Gå til innhold

Dating vs tilknyttningsstil

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Lurer litt på dette, fordi jeg opplever at en gutt jeg snakker med over SOME sier at han vil melde "der det er naturlig". Jeg blir litt paff, fordi jeg tenker at det virker som han tar på seg en rolle, som han opplever skal handle om at alt skal være naturlig, at det meste skal skje av seg selv?

Er dette usikekrhet, eller er det en taktikk?

Folk er forskjellige og ikke alle har det samme behovet for å prate og å dele,men når samtaler og spørsmål kommer inn så svarer han  veldig generelt. Type "mange venner som jobber med mye forskjellig" Spørres det noe mer her,så får du i retur at det er "vansklige spørsmål du stiller" Han svarer på spørsmål som handler om hvilken skole han har gått på, hvor mange venner han har og hvordan de møttes, han svarer også på hvem som er de nære vennene hans og hvor han kjenner de fra-Da kun med svar som "møttes på videregående. Alle kjenner alle". Og du får egneltig ikke noe personlig informasjon. Jeg synes dette er veldig merkelig måte å prate med andre mennesker på. Somsagt; Jeg misstenker at han tar på seg en rolle, og vil fraskrive seg ansvar.

Igjen så finnes det mange forskjellige folk i verden, men det at han aldri stiller spørsmål tilbake og aldri melder noe- Det synes jeg fortjener litt oppmerksomhet. Siden vi ikke kjenner hverandre og ellers ikke har noen annen tilknyttning enn SOME,så er det jo en kristisk faktor at du faktisk klarer å bruke inistiativet til å lage det så det BLIR naturlig, eller har jeg missforstått noe?

Kommer ikke til å skje noe mellom oss,trenger bare å lufte tanker for å høre litt. Noen som har klart å bygge forhold fra lite prat over SOME sånn? At det da ligge noe i hva han sier? Erfaringer? Noen som kjenner seg igjen hos en av oss? Og kan komme med litt klare perspektiver?

Trenger litt hjelp her altså.. Hva tnekes? Andre som er sånn og /eller har opplevd det samme?

Takk! :)

Anonymkode: 400ba...f63

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her:
Vil legge til at denne gutten er IKKE en bedrager-Han er ikke typ Josef Fritzeel som sitter i kjelleren. Han er den han sier at han er, til tross for kontakt kun over SOME,har han en sosial omgangskrets og er oppegående! :)

AnonymBruker
Skrevet

At han aldri stiller spørsmål og aldri melder noe så hadde jeg sluttet med det også. Totalt uinteressant.😅

At han ikke deler om seg selv kan klart være en rolle, men også at han ikke er særlig intressert å gjøre det. Det er ikke så viktig for han så det blir litt "bla,bla svar". Jo mer en deler jo mer kan en knytte seg.

Anonymkode: 7bc7a...898

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo mer en deler jo mer kan en knytte seg.

Ja, men det er ikke attraktivt at du har delt det samme med haugevis av folk. Med sjekkeapper eller sosiale medier så er det mange som legger ut masse personlige ting, hva er greia med det? Man vil jo ha en kjæreste der man selv føler seg eksklusiv, at man får tilgang til de innerste tankene til hverandre. Da blir det ekkelt å vite at han/hun har snakket med både den ene og den andre om det samme. Folk må bruke filter på hva de sier, 

Anonymkode: 99fc0...bd9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen:

Han sier at det ikke er rart om jeg melder han, da jeg spurte om han synes det ble litt rart-Iogmed at vi har bestemt at det ikke blir noe mer enn platoniskt-Meldte videre at jeg sa at det blir jo surrealistiskt å melde han om hverdagen,når han ikke melder om sin. Fikk svaret "Ser den".

Hva skal du si til sånt? Liker han jo, og synes han virker kul,men det vil jo gå litt på hvordan han ser på meg også.Om jeg tillater en sånn oppførsel og går med, føler du må spille skikkelig dum,for å melde han-Og vet ikke helt hva jeg synes om det.SOmsagt vil også det gjøre noe om hva han tenker om meg hvis det fortsetter sånn og sier allerede litt om hva han tenker.Men somsagt, er så mange forskjellige folk i verden og vil jo gjerne blir kjent-Men vanskelig å definere om han har taktikk på gang eller om han tar på seg en rolle-Eller rett og slett om han bare er litt sånn. 

