AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Skrevet 1. juli 2020 Hva er det du faller for hos en jente? Hva er det som gjør at du tenker at hun har jeg lyst til å bli bedre kjent med eller hun virker utrolig bra? Anonymkode: 9274b...b3f 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #2 Skrevet 1. juli 2020 Vær dame. Ha humor. Det er vel egentlig eneste kravene. Anonymkode: 443bb...7b6
Ian Skrevet 1. juli 2020 #3 Skrevet 1. juli 2020 Det er da ikke ett svar for dette? Du finner sikkert noen "top traits men are looking for in a woman" I et eller annet svada-blad for kvinner 2
Jr.Garcon Skrevet 2. juli 2020 #4 Skrevet 2. juli 2020 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du faller for hos en jente? Hva er det som gjør at du tenker at hun har jeg lyst til å bli bedre kjent med eller hun virker utrolig bra? Anonymkode: 9274b...b3f At hun fremstår god-blid-snill-søt-morsom-liketil/uhøytidelig-imøtekommende, og derav er en dame som man føler seg vel og avslappet rundt. Pluss at hun har en fin rumpe da. Endret 2. juli 2020 av Jr.Garcon 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #5 Skrevet 2. juli 2020 16 minutter siden, Jr.Garcon skrev: At hun fremstår god-blid-snill-søt-morsom-liketil/uhøytidelig-imøtekommende, og derav er en dame som man føler seg vel og avslappet rundt. Pluss at hun har en fin rumpe da. rumpemenn er homo eller bi Anonymkode: 6171d...bc5 2
Jr.Garcon Skrevet 2. juli 2020 #6 Skrevet 2. juli 2020 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: rumpemenn er homo eller bi Anonymkode: 6171d...bc5 Da var du nok bortreist på barneskolen når dere lærte om kjønn og legning. Legning handler om hvilket kjønn man tenner på/tilrekkes av. Men seff, er du en sånn "munn er munn, ræv er ræv person" så respekterer jeg deg på det Meeeeen majoriteten av menn som liker damerumper liker nok - i alle fall ikke av den grunn - også mannerumper 🤣 Endret 2. juli 2020 av Jr.Garcon 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #7 Skrevet 2. juli 2020 19 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Da var du nok bortreist på barneskolen når dere lærte om kjønn og legning. Legning handler om hvilket kjønn man tenner på/tilrekkes av. Men seff, er du en sånn "munn er munn, ræv er ræv person" så respekterer jeg deg på det Meeeeen majoriteten av menn som liker damerumper liker nok - i alle fall ikke av den grunn - også mannerumper 🤣 rumpe er kjønnsløst. hofter er ikke det. menn liker ikke vide hofter, selv om det er det som skal være hensiktsmessig med evolusjon. å ha masse fett eller muskel eller implantat i ræva gjøre ikke dritt for avkom eller evolusjon. Anonymkode: 6171d...bc5
Jr.Garcon Skrevet 2. juli 2020 #8 Skrevet 2. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: rumpe er kjønnsløst. hofter er ikke det. menn liker ikke vide hofter, selv om det er det som skal være hensiktsmessig med evolusjon. å ha masse fett eller muskel eller implantat i ræva gjøre ikke dritt for avkom eller evolusjon. Anonymkode: 6171d...bc5 Nei, rumpa har kjønnet til personen den sitter på Ha en fortsatt god natt. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #9 Skrevet 2. juli 2020 12 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Nei, rumpa har kjønnet til personen den sitter på Ha en fortsatt god natt. nei. den er kjønnsløs. derfor menn blir lurt av andre menn bakfra. Anonymkode: 6171d...bc5
Bamseklemmer Skrevet 2. juli 2020 #10 Skrevet 2. juli 2020 Omsorgsfulle kvinner som er glad dyr og elsker sex😍...og de som føler seg truffet vet også hvordan jeg er🧡😅
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #11 Skrevet 2. juli 2020 Hvem jeg faller for? Kvinner som ikke sier "mannfolk". Når noen bruker uttrykket "mannfolk" eller "kvinnfolk" ser jeg for meg en kortklippet dame i midten av 50-årene som er medlem i Ottar og har mange mislykkede forhold bak seg, eller en skallet, skilt mann med et par glass øl på bardisken som føler at de har så mye livserfaring at de kan putte alle i samme bås, og snakke om "mannfolk" eller "kvinnfolk". Beklager at jeg sier det rett ut, men det er fryktelig usexy. Anonymkode: 4c2e1...f03 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #12 Skrevet 2. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vær dame. Ha humor. Det er vel egentlig eneste kravene. Anonymkode: 443bb...7b6 Det vet du selv ikke stemmer. Vær en veldig pen dame. Så lenge du er det spiller det liksom ingen rolle hvordan du er som person, hvor mange issues du har eller hvordan du behandler andre. Menn vil løpe etter deg uansett. Anonymkode: 9ca5f...501 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #13 Skrevet 2. juli 2020 De fleste menn faller for damer de får oppmerksomhet fra, ganske enkelt. Som snakker med dem, er hyggelige og imøtekommende. Gjennomsnittsmannen får minimalt med slik oppmerksomhet fra kvinner, vil du at en mann skal falle for deg holder det å bare være prøve å bli kjent med han og smile litt. Vise at du vil bli bedre kjent. Anonymkode: 01ad7...eff 3
