytt.

( Det etter at jeg hadde søkt om fri en dag fra jobben og fått det ) / Langkjøring- han meldte meg ikke opp, (fri dag uten lønn, altså tap )

Det er snakk om 2 år.

Nå har jeg byttet kjøreskole, og håper virkelig at det blir skikkelig opplæring.

Hvor melder man fra om slik upassende oppførsel av kjøreskoler?

Anonymkode: ad240...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bytt kjøreskole! I vårt område bytter ungdommen kjøreskole, så fort de ikke er fornøyd, og det er mange som ikke finner seg i å kjøre med "feil kjørelærer"

Anonymkode: 77b4e...89f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.3.2024 den 11.52):

Har brukt 50k på en kjørelærer som bare vaste, ingen mål og mening.

Jeg ble ble kjeftet huden full da jeg kjørte feil i rundkjøring ( ikke til fare for andre i situasjonen ) 

Det toppet seg da han begynte å slenge ut komplimanger (?)  under kjøring om hvor fantastisk flott jeg er, søt osv da jeg ba han stoppe ble han fornærmet.  / Han svarte ikke på en vanlig melding om kjøring etterpå.

3 mnd senere (?) sendte kjørelærer meg en ny melding om hvor dårlig samvittighet han hadde og ville starte kjøringen på nytt.

( Det etter at jeg hadde søkt om fri en dag fra jobben og fått det ) / Langkjøring- han meldte meg ikke opp, (fri dag uten lønn, altså tap )

Det er snakk om 2 år.

Nå har jeg byttet kjøreskole, og håper virkelig at det blir skikkelig opplæring.

Hvor melder man fra om slik upassende oppførsel av kjøreskoler?

Hei! Jeg er trådstarter:) Denne historien hørtes veldig lik ut som min. Sitter fortsatt med en vond følelse i kroppen når jeg tenker på opplevelsen min med den kjøreskolen og kjørelæreren. Noe av det mest ubehagelige jeg har opplevd. 
Uansett, det endte med at jeg byttet kjøreskole. Jeg tok kontakt med en kjøreskole mange av vennene mine var svært fornøyde med og forklarte de situasjonen jeg sto i. De var super hyggelige og tok med i mot med åpne armer. På det tidspunktet var det bare en måned til jeg skulle ha oppkjøring, på grunn av denne korte tiden hadde de ikke en ledig kjørelærer som kunne ta de resterende timene med meg. Derfor kom de med løsningen om at ulike kjørelærere skulle ta timene med meg. Alle var svært imponerte med kjøringen min og kunne ikke forstå hvordan min gamle kjørelærer syntes jeg var udugelig. En måned etter hadde jeg lappen i boks. Ikke for å skryte, men fikk kortere oppkjøring forsi sensoren ikke hadde behov for å se mer;) Den nye kjøreskolen fortalte at jeg ikke var den første som byttet over til dem fra den kjøreskolen jeg startet på først. 

Jeg endte opp med å sende en lang klage mail til den gamle kjøreskolen min og fikk refundert en del av pengene. Noen dager etter ble jeg ringt flere ganger av kjørelæreren og meldinger der han spurte om vi kunne ta en prat om hvorfor det endte som det endte. Jeg ville ikke møte han, så jeg skrev det til han på melding. Håper han tok det til seg og endret på læremåten, fordi måten han oppførte seg mot meg synes jeg er respektløst og ufyselig rett og slett. Håper det ordner seg for deg også!:)

Anonymkode: 79271...46d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! Jeg er trådstarter:) Denne historien hørtes veldig lik ut som min. Sitter fortsatt med en vond følelse i kroppen når jeg tenker på opplevelsen min med den kjøreskolen og kjørelæreren. Noe av det mest ubehagelige jeg har opplevd. 
Uansett, det endte med at jeg byttet kjøreskole. Jeg tok kontakt med en kjøreskole mange av vennene mine var svært fornøyde med og forklarte de situasjonen jeg sto i. De var super hyggelige og tok med i mot med åpne armer. På det tidspunktet var det bare en måned til jeg skulle ha oppkjøring, på grunn av denne korte tiden hadde de ikke en ledig kjørelærer som kunne ta de resterende timene med meg. Derfor kom de med løsningen om at ulike kjørelærere skulle ta timene med meg. Alle var svært imponerte med kjøringen min og kunne ikke forstå hvordan min gamle kjørelærer syntes jeg var udugelig. En måned etter hadde jeg lappen i boks. Ikke for å skryte, men fikk kortere oppkjøring forsi sensoren ikke hadde behov for å se mer;) Den nye kjøreskolen fortalte at jeg ikke var den første som byttet over til dem fra den kjøreskolen jeg startet på først. 

Jeg endte opp med å sende en lang klage mail til den gamle kjøreskolen min og fikk refundert en del av pengene. Noen dager etter ble jeg ringt flere ganger av kjørelæreren og meldinger der han spurte om vi kunne ta en prat om hvorfor det endte som det endte. Jeg ville ikke møte han, så jeg skrev det til han på melding. Håper han tok det til seg og endret på læremåten, fordi måten han oppførte seg mot meg synes jeg er respektløst og ufyselig rett og slett. Håper det ordner seg for deg også!:)

Anonymkode: 79271...46d

:klappe::klappe::klappe::klappe::klappe:

Tnx🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...