Han er veldig sosial og er med i en gjeng som virker greie og oppegående(har jo selvfølgelig kun insta og SMOE å gå etter da, så er jo begrenset for hva du ser er jo også hva de VIL at du skal se)

Har noen her inne opplevd noe likenede og kan greie litt ut om dette?

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her:
Vil legge til at denne gutten er IKKE en bedrager-Han er ikke typ Josef Fritzeel som sitter i kjelleren. Han er den han sier at han er, til tross for kontakt kun over SOME,har han en sosial omgangskrets og er oppegående! :)

Du får lese deg opp på Josef Fritzl, om hvor han satt, og ikke satt.  

Ros til deg; det er litt flere punktum og mindre bindestreker denne gangen. Bare få skrellet vekk de siste nå så. 

Angående fyren. Det kan være tilknytningsstilen som er helt forskjellig fra din, det kan også være at han rett og slett ikke vet hvordan man viser interesse, eller gjør seg interessant. Mest sannsynlig er han ikke like interessert som du er. 

Du har spurt hva det er som får deg til å virke intens. Det er litt vanskelig å svare på, og sikkert litt følsomt tema. Måten du skriver innlegg på, der du øser på med tanker og spørsmål, gjør at det virker som om det er mye som koker oppi hodet ditt. Jeg tenker du mangler litt sosiale skills, for å finne ut av kommunikasjon på egen hånd, og at du kanskje ikke plukker opp signaler om lite interesse. Du snakker om å bygge forhold, og så er det bare platonisk vennskap, og kanskje vil han egentlig holde deg på en armlengdes avstand? 

I stedet for å gruble så mye, må du bare kunne slippe taket, og heller lete etter venner/kjæreste som gir deg den tilknytningen du vil ha. 

Anonymkode: e7e9e...775

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her igjen:

Han sier at det ikke er rart om jeg melder han, da jeg spurte om han synes det ble litt rart-Iogmed at vi har bestemt at det ikke blir noe mer enn platoniskt-Meldte videre at jeg sa at det blir jo surrealistiskt å melde han om hverdagen,når han ikke melder om sin. Fikk svaret "Ser den".

Hva skal du si til sånt? 

Du... gå videre. Du trenger ikke glemme han, men sånn du beskriver så virker det som du skriver med en som ikke bryr seg stort. Hvorfor skal du fortelle om din hverdag når han ikke er nok intressert å fortelle om sin? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ros til deg; det er litt flere punktum og mindre bindestreker denne gangen. Bare få skrellet vekk de siste nå så. 

Angående fyren. Det kan være tilknytningsstilen som er helt forskjellig fra din, det kan også være at han rett og slett ikke vet hvordan man viser interesse, eller gjør seg interessant. Mest sannsynlig er han ikke like interessert som du er. 

Du har spurt hva det er som får deg til å virke intens. Det er litt vanskelig å svare på, og sikkert litt følsomt tema. Måten du skriver innlegg på, der du øser på med tanker og spørsmål, gjør at det virker som om det er mye som koker oppi hodet ditt. Jeg tenker du mangler litt sosiale skills, for å finne ut av kommunikasjon på egen hånd, og at du kanskje ikke plukker opp signaler om lite interesse. Du snakker om å bygge forhold, og så er det bare platonisk vennskap, og kanskje vil han egentlig holde deg på en armlengdes avstand? 

I stedet for å gruble så mye, må du bare kunne slippe taket, og heller lete etter venner/kjæreste som gir deg den tilknytningen du vil ha. 

Hvordan definerer du det å ha sosiale skills da?

Tenker at samhandling er mye om kommunikasjon også, og føler at han blekner litt midt oppi alt her-Jeg VET at gutten ikke er interessert, og merker meg at du ikke nevner at han faktisk ikke sier hva han egentlig mener-Og ser ikke hvordan dette skal gå tilbake på mine sosiale skills. Dette er ikke mitt problem, jeg prøver å finne ut av hva han EGENTLIG mener.

Jeg VAR interessert i hvem han var og trodde han ville mene at det å holde platonisk på en relasjon kunne være noe-Jeg er supernysgjerrig som person. Ser uasnett ikke hva som er så galt i å spørre om erfaringer og lure på andres erfaringer rundt dette-Det er et tema i samtlige tråder :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du... gå videre. Du trenger ikke glemme han, men sånn du beskriver så virker det som du skriver med en som ikke bryr seg stort. Hvorfor skal du fortelle om din hverdag når han ikke er nok intressert å fortelle om sin? 

