Gå til innhold

Dating vs tilknyttningsstil

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for deling av erfaringer!

Denne gutten var ganske direkte med at han synes jeg var pen og digg! :) SKjønner at du er av en anne ngenerasjon! Vi var på med dirty talk snap chat sex og meldte hverandre om andre ting også! Det var faktisk jeg som ville møtes IRL, han sa han ikke hadde tid osv. Det er sånn alt begynte å rakne. Orker ikke tinder ogsv akkurat nå, tar en pause. Kommer kansje tilbake senere, får se ann! Tusen takk for det! TS

Anonymkode: 400ba...f63

Ok, jeg skjønner. Ja, hvis han skrev at han ikke hadde tid, var han nok ikke interessert lenger :(

Anonymkode: ebd0a...f38

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke så lyst til å prate med alle her inne merker jeg...

Jeg beklager at jeg gir deg den følelsen.  Du kommuniserer veldig ulikt de fleste, og det er ikke lett for noen å bli kjent med deg online.

9 timer siden, Aureka skrev:

Det tror jeg gjelder han du har skrevet med også.  Han ville sikkert ha en lett og flytende dialog, men fikk det liksom ikke til.  I en annen tråd skriver du at du er 32, altså en voksen kvinne, så hvorfor kaller du ham for "gutten"?  Det gjør at flere her, tror det er en ungdom som skriver. 

Anonymkode: e7e9e...775

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beklager at jeg gir deg den følelsen.  Du kommuniserer veldig ulikt de fleste, og det er ikke lett for noen å bli kjent med deg online.

Synes du kunne moderert deg til å skrive "meg" og ikke "noen". 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Aureka skrev:

Synes du kunne moderert deg til å skrive "meg" og ikke "noen". 

Ja, jeg ser det. Det var heller ikke meningen å dra med et sitat fra deg, men jeg fikk ikke slettet det. Jeg skal ikke skrive mer i tråden nå, før jeg får for mye salat mellom tærne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg gjelder han du har skrevet med også.  Han ville sikkert ha en lett og flytende dialog, men fikk det liksom ikke til.  I en annen tråd skriver du at du er 32, altså en voksen kvinne, så hvorfor kaller du ham for "gutten"?  Det gjør at flere her, tror det er en ungdom som skriver. 

Hæ?

Altså-Han er en gutt?

Det er jo det som er litt rart da-Om han egnetlig ikke var så interessert, elelr om komunikajonen mellom oss ikke funka-Det får vi egntlig aldri vite- Fordi han rett og slett aldri skrev noe på eget initsiativ og sa at han jobba mye. Pluss at han ikke meldte noe fra sin hverdag eller spurte om min. Synes du fremdeles at det var komunikasjoen som skulle gå lett og ledig som var problemet, eller handlingene kontra ordene?

Jeg sier meg enig med en annen her i tråden at han var vel ute etter ett enkelt ligg-Det har han nevnt også,men dette ble blanda inn i så mye annet rart.

Men synes du er ganske så utydelig i komunikasjonsmåten din selv-For du skriver ulikt de fleste-Det er jo en anklage, uten å si noe særlig mer konkret hva? Synes dette er dårlig stil. Jeg ønsker jo selvfølgelig å endre på dette ,og er i en sårbar posisjon akkurat nå- Så jeg føler jeg stiller meg ganske modig til å høre hva slags tips og råd du har på dette! :)

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg sier meg enig med en annen her i tråden at han var vel ute etter ett enkelt ligg-Det har han nevnt også,men dette ble blanda inn i så mye annet rart.

Mye annet rart fra gutten aøltså-Det var det at han alltid ikke visste egnetlig.. TS

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ville han ihvertfall ikke! 

Når gutten aldri melder deg om noe, så er det ikke en lett og flytende dialog han vil ha! Der tor jeg du missforstår! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nå lagt dødt- Kontakten er brutt og det er ingenting å gå videre med-De som tror at jeg prater om dette og relaterer alt til denne gutten, har ikke forstått hva jeg er nysgjerrig på her inne! :)

Jeg spør om venne forhold med gutter og komunikasjonssitl som er et gjennomgående tema i samtlige tråder-jeg lurte på mulighetene for forhold mellom jenter vs gutter og hvordan neon knytter seg på ulike måter gjennom kontakt på SOME.

Sier igjen: Spørsmål om tilknyttningsstil er ikke rettet mot akkurat denne gutten, mer generelt! :) TS

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men synes du er ganske så utydelig i komunikasjonsmåten din selv-For du skriver ulikt de fleste-Det er jo en anklage, uten å si noe særlig mer konkret hva? Synes dette er dårlig stil. Jeg ønsker jo selvfølgelig å endre på dette ,og er i en sårbar posisjon akkurat nå- Så jeg føler jeg stiller meg ganske modig til å høre hva slags tips og råd du har på dette! :)

For meg så begynte det jo med skrivestilen din, der måten du misbruker bindestrek, stor bokstav, og utropstegn, i tillegg til alle skrivefeil. Det gjør at det er vanskelig å lese teksten, og vanskelig å følge resonnementene dine. Du kunne ha valgt å forklare det med lese og skrivevansker, men i stedet gikk du i forsvar, og sa at det er mange som skriver slik. 

Ta det jeg siterte her;  du skriver "Det er jo en anklage, uten å si noe særlig mer konkret hva?".  Er det jeg som har anklaget deg for noe?  For det kommer ikke klart frem i teksten hva du i såfall viser til.  Jeg kan også tolke det som at du anklager meg,  bare for å få meg til å kjenne på hvordan det føles.  Så uklart synes jeg du kommuniserer.  

Du må huske at på SOME og meldinger, så er skriftlig kommunikasjon alt og det eneste du har. Det nytter ikke hva du tenker, tror og føler, hvis det ikke kommer ned på tastaturet på en måte som gjør at mottakeren skjønner hva du mener. 

Angående råd og tips,  så er jeg bare en vanlig mann, uten spesiell kompetanse på relasjonsbygging.  Men rådet om å få profesjonell hjelp står fortsatt.  Noe annet jeg kan tenke meg, er at du heller prøver å bli kjent med folk i sosiale settinger, ansikt til ansikt.  Det er kanskje lettere for deg å prate enn å skrive. Og slutt å omtale kvinner og menn i 30-årene som jenter og gutter ☺

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg så begynte det jo med skrivestilen din, der måten du misbruker bindestrek, stor bokstav, og utropstegn, i tillegg til alle skrivefeil. Det gjør at det er vanskelig å lese teksten, og vanskelig å følge resonnementene dine. Du kunne ha valgt å forklare det med lese og skrivevansker, men i stedet gikk du i forsvar, og sa at det er mange som skriver slik. 

Ta det jeg siterte her;  du skriver "Det er jo en anklage, uten å si noe særlig mer konkret hva?".  Er det jeg som har anklaget deg for noe?  For det kommer ikke klart frem i teksten hva du i såfall viser til.  Jeg kan også tolke det som at du anklager meg,  bare for å få meg til å kjenne på hvordan det føles.  Så uklart synes jeg du kommuniserer.  

Du må huske at på SOME og meldinger, så er skriftlig kommunikasjon alt og det eneste du har. Det nytter ikke hva du tenker, tror og føler, hvis det ikke kommer ned på tastaturet på en måte som gjør at mottakeren skjønner hva du mener. 

Angående råd og tips,  så er jeg bare en vanlig mann, uten spesiell kompetanse på relasjonsbygging.  Men rådet om å få profesjonell hjelp står fortsatt.  Noe annet jeg kan tenke meg, er at du heller prøver å bli kjent med folk i sosiale settinger, ansikt til ansikt.  Det er kanskje lettere for deg å prate enn å skrive. Og slutt å omtale kvinner og menn i 30-årene som jenter og gutter ☺

Herre..Det med jenter og gutter er jo detaljer her-Det finnes mange andre måter å si ting på-Javel-Men å kommentere på jenter og gutter, den setter jeg lett strek over! :)

Profesjonell hjelp,synes jeg var å ta i-hva skulle profesjonell hjelp vært søkt for? Sosiale ferdigheter? Forumet er ihvertfall til for å brukes-Så hvis du ikke liker hva jeg skriver,så MÅ du ikke kommentere gå inn og lese-Dette er opp til deg. Som jeg har fortalt tidligere, så er ikke alt dette på grunnlag av en gutt, jeg er generelt nysgjerrig! :)

