Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Glad jeg ikke har tinder og stresse over d der😂

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Server feil, Matchene dukker opp igjen i morgen når det er fikset.

Anonymkode: 57cce...16f

Fy faen!! Var livredd for at alle mine 344 damer på matchlisten hadde forsvunnet. Det hadde vært skikkelig krise. Nesten så jeg ikke klarte å stå opp for å gå på jobb i dag. 

Anonymkode: f004a...49d

• Liker 1
Gjest Lucy calling
Skrevet

Har Tinder fremdeles dette problemet?! Skjedde meg flere ganger mens jeg var medlem, og det er 1,5 år siden. 

I tillegg frøs søkefunksjonen jevnlig, sånn at det ikke gikk an å sveipe på noen timer. 

Når Tinder klikka og jeg lastet det ned på nytt var det masse tull og feilmld i alle ledd av registreringsprosessen. Alt fra ugyldig kode når jeg fikk det tilsendt på sms, ugyldig e-postadr, "det har oppstått et problem"-mld. Tror jeg holdt på en hel dag en gang for å få ordnet det 😋 Da var jeg i samme båt som deg og hadde fått en match jeg likte godt. Fant han selvfølgelig ikke igjen.. 

Når man har hatt Tinder en stund slutter også appen å gi deg varsler når du får match eller direktemld. Noe som er irriterende hvis folk har skrevet til meg og ikke fått svar på flere dager, eller sikkert også slettet hele matchen fordi jeg ikke har svart. 

AnonymBruker
Skrevet

Flere som bare har fått tilbake noen av matchene? 

Anonymkode: a16f5...171

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere som bare har fått tilbake noen av matchene? 

Jeg fikk tilbake bare noen av matchene mine men så logget jeg av og på, så kom alle matchene mine tilbake. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Eplen skrev:

Jeg fikk tilbake bare noen av matchene mine men så logget jeg av og på, så kom alle matchene mine tilbake. 

Hehe, takk for tipset:) nå kom alle tilbake her også .

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Trine bb skrev:

Var i en samtale også med en fyr, nå er han borte. Det er tinder som klikker helt , jeg tror ikke at han har slettet deg. 

Gjorde som noen andre tipset om og logget inn på nytt i dag, men han er fortsatt borte. Så han har nok slettet meg. Jaja, det er ikke verdens undergang. 

Anonymkode: 317c1...538

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble logget ut, og får forstatt ikke logget inn, da jeg nå plutselig finner ut at nummeret mitt ikke aksepteres. Meldte saken til Tinder support, men de svarer ikke. Hørte med mobiloperatøren min (siden jeg ikke får SMS fra Tinder), og de fortalte meg at dette er et økende problem. De har forsøkt å komme i dialog med Tinder, men bare møtt veggen. De anbefalte meg å låne nummeret til en kamerat, eller få meg et nytt nummer. Ganske håpløst, spesielt siden jeg fortsatt får varsler om nye matcher og meldinger, men får ikke tilgang på dem.

Tror jeg dropper Tinder til de har fikset opp i dette.

Anonymkode: 68ca7...74a

Skrevet

Synes Tinder har tekniske problemer regelmessig jeg. Er jo vilt ustabil den appen der. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får opp at det ikke finnes flere personer i mitt område å sveipe på. Og jeg har kun sveipet på et par stykker og fått noen matcher som jeg har skrevet med. Venter med å sveipe videre til jeg har avklart om det blir noe med de matchene jeg allerede har. Og akkurat nå kunne jeg altså tenke meg å sveipe... Flere som opplever dette?

Anonymkode: 41295...bab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...