AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Del Skrevet 3. juli 2020 Hvor kommer F fra? Anonymkode: e28fd...546 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Del Skrevet 3. juli 2020 Det lurer jeg også på! Jeg blir like forumdret hver gang! Jeg har stort sett kun hørt folk over 60 som sier det 😂 Anonymkode: 42e4a...351 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Del Skrevet 3. juli 2020 Kanskje fra Trumf og trippel-trumf? For min del holder det lenge med én Trump. Anonymkode: 77038...ae5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #4 Del Skrevet 3. juli 2020 Aner ikke. Det er et navn som er veldig lett å si, da, i grunn. Anonymkode: 79efe...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 3. juli 2020 #5 Del Skrevet 3. juli 2020 Aldri hørt den varianten. Har hørt eldre folk snakke om Tromp. Det er vel uansett snakk om folk som ikke er så god i fremmedspråk. De uttaler det nok sånn de tror det skal uttales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #6 Del Skrevet 3. juli 2020 Hahaha, så irriterende😂 Jeg klikker😂 Anonymkode: bcfe0...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #7 Del Skrevet 3. juli 2020 Har vel med at de synes det er tøft å disrespektere ham. Er jo typisk for ungdomsmiljø, å disrespektere autoriteter som politi osv. Dette vokser en jo av seg når en blir voksne. Anonymkode: 821f7...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #8 Del Skrevet 3. juli 2020 Det er vel for å latterliggjøre eller stakkarsliggjøre han, ja. I motsetning til den over så syns jeg det mest er godt voksne som uttaler navnet sånn. Anonymkode: bd3c1...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #9 Del Skrevet 3. juli 2020 Slektsnavnet hans er egentlig Drumpf, uttales omtrant som tromf. Stavingen av etternavnet ble amerikanisert, altså stavingen ble forenklet. Det er helt vanlig å gjøre for innvandrere. Så at vi her i Europa uttaler navnet hans slik det egentlig skal uttales gir mening. Anonymkode: a799f...523 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #10 Del Skrevet 3. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det lurer jeg også på! Jeg blir like forumdret hver gang! Jeg har stort sett kun hørt folk over 60 som sier det 😂 Anonymkode: 42e4a...351 Ha,ha, jeg er over 60,jeg sier Trump, rett fram. Har aldri hørt Trømf eller Tromp.🤪 Anonymkode: 99672...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #11 Del Skrevet 4. juli 2020 Haha, jeg har lurt på det samme. Min mor på 60+ sier det. Jeg har stusset ettersom hun er godt over gjennomsnittlig god i engelsk for sin generasjon (tidl engelsklærer til og med). Jeg har konkludert med at det har noe med blanding av begreper fra kortspill jeg husker som barn. Hele slekta pleide å si trump til trumfkort i de spill hvor det gjaldt. Jeg tenkte at hun nå blander motsatt vei🤔 Anonymkode: cf737...ffb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. juli 2020 #12 Del Skrevet 4. juli 2020 Jeg lurer også på den. Omtrent alle jeg kjenner bruker "Trømf" og jeg skjærer omtrent tenner i protest. Har prøvd å korrigere noen med "Jammen han heter jo ikke det", men ikke tale om at det hjelper. Neste gang er det "Trømf" igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #13 Del Skrevet 4. juli 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vel med at de synes det er tøft å disrespektere ham. Er jo typisk for ungdomsmiljø, å disrespektere autoriteter som politi osv. Dette vokser en jo av seg når en blir voksne. Anonymkode: 821f7...06c Tja, de eneste jeg har hørt si Trumf eller Trømf er 60+ Anonymkode: 328d4...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 4. juli 2020 #14 Del Skrevet 4. juli 2020 Ha ha ... faren min sier Trømf. Irriterer meg noe sinnsykt, men sier ikke noe da. Han er 79, så får gi han litt slack.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #15 Del Skrevet 4. juli 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Slektsnavnet hans er egentlig Drumpf, uttales omtrant som tromf. Stavingen av etternavnet ble amerikanisert, altså stavingen ble forenklet. Det er helt vanlig å gjøre for innvandrere. Så at vi her i Europa uttaler navnet hans slik det egentlig skal uttales gir mening. Anonymkode: a799f...523 Ja, vi i Europa er de eneste som forstår både hvordan navnet egentlig uttales, og at mannen er klin gæren. Amerikanerne må snart våkne. Biden er en bedre kandidat selv hvis han blir bekreftet senil. Anonymkode: 1fc09...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #16 Del Skrevet 4. juli 2020 På 80 og 90 tallet gikk alle rundt og sa Nissan Sherry også. Selv om det tydelig stod Cherry på bilen... Anonymkode: eb4c5...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #17 Del Skrevet 4. juli 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Slektsnavnet hans er egentlig Drumpf, uttales omtrant som tromf. Stavingen av etternavnet ble amerikanisert, altså stavingen ble forenklet. Det er helt vanlig å gjøre for innvandrere. Så at vi her i Europa uttaler navnet hans slik det egentlig skal uttales gir mening. Anonymkode: a799f...523 Du kan jo ikke si at navnet egentlig skal uttales sånn når navnet hans er Trump og ikke det gamle slektsnavnet. Da blir det feil å uttale det sånn som gamlenavnet. Anonymkode: 328d4...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #18 Del Skrevet 4. juli 2020 Donald Prump Anonymkode: 3f345...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå