Gå til innhold

.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har aldri vært usikker. Som 14-åring var jeg sikker på at jeg var lesbisk. Når jeg ser tilbake er det tydelige tegn på at jeg var tiltrukket av damer allerede på barneskolen. 

Anonymkode: 4e32b...dc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det på samme måte etter en voldtekt.. Vet helt ærlig ikke om jeg tør å teste heller, for jeg er egentlig kristen også samtidig som at familien min ville aldri godtatt det. Selv om alt virker mye enklere om man er sammen med ei jente! De er også veldig tiltrekkende, tror jeg lett kunne forelsket meg i ei. Dette plager meg daglig. Du er ikke alene TS ❤️ Det ordner seg alltid. Den rette personen kommer nok til deg en dag uansett kjønn! Ønsker deg lykke til på reisen.

Anonymkode: facfb...0a6

Skrevet
2 timer siden, Uatskillelig skrev:

Hei! 

Jeg lurer på om vi er flere her som er usikre på hvilken legning vi har? Jeg er i utgangspunkt heterofil, og har vært forelsket i gutter. Samtidig lurer jeg også på om jeg kan være tiltrukket av begge kjønn. Jeg har aldri blitt forelsket i ei jente, men jeg føler meg tryggere med kvinner enn menn. Jeg har opplevd en del skremmende hendelser med grenseoverskridelser i ungdomstiden/ung-voksen tiden, og tanken på å ligge med en mann skremmer meg. Jeg er redd for å bli utnyttet og misbrukt - selv om jeg vet at IKKE alle menn er sånn. Føler likevel at det ville vært tryggere å ha sex med en av samme kjønn (kvinne), og lurer på om jeg er biseksuell og/eller bifil. Det er liksom tanker som har dukket opp i det siste. Vet ikke helt ‘hva’ jeg er. 

Flere som føler det sånn?

Jeg er litt usikker ja. Enten er jeg bifil eller så er jeg homofil. Jeg er jente og liker helst henter men hender en gang i blant jeg får opp øyna for gutter også. Men jeg er u dag i begynnelsen av 20 åra og de gutter jeg synes er pene er ungdomsgutteer, altså 16-19,hehe. De har bare en glød som de mister når de blir ordentlig  menn..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, og er veldig usikker på legningen min. Sent i tenårene ble jeg utnyttet av et nesten jevnaldret homofilt par. Før dette og en god stund etter hadde jeg ingen tanker om menn, eller ønsker om å ligge med en mann. Jeg anså meg selv som 100% hetero. Etterhvert fikk jeg følelser for han ene, og nå har jeg plutselig blitt homo. Tror jeg...?

Anonymkode: fafb9...b8a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanskje alle potensielt kan være litt bi.  Jeg er kvinne og blir tiltrukket av menn, men jeg kan kikke litt ekstra på "autoritære" damer. Kanskje det er det maskuline jeg blir tiltrukket av og ikke nødvendigvis kjønn. Jeg vet ikke, men har ingen drømmer om et forhold med en kvinne i utgangspunktet.

Anonymkode: a788b...ec6

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har aldri vært usikker. Som 14-åring var jeg sikker på at jeg var lesbisk. Når jeg ser tilbake er det tydelige tegn på at jeg var tiltrukket av damer allerede på barneskolen. 

Anonymkode: 4e32b...dc3

Så bra at du er sikker på hvilken legning du har 💕

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 1.7.2020 den 21.46):

Har det på samme måte etter en voldtekt.. Vet helt ærlig ikke om jeg tør å teste heller, for jeg er egentlig kristen også samtidig som at familien min ville aldri godtatt det. Selv om alt virker mye enklere om man er sammen med ei jente! De er også veldig tiltrekkende, tror jeg lett kunne forelsket meg i ei. Dette plager meg daglig. Du er ikke alene TS ❤️ Det ordner seg alltid. Den rette personen kommer nok til deg en dag uansett kjønn! Ønsker deg lykke til på reisen.

Anonymkode: facfb...0a6

Ønsker deg også lykke til. Bare å sende PM om du vil💕

Endret av Tvillingsjel
Skrevet (endret)
vikki96 skrev (På 1.7.2020 den 23.34):

Jeg er litt usikker ja. Enten er jeg bifil eller så er jeg homofil. Jeg er jente og liker helst henter men hender en gang i blant jeg får opp øyna for gutter også. Men jeg er u dag i begynnelsen av 20 åra og de gutter jeg synes er pene er ungdomsgutteer, altså 16-19,hehe. De har bare en glød som de mister når de blir ordentlig  menn..

