Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2002 #1 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei! Jeg tenkte jeg skulle kjøre en serie med hudpleie-behandling (en gang i måneden eller så). Er det noen som har en salong å anbefale i Oslo, gjerne området Majorstuen/Frogner? Jeg har virkelig ømfintlig hud, og tåler ikke så mange produkter, så det bør være noen som er proffe nok til å forstå dette. Så, er det noen av dere som har noen anbefalinger å komme med? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #2 Del Skrevet 20. mars 2002 Jeg vil også gjerne har en anbefaling på hudpleiesalong i Oslo (men da i sentrum/ Grunerløkka området). Har i likhet med Matahari veldig vanskelig hud.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 26. mars 2002 #3 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg kan anbefale Clinic 81 på det varmeste!! Den ligger like ved stortinget, husker ikke navnet på gaten, men ikke langt unna steen og strøm! De er veldig proffesjonelle, og ikke så ALTFOr dyre, ligger vel på rundt 500 kr. for en time!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krepsejenta Skrevet 26. mars 2002 #4 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg kan anbefale ALLES BEAUTY CLINIQUE ligger i karl johan ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta Skrevet 6. april 2002 #5 Del Skrevet 6. april 2002 Stovner Videregående skole har hudpleiesalong på skolen. Vi er kanskje ikke ferdig utlærte men veldig flinke! Og lærerene vet hva de snakker om. Halv pris i forhold til vanlige salonger.. *klem* Jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2002 #6 Del Skrevet 7. april 2002 Jenta: hvor holder dere til? Hvordan kan man bestille behandling? Marita H. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå