Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger hjelp. 

Jeg er så ekstremt premenstruell. Jeg har 2-4 dager under eggløsning som jeg er helt ute å kjøre. Det samme er 2-3 dager før mens og de første 2-3 (noen ganger lenger) dagene under selve menstruasjonen. Jeg orker ikke å ha det sånn her lenger. Jeg ødelegger for det gode forholdet til meg og mannen min i disse dagene. Det har gått så langt at jeg oppfører meg som en drittunge (mannens ord, og så inderlig berettiget, han har all grunn og lov til å si det). 

Jeg må ha hjelp, og lurer på om dere vet hva jeg bør gjøre? 

Anonymkode: 3e3bc...453

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste her er at du innser at du har et problem, og at du vet at dette påvirker forholdet du har til de rundt deg. Her må du bare arbeide med deg selv, og være bevisst på din egen oppførsel når du omgåes de rundt deg i disse periodene.

Anonymkode: 5c015...b96

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det viktigste her er at du innser at du har et problem, og at du vet at dette påvirker forholdet du har til de rundt deg. Her må du bare arbeide med deg selv, og være bevisst på din egen oppførsel når du omgåes de rundt deg i disse periodene.

Anonymkode: 5c015...b96

Jeg har innsett det for lenge siden, og vet jeg må jobbe med meg selv. Det er bare så utrolig vanskelig når det står på som værst, og jeg lurer på om noen kan gi noen konkrete tips/råd om hva jeg kan gjøre. Evt om det finnes noe naturlig man kan ta for det e.l.

Ts

Anonymkode: 3e3bc...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...