Ja- Nå er det slutt. 

Lurer på hvem han trodde jeg var,sånn forventingsmessig...

Har totalt mistet interessen for han når han ikke klarer å si hva han egentllig mener, han faller iv erdi for noe jeg trodde han kunne klare,men når han kaver slik han gjør(sånn jeg oppfatter han)

Etter utallige forsøk og sjanser på å forklare seg DERSOM han skulle være usikker,så blir det ikke noe mer. Det samme stilte jeg han spørsmål om, og svaret ser du over. "ser den" til å dele hverdagen, som det jo er flest av. 

Enten tar han på seg en rolle, er veldig usikker eller så bruker han en taktikk. Hvem vet?

Føler han  han misbruker friheten han muligens mener han gir inn i dette.  (Spekulasjon)

Han stiller endel krav til å ha kontakt,selv om han sier at han ikke gjør det. 

Det ligger en passiv meningsløshet i å melde, når alt blir opp til en selv. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Denne synes jeg også var interessant. Vil gjerne vite mer!

Som du ser,er denne gutten vanskelig å prate med-Hvordan ville du ha prøvd deg på en relasjon her da?

For greit nok at det blir mange spørsmål, og du ser jo hva jeg har fått å jobbe med også? 

Jeg jobber med å utvikle meg, og tar gjerne imot konstruktiv kritikk.Og ser du har mange poenger! :)

Sant at det er endel spørsmål, når personen ikke forteller noe-Likevel sier at du kan ta kontakt så oppfattet jeg det i starten som en mulig invitasjon til å bli bedre kjent.

Hvor naturlig  det ble å melde og å gi respons ble plutselig en jgenganger hos han,uten at han ville gå noe videre-Opptaffes litt som et såpestykke, hvor du glipper akkurrat når du tror du har grepet. Hva slags erfaring har du med å få sånne mennesker til å gi respons, hvis du ikke stiller spørsmål og selv tar kontakt og er en drivmotor?

AnonymBruker
Skrevet

Litt info: Det er IKKE det at jeg øsnker en som skal prate med meg 24/7. For det vil jeg ikke. Derfor hvar denne fyren tiltrekkende,faktisk-hehe..Er nok litt motisgende og paradoksalt det,men sånn er det. Faller for bad boys tendenser og bad boys generelt!:)

Men det er jo det at han sier ting som at du kan holde kontakt,for å så svare slik som over. Hvordan lærer du deg en god komunukasjon og blir kjent på denne måten? Oppfatter deg som en person som en god menneskekjenner-! Ikke dø av forstoppelse!  Her må du gjerne dele av kunnskapen! :)

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke dø av forstoppelse!

Takk for omtanken😚

Med sosiale skills i denne sammenheng, så tenker jeg på å lese mellom linjene, og skjønne hva han prøver å si uten at han gjør det.  Han vil trolig ikke ha noe særlig med deg å gjøre, selv om han i utgangspunktet var interessert. Han har bare ombestemt seg underveis, og er for feig til å si det. Det er en helt vanlig menneskelig greie.  Du kan melde, men han forbeholder seg retten til å svare, bare hvis han har noe nytt å komme med. En person som vil bli kjent gjør ikke sånt. 

Når det gjelder sosiale skills ellers, så tenker jeg på det å forstå blikk og kroppsspråk, se hvilke handlinger som blir gjort, versus det personer sier. Forstå det spillet som hele tiden foregår der folk prøver å passe inn, eller heve seg over noen. Tilpasse seg samtalepartnere, og kunne knytte kontakter.  Mye av dette kan overføres til hvordan man tolker og forstår skriftlig kommunikasjon.  

Som du ser,er denne gutten vanskelig å prate med-Hvordan ville du ha prøvd deg på en relasjon her da?

For greit nok at det blir mange spørsmål, og du ser jo hva jeg har fått å jobbe med også? 

Jeg ville ikke prøvd meg på en relasjon. Du fikk noe å jobbe med,  og har allerede kommet dit at jobben er gjort, ferdig med det. Du sier du har mistet interessen, men skriver bare om ham, og hvorfor gjør han ditt og datt, og virker langt fra uinteressert.  Men jeg skjønner at det er lett å bli frustrert over gjentatte bomskudd, og at du begynner å gruble. For jeg regner med at alle dine innlegg ikke handler om samme typen?  

Jeg er dessverre ikke menneskekjenner nok til å si hvordan du fremstår i det virkelige liv, eller overfor de du møter i datingsituasjon, da hadde jeg fått meg en jobb der jeg treffer folk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for omtanken😚

Med sosiale skills i denne sammenheng, så tenker jeg på å lese mellom linjene, og skjønne hva han prøver å si uten at han gjør det.  Han vil trolig ikke ha noe særlig med deg å gjøre, selv om han i utgangspunktet var interessert. Han har bare ombestemt seg underveis, og er for feig til å si det. Det er en helt vanlig menneskelig greie.  Du kan melde, men han forbeholder seg retten til å svare, bare hvis han har noe nytt å komme med. En person som vil bli kjent gjør ikke sånt. 

Når det gjelder sosiale skills ellers, så tenker jeg på det å forstå blikk og kroppsspråk, se hvilke handlinger som blir gjort, versus det personer sier. Forstå det spillet som hele tiden foregår der folk prøver å passe inn, eller heve seg over noen. Tilpasse seg samtalepartnere, og kunne knytte kontakter.  Mye av dette kan overføres til hvordan man tolker og forstår skriftlig kommunikasjon.  

Jeg ville ikke prøvd meg på en relasjon. Du fikk noe å jobbe med,  og har allerede kommet dit at jobben er gjort, ferdig med det. Du sier du har mistet interessen, men skriver bare om ham, og hvorfor gjør han ditt og datt, og virker langt fra uinteressert.  Men jeg skjønner at det er lett å bli frustrert over gjentatte bomskudd, og at du begynner å gruble. For jeg regner med at alle dine innlegg ikke handler om samme typen?  

Jeg er dessverre ikke menneskekjenner nok til å si hvordan du fremstår i det virkelige liv, eller overfor de du møter i datingsituasjon, da hadde jeg fått meg en jobb der jeg treffer folk. 

Hvor interessert tror du han faktisk var?

I første omgang som sa han jo at jeg var sinnsykt pen og digg-Altså hva jeg har oppfattet fra forumet som et tekstbok eksempel vis gutten kun vil ha sex. Dette er ganske direkte, og det sa han jo selv også at han var, i starten-Men med mangel på min dating front side,som har vært stille.plukka jeg ikke dette opp med en gang. I starten meldte han ganske sterke signaler med han i senga og han skrev at han synes at jeg var hans type. (Greit å få dette med,til videre lesing)

Jeg ville vite mer om han, og skjønte også at ENTEN har ombestent seg ELLER at han egentlig er seg selv hele veien og tar på seg en rolle eller bruker en taktikk. Det er jo dette jeg har prøvd å prate med han om-Samtdig som jeg har vist en interesse og sagt at jeg synes han er veldig kjekk. Etter dette sluttet han å sende selfies av seg selv, kun høyre bein og venstre arm ute på jobb-Da han kunne og tok seg mulighet.

Misstenker at det fordi han ikke ville blande inn følelser. han sa at han hadde hatt sex med en jente på jobb for ett par måneder siden. Etter at jeg spurte han om forrige gang og at det ikke var i et forhold. Han ble forbanna da jeg spurte om hvorfor han ikke hadde vært ærlig med dato for når han kom tilbake fra jobb,og da sa han rett ut at han tenkte han ville ha sex med meg fordi han syntes at jeg var pen-men at han nå ikke var interessert. i det hele tatt. Etter dette tok jeg opp tråden på å holde kontakten som venner(platonisk)

Hva nytt skule det være som han ville ha meldt? 

Jeg spør fordi jeg kansje lager min egen sannhet-Men dette er sånn vi har prata frem og tilbake!

Skjønte ikke helt hva du mente med at jeg fikk noe å jobbe med?

Henger ikke med..

Hva fikk jeg å jobbe med?  

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg er ikke interessert i han på samme måte,fordi han behandler meg slik han gjør. Og har jo også skjønt at han ikke er interessert, eller har omtestemt seg,HVIS han virkelig har det da(Les over) Han virker som en kul gutt når han TØR å ta kontakt, og det er jeg sykt fasicnert av, tneker at han lever et spennedeliv og at han har både mot vilje evner og er handlingsorienter når han trenger å være det. SKal jo endel baller til for å tørre å melde også! 

Jeg tror jeg har såpass sosiale skills til å forstå at han var interessert i sex, men hva jeg lurer på er om han egentlig HAR faktisk ombestemt seg, eller om han bruker dette som en slags krykke, en brekkstang for å komme seg ut,uten å si hva han faktisk var ute etter.

Han har antakeligvis ikke har behov for flere venner i livet sitt. Noe jeg synes er trist,ettersom har aldri har PRØVD-Ikke fordi jeg mener vi faktisk hadde passet godt sammen.

AnonymBruker
Skrevet

TS her:

Hvor finer du tilgang til sånt? Ser at det er i dagliglivet. Men også endel av det å prøve og feile,så mener at det å ha medlt denne gutten kansje ikke var så veldig bak mål etter hva han skrev også. Men ser selvfølgelig at han ikke er intererssert, derfor har jeg søkt råd og tips her ute-Pluss at jeg har gjort megl itt dum for å prøve å se hva vi KANSJE kan få til-Men han her somsagt vil ikke prøve engang-Som jeg nevner over!

Jeg er forresten veldgi enig i alt du skirver om om sosiale skills og hvordan du definererer hva det er! :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Han har bare ombestemt seg underveis, og er for feig til å si det. Det er en helt vanlig menneskelig greie.

Absolutt!

Ser at jeg kan være frustrerende ved å ikke bare si at "ja, det er det" legge det dødt og gå videre-Og jeg har jo engeltig på en måte gjort det,men på en annen side,så synes jeg at når han sier at han vil hodle kontakt liksom-Og hvorfor skulle han føle på at han skylder meg noe? hvor kommer den høflige formen som bare skaper avstand fra?

Han bruker den litt som det passerh an synes jeg-Men da ver det image-Og jeg synes han virker kul når han er så avlappa. Men overfaldiskt er det jo også lettere.

Det ER en helt vanlig mennekslig greie-VIrkelig-Jeg mener det!

Det er bare det at han svlår uten å prøve og står hardnakka på noe osm han ikke øsnker å se om stemmer engang, når han ikke vil ha komunikasjpon likevel.

Men nå blir det hva som er tankekjør igjen-Så greit- VIrkelig-Er helt OK med det-Bare trodde at flere folk i livet ditt ikke kan skade det heller:)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann forresten,  og jeg begynner å relatere meg til hvordan det er å ha kontakt med deg. Vi skriver til hverandre, men vi skjønner ikke hverandre,  og begge blir frustrerte. Jeg kan ikke sitte og analysere i hytt og pine hvorfor han gjør de tingene han gjør, og jeg forstår ikke hvorfor du heller må gjøre det. Selv om du sikkert er veldig pen, og han kunne ha lyst til å ligge med deg, så blir det på ett eller annet tidspunkt for stressende å forholde seg til, og han vil være redd for hvordan du blir etter sex. Han burde hatt guts til å avvise deg ordentlig, men jeg aner ikke hvorfor han tok den passive utveien.  

Jeg håper du har noen gode og ærlige venner, som kan gi deg en tilbakemelding på hvordan du framstår, og hva du kanskje sliter med. Jeg må bare si takk for meg, hvis jeg skal runde KG før jeg sovner. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk er forskjellige og ikke alle har det samme behovet for å prate og å dele,men når samtaler og spørsmål kommer inn så svarer han  veldig generelt. Type "mange venner som jobber med mye forskjellig" Spørres det noe mer her,så får du i retur at det er "vansklige spørsmål du stiller" Han svarer på spørsmål som handler om hvilken skole han har gått på, hvor mange venner han har og hvordan de møttes, han svarer også på hvem som er de nære vennene hans og hvor han kjenner de fra-Da kun med svar som "møttes på videregående. Alle kjenner alle". Og du får egneltig ikke noe personlig informasjon. Jeg synes dette er veldig merkelig måte å prate med andre mennesker på. Somsagt; Jeg misstenker at han tar på seg en rolle, og vil fraskrive seg ansvar.

Igjen så finnes det mange forskjellige folk i verden, men det at han aldri stiller spørsmål tilbake og aldri melder noe- Det synes jeg fortjener litt oppmerksomhet. Siden vi ikke kjenner hverandre og ellers ikke har noen annen tilknyttning enn SOME,så er det jo en kristisk faktor at du faktisk klarer å bruke inistiativet til å lage det så det BLIR naturlig, eller har jeg missforstått noe?

