Gå til innhold

.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tiltrekkes av menn og har alltid gjort det og er 100% sikker på at jeg er heterofil. 

Jeg har en venninne som hevder at mange er biseksuelle og vi har snakket en del om det, og ja, teoretisk kan det sikkert hende at jeg kan forelske meg i en kvinne, men jeg har aldri vært forelsket i en kvinne og tiltrekkes ikke av kvinner, så dermed blir det tullete å hevde at jeg en biseksuell fordi jeg i teorien kan falle for en kvinne.

Anonymkode: 76b17...a6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men likestiller du helt seksuellt? Eller synes du det er mer menn du kan ha sex med enn kvinner generelt sett.

For min del har jeg sex med kvinner av og til, om jeg er i forhold med mann gjør det det aldri. Er mitt ekstra krydder som single...gir meg aldri med det tror jeg.

Anonymkode: 65bdd...4eb

Ja,sidestiller sex med kvinner og menn. Begge deler er like bra alternativer for min del. Ser ikke på sex med kvinner som et ekstra krydder, heller noe som er helt normalt for meg. Sex for meg handler om kjemien med personen man har sex med, ikke om det er mann eller kvinne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Jolene skrev:

Ja,sidestiller sex med kvinner og menn. Begge deler er like bra alternativer for min del. Ser ikke på sex med kvinner som et ekstra krydder, heller noe som er helt normalt for meg. Sex for meg handler om kjemien med personen man har sex med, ikke om det er mann eller kvinne.

Så bra 🙂 Å bli slikket av en kvinne er ikke som å bli det av en mann synes jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Uatskillelig skrev:

Ååå føler med deg.  ❤️

Jeg er også kristen, og har nok mange rundt som ikke ville syntes det var ok om jeg ble sammen med ei jente, dessverre. 

Jeg synes også det virker enklere og tryggere å være sammen med ei jente. Blir jo som to bestevenninner som bor sammen, bare at man er par. Virker kjempekoselig 💗

Ønsker deg også lykke til. Bare å sende PM om du vil💕

Det handler jo ikke om at det virker "så koselig og trygt", det handler om attraksjon og seksuell tiltrekning. Det er dét det handler om. Jeg er helt sikker på at det ville vært koselig å bo sammen med venninner, men det ikke det samme som å være lesbisk. Menn syns sikkert også det hadde vært kult å bo sammen med kompiser, men det betyr ikke at de er homofile av den grunn. 

Trist at du har vært gjennom det du har vært gjennom og det preger deg nok hvordan du ser menn, men det er viktig å huske at menn er som kvinner, forskjellige. Det finnes også kvinner som voldtar og gjør forferdelige ting. Jeg syns du skal oppsøke hjelp, tror det kan være bra å få snakket om det vonde du har opplevd. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra 🙂 Å bli slikket av en kvinne er ikke som å bli det av en mann synes jeg.

Nei, det er det ikke.Variasjon er fint :)

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 2.7.2020 den 17.50):

Det handler jo ikke om at det virker "så koselig og trygt", det handler om attraksjon og seksuell tiltrekning. Det er dét det handler om. Jeg er helt sikker på at det ville vært koselig å bo sammen med venninner, men det ikke det samme som å være lesbisk. Menn syns sikkert også det hadde vært kult å bo sammen med kompiser, men det betyr ikke at de er homofile av den grunn. 

Trist at du har vært gjennom det du har vært gjennom og det preger deg nok hvordan du ser menn, men det er viktig å huske at menn er som kvinner, forskjellige. Det finnes også kvinner som voldtar og gjør forferdelige ting. Jeg syns du skal oppsøke hjelp, tror det kan være bra å få snakket om det vonde du har opplevd. 

Jeg vet selvsagt at legning handler om mer enn at det er koselig å bo med en person.

Endret av Tvillingsjel
Gjest AnnaW
Skrevet

Funnet ut at jeg er asexuel, liker ikke intimitet og sex :)

Skrevet

Har aldri vært usikker. Er Bifil med mest dragning mot kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet

90 % av alle kvinner er bi, hvor de tenner mest på kvinner.. de er bare i hetreofile forhold for å få barn.

Anonymkode: b846b...ed9

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Uatskillelig skrev:

Det tror jeg også at jeg kan være. Jeg har ikke veldig behov for å ha sex, og kunne nok levd hele livet i sølibat 😊👍

Har du hatt sex med noen i det hele tatt da? 

Anonymkode: 7aff7...b67

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...