Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. juli 2020 #21 Del Skrevet 5. juli 2020 Kom på en til, Terapien av Sebastian Fitzek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 5. juli 2020 #22 Del Skrevet 5. juli 2020 Hva med Inger Frimansson? Rottefangeren, Katten som ikke døde, De nakne kvinners øy, God natt, min elskede er noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gohege Skrevet 5. juli 2020 #23 Del Skrevet 5. juli 2020 Terapeuten av Helene Flood anbefales. Kanskje liker du bøkene av Camillla Läckberg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #24 Del Skrevet 6. juli 2020 Stalker-Lars Kepler. Morderen var ganske interessant, synes jeg. The woman in the window-A.J Finn. Psykologisk thriller. Veldig bra. I let you go-Clare Mackintosh. Min absolutte favorittbok. Elsker den! Anonymkode: 9c169...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #25 Del Skrevet 13. mai 2022 gohege skrev (På 5.7.2020 den 17.35): Terapeuten av Helene Flood anbefales. Kanskje liker du bøkene av Camillla Läckberg også? Litt late to The party, men jeg skjønte ikke slutten på Terapeuten. Noen som vil forklare? *NB* SPOILER: var det hun selv som hadde gjort det, eller var det faktisk faren? Anonymkode: c08c6...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 13. mai 2022 #26 Del Skrevet 13. mai 2022 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker said: Litt late to The party, men jeg skjønte ikke slutten på Terapeuten. Noen som vil forklare? *NB* SPOILER: var det hun selv som hadde gjort det, eller var det faktisk faren? Anonymkode: c08c6...caa Det var faren Endret 13. mai 2022 av Leeloo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 5. juni 2022 #27 Del Skrevet 5. juni 2022 Den forrige jenta av J P Delaney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #28 Del Skrevet 5. juni 2022 Varg Veum 🧡 Anonymkode: c3229...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå