Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg ble logget ut av tinder og jeg får ikke logget inn igjen, det står at det oppsto en feil. Flere med dette problemet? Helt krise da jeg var i en samtale med en person jeg liker veldig godt og skulle møte i helgen 🤨

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jupp samme her.

Anonymkode: 9e8b2...4da

Skrevet

Ja, flere ganger. Kan hende du ble rapportert. Derfor er det ikke lurt å ha så mange matcher.

Skrevet

Jepp. Tinder har store problemer nå. Jeg har "heldigvis" ingen matcher akkurat nå, men har mistet hele lista over likes. (Har tinder gold, så kan se hvem som har likt meg.) Logget meg ut, men får ikke logget inn igjen. Får håpe du ikke mister matchen din.😵

Skrevet

Jeg har også tinder gold. Jeg tror ikke at jeg har blitt rapportert da jeg har en god tone med de jeg snakker med, men hvem vet 😅 godt at flere opplever det samme! Hååååper ikke alle matchene blir borte !!

Skrevet (endret)

Listen over likes er borte her også men matchene ligger der. Får bare ikke sendt meldinger:)
Men nå poppet det plutselig inn melding så da funker det kanskje... 

Endret av I'm just a girl
.
Skrevet

Jeg har inen problemer med Tinder i kveld..

Skrevet

fikk logga inn nå, ingen matcher er der , ingen bilder av meg og alt er bare helt klikk. Håper matchene kommer tilbake ! Huff ! Jeg logget ikke ut selv heller. Startet med at jeg ikle fikk sendt melding også skjedde dette jeg dør 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere får panikk av dette, bør dere få dere ett ordentlig liv.

Anonymkode: 57cce...16f

• Liker 6
Skrevet

Snakker du om som må komme med den kommentaren der... 😂 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Server feil, Matchene dukker opp igjen i morgen når det er fikset.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Server feil, Matchene dukker opp igjen i morgen når det er fikset.

Det var Nice å høre 😅

Skrevet

Trodde det var min konto som hadde hengt seg opp så slettet appen for så å laste den inn igjen. Noen som vet om alle match og mld fortsatt ligger der når man ikke har slettet kontoen men kun slettet appen?  Får fortsatt ikke logget inn med ser det gjelder for hele verden akkurat nå. 

Skrevet
2 minutter siden, Barolo99 skrev:

Trodde det var min konto som hadde hengt seg opp så slettet appen for så å laste den inn igjen. Noen som vet om alle match og mld fortsatt ligger der når man ikke har slettet kontoen men kun slettet appen?  Får fortsatt ikke logget inn med ser det gjelder for hele verden akkurat nå. 

Alt ska ligge der så lenge du bare har slettet appen 😊

• Liker 1
Skrevet

Måtte logge inn for å se. Jo da her er det trøbbel. 

AnonymBruker
Skrevet

Samma her 

Anonymkode: 68408...7a0

Skrevet

skikkelig problemer. Jeg ser ingen matcher og ingen av meldingene er der, alt er borte. Heller ingen å sveipe på. Håper ikke alt nullstiller seg 🥺

Skrevet

Matchene mine kom tilbake men jeg får ikke lest meldingene..

AnonymBruker
Skrevet

Har matchene deres forsvunnet og? Jeg var midt oppi en samtale med en fyr for et par timer siden. Usikker på om det skyldes tekniske problemer, eller om han har slettet meg helt ut av det blå 😬 Ser ut som alle andre matcher er der. 

Anonymkode: 317c1...538

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har matchene deres forsvunnet og? Jeg var midt oppi en samtale med en fyr for et par timer siden. Usikker på om det skyldes tekniske problemer, eller om han har slettet meg helt ut av det blå 😬 Ser ut som alle andre matcher er der. 

Anonymkode: 317c1...538

Var i en samtale også med en fyr, nå er han borte. Det er tinder som klikker helt , jeg tror ikke at han har slettet deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...