Ang anklagen: Føler du anklager meg for å være veldig spessiell-Også har du antydet til profesonell hjelp i tillegg..Men jeg skal prøve å se det annerledes-Hvis jeg hadde skrevet mer språklig korrekt, så mener du at det ikke hadde vært så spessiel? Jeg skjønner at den kan virke litt passiv aggressiv-Mulig jeg overreagerte,men det var slik jeg tolket hva du sa. Kan du si det på en annen måte som gjør det mer tydelig,hvis dette er missforstått?

Forståelig med skrivefeil-Beklager det!

TS

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ja, er ening i at dette er en utofrding. Hva gjør du for å forbedre dette hos deg selv?:)( Kun ment for tips og råd!)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du skriver "Det er jo en anklage, uten å si noe særlig mer konkret hva?".  Er det jeg som har anklaget deg for noe?  For det kommer ikke klart frem i teksten hva du i såfall viser til.  Jeg kan også tolke det som at du anklager meg,  bare for å få meg til å kjenne på hvordan det føles.  Så uklart synes jeg du kommuniserer.  

TS her: Merker du er inne på noe med uklar komunikasjon-Men Mener du ikke selv at det treffer deg å få høre at du skriver spesielt? Hvis du hadde hørt dette,så hadde du ikke tatt dette som en anklage?

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her: Merker du er inne på noe med uklar komunikasjon-Men Mener du ikke selv at det treffer deg å få høre at du skriver spesielt? Hvis du hadde hørt dette,så hadde du ikke tatt dette som en anklage?

Hadde ikke tatt det som en anklage med mindre noen hadde beskyldt meg for å gjøre dem noe galt. At noen ytrer meningen sin, er jo ikke nødvendigvis en anklage,  selv om jeg er uenig i det de sier? 

Hva skal du med en profesjonell terapeut?  Ikke helt sikker, men det virker som om du har et tankespinn det kunne vært nyttig å rydde opp i, eventuelt få noen teknikker til å bruke selv. Du er hverken dum eller utviklingshemmet, men kanskje du har noe adhd-lignende, i en eller annen grad? Fremdeles ingen anklage, men jeg bare kaster ut muligheter. For i mine øyne er du spesiell, ingen tvil om det, trolig er du spesiell på en god måte. Ikke spør etter flere oppklaringer nå, for jeg har rett og slett ikke det som skal til for å ikke risikere å såre deg mer.  Klem og lykke til. 

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke tatt det som en anklage med mindre noen hadde beskyldt meg for å gjøre dem noe galt. At noen ytrer meningen sin, er jo ikke nødvendigvis en anklage,  selv om jeg er uenig i det de sier? 

Hva skal du med en profesjonell terapeut?  Ikke helt sikker, men det virker som om du har et tankespinn det kunne vært nyttig å rydde opp i, eventuelt få noen teknikker til å bruke selv. Du er hverken dum eller utviklingshemmet, men kanskje du har noe adhd-lignende, i en eller annen grad? Fremdeles ingen anklage, men jeg bare kaster ut muligheter. For i mine øyne er du spesiell, ingen tvil om det, trolig er du spesiell på en god måte. Ikke spør etter flere oppklaringer nå, for jeg har rett og slett ikke det som skal til for å ikke risikere å såre deg mer.  Klem og lykke til. 

Ok ,men det å gjøre noen noe galt vil da være i fysisk forstand-Gjetter ejg meg frem til. Så det blir ingen anklage å føle seg truffet for noe? Med andre ord, du kan si hva du vil, uten at det skal treffe andre på noensomhelst måte?

Anklager ikke ,bare spør om det samme, på en litt annen måte.

Jeg synes ikke du virker frekk eller at du ønsker å såre-jeg tror du genuint prøver å hjelpe. Men håper du også forstår at jeg prøver å finne ut av ting, og jeg spør MASSE! Det er tross alt eneste måten du får svar på! :)

Takk for tips og råd-Setter pris på tilbakemdeldingene dine!

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...