Gjest Paramount Skrevet 2. juli 2020 #14 Skrevet 2. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste menn faller for damer de får oppmerksomhet fra, ganske enkelt. Som snakker med dem, er hyggelige og imøtekommende. Gjennomsnittsmannen får minimalt med slik oppmerksomhet fra kvinner, vil du at en mann skal falle for deg holder det å bare være prøve å bli kjent med han og smile litt. Vise at du vil bli bedre kjent. Anonymkode: 01ad7...eff Dette er nok ganske riktig tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #15 Skrevet 2. juli 2020 M i tidlig 20-årene. Jeg er ganske utseendefokusert desverre. Men av personlighet liker jeg litt guttete jenter, men helst feminint utseende. Langt hår og enkel klesstil helst(men må ikke). Hun er glad i å trene(trener mye selv 2-3 timer hver dag). Enkelt å ta med ut på aktiviteter, og er ikke redd for å prøve nye ting og gjøre nye ting. Sutring og klaging er veldig uattraktivt. Prøver å gjøre seg like mye attraktiv som kjæresten prøver å gjøre seg attraktiv. Anonymkode: 1c9cc...eb8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #16 Skrevet 2. juli 2020 Ei punktliste fra meg: 1. At hun er pen, det er viktig. 2. Hun må ha god personlighet 3. At hun er familiekjær 4. At hun er glad i aktivitet - Fjellturer, trening og det å bare gå en tur på kvelden. 5. At hun er positiv og snill samt at man ser at hun tar vare på seg selv. 6. At hun er opptatt av hvordan hun kler seg når hun skal ut blant folk. Mann 29. Anonymkode: a0d74...893
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #17 Skrevet 4. juli 2020 På 2.7.2020 den 2.18, Jr.Garcon skrev: At hun fremstår god-blid-snill-søt-morsom-liketil/uhøytidelig-imøtekommende, og derav er en dame som man føler seg vel og avslappet rundt. Pluss at hun har en fin rumpe da. Hva er en fin rumpe da? Uten cellulitter? Jeg får ofte skryt av rumpen min, men har jo så mange cellulitter, så er redd de bare sier det. På 2.7.2020 den 8.22, AnonymBruker skrev: De fleste menn faller for damer de får oppmerksomhet fra, ganske enkelt. Som snakker med dem, er hyggelige og imøtekommende. Gjennomsnittsmannen får minimalt med slik oppmerksomhet fra kvinner, vil du at en mann skal falle for deg holder det å bare være prøve å bli kjent med han og smile litt. Vise at du vil bli bedre kjent. Anonymkode: 01ad7...eff Dette kan jeg skrive under på. Om jeg ser en man jeg liker , er det bare å smile og le og snakke litt flørtende til han , så har jeg han på kroken . Anonymkode: 859b1...caf 2
jabx Skrevet 4. juli 2020 #18 Skrevet 4. juli 2020 På 2.7.2020 den 2.42, AnonymBruker skrev: rumpe er kjønnsløst. hofter er ikke det. menn liker ikke vide hofter, selv om det er det som skal være hensiktsmessig med evolusjon. å ha masse fett eller muskel eller implantat i ræva gjøre ikke dritt for avkom eller evolusjon. Anonymkode: 6171d...bc5 Rumpe er ikke kjønnsløst.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #19 Skrevet 4. juli 2020 Jenter som er snille, hyggelige, imøtekommende, positive og har et generelt godt humør. Om hun er tjukk har ikke noe å si, jeg liker også "bollete" jenter som har de trekkene jeg skrev ovenfor. Er hun en kald, frekk, overlegen, negativ, sutrete og sur bitch så hjelper det lite om hun har sprettrumpe, stram kropp og et pent ansikt, en dårlig personlighet er en umiddelbar turnoff uansett for meg.. Anonymkode: 50775...5f4
Hr. Aktiv Skrevet 4. juli 2020 #20 Skrevet 4. juli 2020 På 1.7.2020 den 23.17, AnonymBruker skrev: Hva er det du faller for hos en jente? Hva er det som gjør at du tenker at hun har jeg lyst til å bli bedre kjent med eller hun virker utrolig bra? Anonymkode: 9274b...b3f Utstrålingen og ansiktet. Jeg er ikke såå opphengt i kroppen egentlig selv om mange tror det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå