AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Hei! jeg skal fjerne en føflekk i hode og er veldig bekymra mtp det kosmetiske.. ikke redd for at det skal gjøre vondt, men for en uke siden fjernet jeg en føflekk på låret, jeg måtte sy 4 sting og jeg fikk et skikkelig blåmerke. Føflekken jeg fjernet er mindre enn den jeg skal fjerne i hodebunnen og jeg er redd for hvordan jeg kommer til å se ut. Føflekken sitter rett ved hårfestet på øverste delen av pannen. sånn så låret mitt ut, blir jeg seende ut likt ved panna? Anonymkode: 4da0f...849
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Skrevet 3. juli 2020 Tror ikke størrelse har sammenheng med om du får blåmerke eller ikke. Uansett, et blåmerke forsvinner. Jeg har aldri fått blåmerke, og har tatt mange, også i hodebunnen. Det sikkert fornuftig å bruke plaster så lenge stingene sitter i, da er det jo ingen som ser blåmerket uansett. Anonymkode: e6629...32b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 Malignt melanom med spredning er vel mer skummelt enn et lite arr? Anonymkode: 7935d...4f2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #4 Skrevet 3. juli 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Malignt melanom med spredning er vel mer skummelt enn et lite arr? Anonymkode: 7935d...4f2 Den i hode er visst ikke noe skummel, bare fastlegen som vil fjerne den for den sitter dumt til Anonymkode: 4da0f...849
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #5 Skrevet 3. juli 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Den i hode er visst ikke noe skummel, bare fastlegen som vil fjerne den for den sitter dumt til Anonymkode: 4da0f...849 En fastlege skal ikke fjerne kosmetisk... Da bør du gå til plastikk kirurg som gjør det pent. Anonymkode: 7935d...4f2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #6 Skrevet 3. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: En fastlege skal ikke fjerne kosmetisk... Da bør du gå til plastikk kirurg som gjør det pent. Anonymkode: 7935d...4f2 Slik jeg forstår det fra TS så gjøres ikke dette kosmetisk, men fastlegen vil fjerne pga den ligger dumt til. Hvorfor skal ikke en fastlege fjerne kosmetisk? Hvordan arr blir avhenger vel like mye av hvordan grokjøttet til personen er. Noen får store arr, mens hos andre er de knapt synlige. Uavhengig av hvem som har fjernet. Jeg har nesten ingen arr etter de fastlegen har tatt, har også tatt i tinningen. Men så sies det vel heller ikke at fastlegen skal fjerne den. Synes at plastisk-kirurg er litt overkill her. Anonymkode: e6629...32b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå