Gå til innhold

Hva faller mannfolk for?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke mann, men jeg har inntrykk av at menn faller for damer som er enkle å prate med. Humor, at hun er blid og byr litt på seg selv og er sosial.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest DislayName
Skrevet

Pupper, rumper, lår, søtt smil, vennlighet, humor og intelligens. Er dame, men det er hva jeg har hørt ifra kompiser over årene.

Gjest Made4u
Skrevet

Øynene og smilet er vel det første jeg legger merke til hos en dame, samt blikk-kontakten (det må være en connection der). Vanskelig å svare på hvem jeg finner interessant og kan falle for, da det ikke nødvendigvis er en type damer men kan være ganske forskjellige damer, men de må jo ha ett eller annet ved seg som appellerer til meg og gjør meg interessert i dem, at dama utstråler feminitet (det får dere tolke i mange retninger) er aldri feil.

AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

jeg liker også "bollete" jenter

De bollete er de beste.

Anonymkode: 43938...438

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De bollete er de beste.

Hva med de trente med fin kropp?

Anonymkode: b7f13...9b1

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, DislayName skrev:

Pupper, rumper, lår, søtt smil, vennlighet, humor og intelligens. Er dame, men det er hva jeg har hørt ifra kompiser over årene.

Det høres ut som en uslåelig kombinasjon. Menn verdsetter nok intelligens. Hun skal være feminin og de dametingene, men også kunne holde en dypere samtale og ha allemennkunnskap. 

Anonymkode: 18ac4...236

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De bollete er de beste.

Bollete? Betyr det lubben, noen kilo ekstra? 🤔 

Anonymkode: 9201e...2b1

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med de trente med fin kropp?

Anonymkode: b7f13...9b1

Nei, de er det ingen som faller for... :roll: 

Å spørre om hva menn faller for, er omtrent det samme som å spørre om hvor langt et tau er. Hadde jeg vært mann, ville jeg blitt litt fornærmet over å bli satt i en eneste homogen masse, hvor det legges opp til å tro at alle menn faller for det samme. Hvis man går utenfor døren og observerer verden rundt seg, ser man at veldig mange har kjæreste. Ergo faller menn for ulike ting, akkurat som kvinner også gjør.

Det finnes noen for de fleste, og det spiller ingen rolle hva "mannfolk" faller for. Det viktigste er at "den rette" faller for deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...