Gå til innhold

Til dere mannfolk: Hva er viktigst i et forhold...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir motløs av svarene..

Er man ikke veldig sexy og pen så kan man visst glemme at en mann er interessert..

Såklart er det noe forskjell på hva man anser som en pen jente, men man vet jo hvilken type jenter som regnes som de pene og som vanlig jente så taper man da hardt i datingmarkedet.

Mange av de positive trekkene kan jeg si ja til som å gjelde meg, helt til utseende - delen kommer..da er det bare å glemme å ta kontakt med en mann.

Anonymkode: d5eb3...df3

Det skal ikke SÅ mye til faktisk, for at menn skal kunne finne deg sexy. Det er klart at man har ulikt utgangspunkt og ikke alle kan bli smellvakre.

Men det er jo noe som heter "det finnes ikke stygge kvinner, bare late". De aller fleste kvinner som sliter på datingmarkedet kunne gjort fem ting annerledes, og blitt veldig mye flottere, nok til at en del menn hadde syntes de var flotte.

Ofte inkluderer det: gå ned i vekt/komme i form, kle seg mer flatterende og feminint, ordne håret, rette seg opp i holdningen og sminke seg diskret og pent.

Kvinner må jo ikke gjøre alle disse tingene om de ikke vil, men da tar de i hvert fall konsekvensene av det. Kvinnelig attraktivitet er mye mer kontrollerbart enn mange ser ut til å tro.

Anonymkode: 53423...288

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2.7.2020 den 4.45, AnonymBruker skrev:

Blir motløs av svarene..

Er man ikke veldig sexy og pen så kan man visst glemme at en mann er interessert..

Såklart er det noe forskjell på hva man anser som en pen jente, men man vet jo hvilken type jenter som regnes som de pene og som vanlig jente så taper man da hardt i datingmarkedet.

Mange av de positive trekkene kan jeg si ja til som å gjelde meg, helt til utseende - delen kommer..da er det bare å glemme å ta kontakt med en mann.

Anonymkode: d5eb3...df3

Fatt mot :)  Du må ikke ta disse overfladiske toskene her inne seriøst når de legger frem sine egne fetisjer og sier at slik er alle menn. Like lite som dere kvinner er slik. Sannheten her at du kan ikke spørre menn om dette slik du gjør i denne tråden, for du vil aldri få et enhetlig svar som vil gjelde veldig mange menn som en regel.

For min del er det kjemien som avgjør veldig mye! Hva mener jeg med det? Jo hvordan vi tiltrekker hverandre sosialt når vi er sammen. Dette går på det å snakke sammen lett og ledig med samme interesser og verdier som gjør at man kommer nærmere hverandre raskt faktisk. Når dette skjer vil det seksuelle raskt ordne seg med spenning og utforskertrang. I denne pakken ligger det også litt om dette med attraktivitet rent fysisk, men den er langt ifra det viktigste. Mange flotte damer som jeg aldri hadde tatt i med ildtang en gang bare på grunn av væremåte. Når de brauter på som en full sjømann og ter seg deretter som et eksempel :) Hjelper lite å være pen da for annet en et ligg for en som finner dette aktuelt.

Kjemi, felles interesser, verdier og du er ærlig og trofast? Ping! Du har meg på kroken iallefall :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/2/2020 at 12:49 AM, AnonymBruker said:

 

Deilig sex/seksuell kjemi?

Anonymkode: 92246...2e3

Sex blir bra med kommunikasjon. Det er viktig at hun kommuniserer tydelig hva hun vil ha slik at jeg kan gi det til henne. 

Quote

 

Utseende/fin kropp...liker dere damer som er muskuløse?

Jeg liker personen kroppen tilhører. Hun tenner meg uansett hvordan hun ser ut så lenge hun ikke er unormal....altså ekstremt overvektig. 

 

Quote

Sporty/treningsglad

Bare et pluss for da blir jeg også sporty og treningsglad. 

Quote

Utdannelse/økonomi/selvstendig

 

Slike ting spiller ingen rolle for meg. 

Quote

Personlighet: Rolig og bedagelig, utadvent/pratsom, dominerende etc....

 

Liker de som er rolige og balanserte. 

 

Quote

Alder: Er det slik at jo yngre kvinnen er, jo bedre?

Nei. 

Anonymkode: 0fd87...790

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...