Ja folk er forskjellige, ja du har misforstått noe vesentlig. Det er at du ikke ser at dette er en manglende interesse! Det er eneste og den rette forklaringen. En som virkelig er interessert i deg og prioriterer deg bommer ikke på noe av det du nevner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann forresten,  og jeg begynner å relatere meg til hvordan det er å ha kontakt med deg. Vi skriver til hverandre, men vi skjønner ikke hverandre,  og begge blir frustrerte. Jeg kan ikke sitte og analysere i hytt og pine hvorfor han gjør de tingene han gjør, og jeg forstår ikke hvorfor du heller må gjøre det. Selv om du sikkert er veldig pen, og han kunne ha lyst til å ligge med deg, så blir det på ett eller annet tidspunkt for stressende å forholde seg til, og han vil være redd for hvordan du blir etter sex. Han burde hatt guts til å avvise deg ordentlig, men jeg aner ikke hvorfor han tok den passive utveien.  

Jeg håper du har noen gode og ærlige venner, som kan gi deg en tilbakemelding på hvordan du framstår, og hva du kanskje sliter med. Jeg må bare si takk for meg, hvis jeg skal runde KG før jeg sovner. 

Alt jeg har å forholde meg til da vi prata var "vet ikke ,tar det som det kommer". Med lite interesse ellers. Hvem skaper stresset, mener du?

Det å ikke vise interesse eller å melde noe utifra eget insj,for å så få spørsmål om du virkelig er interessert-Dermed også si at du ER keen. For å så ikke melde, og aldri spørre om noe-Pluss å ikke gi ut selfies noensinne,selv når du får tilbakemeldinger på at du er kjekk. Jeg ser ikke hvor jeg er vanskelig? Eller hva? Bortsett fra at han ville ha meg vekk fordi han kun ville ha sex, og forstod at jeg ikke var typen til å i det miste sjekke ut kjemien, om ikke annet-Synes ikke det var for mye.

Det er vel veldig for de viderekomne og spessielt interesserte innen sex, å skulle hoppe rett i senga fra kun SOME bilder og litt snap chat?

Håpet på mer konkret tilbakemelding på " Jeg er mann forresten Og begynner å Jeg er mann forresten,  og jeg begynner å relatere meg til hvordan det er å ha kontakt med deg. Vi skriver til hverandre, men vi skjønner ikke hverandre, "

Dette er akkurat i samme gate som hva han skrev skjønner du!

Siste settning om å runde KG skjønte jeg ikke om var en diss til meg eller en faktabasert settning. Velger å tro det siste, og håper du får mer energi utover dagen.

TS

AnonymBruker
Skrevet

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faen..Denne skulle vel ikke tas så bokstavelig antar jeg..Så da snakker vi kulturkræsj-Følte litt det med denne gutten også-Men kjemi kan vel jobbes med? Var ihvertfall hva jeg ville gjøre.

Je tenker ihvertfall å jobbe med meg selv fremover,for det er hva jeg kan gjøre noe med. Lærte mye erfaringsmessig fra denne gutten, til tross for utfallet!

AnonymBruker
Skrevet
På 30.6.2020 den 13.17, AnonymBruker skrev:

Denne synes jeg også var interessant. Vil gjerne vite mer!

---

Hvor naturlig  det ble å melde og å gi respons ble plutselig en jgenganger hos han,uten at han ville gå noe videre-Opptaffes litt som et såpestykke, hvor du glipper akkurrat når du tror du har grepet. Hva slags erfaring har du med å få sånne mennesker til å gi respons, hvis du ikke stiller spørsmål og selv tar kontakt og er en drivmotor?

Min erfaring er at når noen har mistet interessen kaster du bort tiden din Enveis relasjoner fungerer aldri, gå heller videre. Noe av grunnlaget for en god relasjon er at man kommuniserer lett og sømløst, med en gang du blir nødt til å gruble, analysere og be andre om råd, betyr det at det ikke fungerer. Skjønner at du er ung og mangler erfaring, så her må du nesten bare stole på oss som er eldre, du vil få en stor aha-opplevelse første gangen du treffer en du matcher med, og som faktisk er interessert. 

Slik jeg ser det ville fyren ha et enkelt ligg, men så er du for high maintance, så da ble det for mye jobb til at det var verdt litt puling. Dessverre er han for høflig og feig til å si dette rett ut, så han prøver å ghoste deg, uten å få det til. Slutt å nedverdige deg selv med å tigge om kontakt, dette er veldig lite attraktivt, og du kaster vekk tiden din. Slutt å kontakt han, og finn noen nye. Hvis han likevel skulle savne deg vil han høre fra seg. 

Anonymkode: 4ab0d...5ef

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...