Gå til innhold

Hvordan kunne bevise alkoholproblem?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har hatt et alkoholproblem lenge. Problemet starter som regel lenge før mengdene blir så store.

13 hours ago, A.L said:

Dette er en person som ikke tåler kritikk eller tilbakemeldinger. Dersom jeg antyder at han har et problem blir han sint på meg. Dette er også en av årsakene til at det blir brudd.. Så jeg kan ikke ta det opp med han uten at han blir veldig sint på meg og avviser meg i flere dager. 

Ta det opp via sms, kanskje sier han noe du kan bruke som bevis senere. 

Anonymkode: 5ff87...54a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt om en på jobb som hadde samme problem med sin ekskone, man kan visstnok ta en test for å bevise hvor mye alkohol som drikkes i mnd. Vet ikke om det er sant da, men kanskje andre vet om det stemmer? 

Anonymkode: cd3a4...b66

Ja, testen heter Peth. 

Anonymkode: 352c7...00c

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Varsellampa mi går allerede når folk drikker alkohol alene. Dette må du ta opp med ham.

Anonymkode: 73451...ba4

Hæ? Hvorfor skulle det være et problem? Hva med folk som bor alene, skulle de aldri kunne ta seg et glass?

Anonymkode: c680e...fb3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Hvorfor skulle det være et problem? Hva med folk som bor alene, skulle de aldri kunne ta seg et glass?

Var nok mengden det var siktet til. 

Anonymkode: 352fd...d0f

AnonymBruker
Skrevet
På 5.7.2020 den 13.36, AnonymBruker skrev:

Bur alene. Faller meg faktisk ikke inn å sette meg ned å drikke alene altså... iallfall ikke på en helt vanlig hverdag, og iallfall ikke en hel flaske vin. Inviterer heller til middag og drikker vin da, eller går på by’n med venner. Men alene? Nei det skjer ikke. Hadde uansett aldri drukket om jeg hadde barn om jeg ikke hadde barnevakt. Vil ikke være hu mora som må bestille taxi til legevakta med barnet om det skulle bli sykt eller skje noe. Er man alene med barn skal man være klar og beredt. Som helsepersonell hadde jeg også syns det var en smule spesielt om foreldre kom alene beruset på en vanlig ukedag.. 

Anonymkode: 44536...b51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...