Det er ikke noe godt å være usikker. 

Håper du finner ut av det etterhvert 😊💕

Endret av Tvillingsjel
Skrevet

Nei. Jeg vet hva jeg er. ALDRI vært usikker på det.   ☺

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, aldri vært usikker 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppdaget at jeg var bifil som 16-åring, da jeg falt for en jente for første gang. Statistikken tilsier at jeg har vært forelsket i gutter/menn oftere enn kvinner, og jeg har nå vært sammen med mannen min i 15 år. Seksuelt finner jeg menn og kvinner omtrent like attraktive da. Kanskje heller litt mer mot kvinner. Liker både macho menn og feminine menn, men foretrekker veldig feminine kvinner. :)

Jeg trives med et større utvalg av menneskeheten å beundre, og satser allikevel på at det er 15 år siden jeg hadde sex med et nytt menneske for siste gang. ;)

Anonymkode: e0269...5f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er og usikker , jeg lurer på om jeg i det hele tatt liker menn, å jeg er gift i det 14 året å har 4 barn. Jeg er små forelsket i en dame som jobber på nær butikken tror jeg, jeg drar dit ekstra bare for å se om hun er der. 

Hvis du har mulighet ville jeg ha sjekket det ut med å begynt forsiktig å prate å flørte litt, sån at du ikke kaster deg inn i noe som vil gjøre det vanskelig for deg.

Anonymkode: 226d4...bce

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid sakt at jeg er bi, men begynner å bli redd for at jeg er lesbisk. Jeg er gift med en mann, har barn og hus så det er ikke bare å bryte ut for å finne utav det heller 😒

Anonymkode: 2ba0b...9ab

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift og har barn, nærmer meg 40 årene. De siste årene har jeg blitt mer og mer oppmerksom på kvinner. Og når jeg tenker på hvem jeg egentlig vil ha sex med, så vil jeg mye heller ha sex med en kvinne enn en mann. Jeg synes kvinner er flotte og jeg føler meg mye tryggere rundt kvinner enn menn. Jeg kan se på en kjekk mann og synes han er tiltrekkende, men det stopper der. Jeg har aldri blitt misbrukt eller behandlet dårlig av menn, men jeg føler meg ikke trygg rundt menn. Jeg liker ikke mannlige leger, tannleger, veterinærer ol. Vil ikke ha dem nære meg. De skremmer meg rett og slett. 

Jeg kommer nok aldri til å gjøre noe, men det er lov å drømme.

Anonymkode: 08bc2...25c

Gjest Alkoholist
Skrevet

Ikke egentlig. Det har ofte gått i bølger, og ofte stått helt stille når det gjelder både menn og kvinner for meg. Og til tider ikke følt på noe interesse for noen. Men har ikke vært direkte usikker. Synes ikke det spiller noen rolle. 

Skrevet

Aldri vært usikker på legningen min, og anser meg selv som biseksuell. Forelsker meg bare i menn, men tiltrekkes av både menn og kvinner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Annser meg selv som bisexuell, vel egentlig annser jeg meg som et menneske men det er en annen sak, jeg tiltrekkes av både menn og kvinner. I all hovedsak maskuline menn og feminine kvinner.

Anonymkode: fade3...a42

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men ikke tenk på hva du er. Gjør som du føler for, mange har en hovedbase. Av og til kan de føle for sex med samme kjønn, dette trenger man ikke definere.

Så, la være å definer deg. Det gjør deg bare usikker.

Anonymkode: 65bdd...4eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Jolene skrev:

Aldri vært usikker på legningen min, og anser meg selv som biseksuell. Forelsker meg bare i menn, men tiltrekkes av både menn og kvinner.

Ja, men likestiller du helt seksuellt? Eller synes du det er mer menn du kan ha sex med enn kvinner generelt sett.

For min del har jeg sex med kvinner av og til, om jeg er i forhold med mann gjør det det aldri. Er mitt ekstra krydder som single...gir meg aldri med det tror jeg.

Anonymkode: 65bdd...4eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...