Gjest Warrior Skrevet 30. juni 2020 #1 Del Skrevet 30. juni 2020 Hvorfor er det en del som alltid tror at noen med store muskler automatisk doper seg? Sjalusi? Finnes faktisk folk som trener og får store muskler og en bra kropp av TRENING. Trening er det beste som finnes for kroppen vet du💪🏻Noe alle bør gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #2 Del Skrevet 30. juni 2020 2 minutter siden, Warrior skrev: Hvorfor er det en del som alltid tror at noen med store muskler automatisk doper seg? Sjalusi? Finnes faktisk folk som trener og får store muskler og en bra kropp av TRENING. Trening er det beste som finnes for kroppen vet du💪🏻Noe alle bør gjøre. Fordi det som oftest er slik. Anonymkode: d1441...22d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #3 Del Skrevet 30. juni 2020 Ganske enkelt å se hvem som har dopet seg. Det enkleste er jo hvis du trener på samme sted og du faktisk ser at de utvikler mye masse på kort tid. Det andre er at, iallefall menn, får unaturlig store trapez muskler slik at de buler mye ved nakken. Anonymkode: 47f64...729 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 30. juni 2020 #4 Del Skrevet 30. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi det som oftest er slik. Anonymkode: d1441...22d Nei, og det er unødvendig av folk å dømme andre de ikke vet noe om bare pga musklene. Trening gir store muskler. Ikke vanskelig å skjønne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #5 Del Skrevet 30. juni 2020 Fordi det florerer av dop i samfunnet. Anonymkode: 776b1...39f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 30. juni 2020 #6 Del Skrevet 30. juni 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det florerer av dop i samfunnet. Anonymkode: 776b1...39f Det har det gjort i alle år, men det betyr ikke at folk automatisk bruker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #7 Del Skrevet 30. juni 2020 Hvorfor bryr du deg om hva andre tror? La folk få tro hva de vil. Det angår ikke deg. Anonymkode: 48d94...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #8 Del Skrevet 30. juni 2020 Utrolig mange som bruker steroider ifb med styrketrening, dessverre mange unge på rundt 20år. Man får ikke store oppblåste sprengte muskler uten steroider. Anonymkode: 4fd83...328 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #9 Del Skrevet 30. juni 2020 Hva så om de doper seg? Who cares. Anonymkode: 06ee9...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudelutt1 Skrevet 30. juni 2020 #10 Del Skrevet 30. juni 2020 Må ærlig innrømme at jeg aldri har tenkt så mye over det. Men hvis de er ekstremt store så tenker jeg kanskje at det har vært noen unaturlige stoffer inne i bildet. Må uansett innrømme at jeg syntes det er veldig uattraktivt når menn har helt gigantiske muskler, men det blir en annen sak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #11 Del Skrevet 30. juni 2020 3 hours ago, Warrior said: Hvorfor er det en del som alltid tror at noen med store muskler automatisk doper seg? Hvordan vet du at de ikke har dopet seg? Anonymkode: 4923b...d00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 30. juni 2020 #12 Del Skrevet 30. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ganske enkelt å se hvem som har dopet seg. Det enkleste er jo hvis du trener på samme sted og du faktisk ser at de utvikler mye masse på kort tid. Det andre er at, iallefall menn, får unaturlig store trapez muskler slik at de buler mye ved nakken. Anonymkode: 47f64...729 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi det florerer av dop i samfunnet. Anonymkode: 776b1...39f Dette er en sannhet med modifikasjon. Mange ja, men langt fra alle. Styrkeløft f.eks. i Norge hadde en mørk fortid på 80 tallet og 90 tallet der de tok noen grep etter noen stygge saker da testing begynnte. Å ja de tok mange, men miljøet i seg selv tok også affære og er tilnærmet rent i dag. Det er også en indre justis der folk som har unormal vekst eller styrkeøkning blir rapportert inn til ADN som kommer på uanmeldt besøk for testing. Men det finnes talenter som vokser seg store ganske raskt uten bruk av steroider. Jeg blir oppriktig lei meg når dopinganklagene kommer på dem da jeg vet at noen av dem er også såpass hyppig testet at det er umulig for dem å dope seg uten å bli oppdaget samt den indre justisen henger over skulderen. Min erfaring er at mange andre idretter har mye å lære av nettopp styrkeløft mtp. antidopingarbeide. Kan tillegge at de positive avlagte prøvene her i senere tid er relaterte til gjesteløftere/trenede på styrkeløftsenter eller ikke lisensierte løftere som altså ikke konkurrerer. Dere kan jo selvfølgelig anklage den 20 år gammle gutten med trapz for doping, men andelen dopede 40 åringer på sykkelsaltimer er nok betydelig større er jeg redd. Det er bare det at de vises ikke så godt som han med trapz. Desverre. Hele samffunnet er gjennomsyret av snarveier og mange går over lik for å fremskaffe det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 30. juni 2020 #13 Del Skrevet 30. juni 2020 4 timer siden, Warrior skrev: Hvorfor er det en del som alltid tror at noen med store muskler automatisk doper seg? Sjalusi? Finnes faktisk folk som trener og får store muskler og en bra kropp av TRENING. Trening er det beste som finnes for kroppen vet du💪🏻Noe alle bør gjøre. Hva mener du med "store muskler" da? Kjenner masse folk som er godt trent, men har også en god forståelse av hvor "naturlig" slutter og hvor bol begynner. Det finnes selvsagt noen få unntak, at du enten har eksepsjonelle gener eller helt ekstrem viljestyrke, eller aller helst en kombinasjon av de to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 30. juni 2020 #14 Del Skrevet 30. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bryr du deg om hva andre tror? La folk få tro hva de vil. Det angår ikke deg. Anonymkode: 48d94...8be Ja folk får tro hva de vil men det er irriterende med folk som hyler ut eller baksnakker andre og tror automatisk det er snakk om dop. 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at de ikke har dopet seg? Anonymkode: 4923b...d00 Kan aldri vite hva folk jeg ikke kjenner gjør, men går ikke rundt å dømmer når jeg ikke vet. Som mange gjør. Mange får store muskler av trening. Sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #15 Del Skrevet 30. juni 2020 4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Dette er en sannhet med modifikasjon. Mange ja, men langt fra alle. Styrkeløft f.eks. i Norge hadde en mørk fortid på 80 tallet og 90 tallet der de tok noen grep etter noen stygge saker da testing begynnte. Å ja de tok mange, men miljøet i seg selv tok også affære og er tilnærmet rent i dag. Det er også en indre justis der folk som har unormal vekst eller styrkeøkning blir rapportert inn til ADN som kommer på uanmeldt besøk for testing. Men det finnes talenter som vokser seg store ganske raskt uten bruk av steroider. Jeg blir oppriktig lei meg når dopinganklagene kommer på dem da jeg vet at noen av dem er også såpass hyppig testet at det er umulig for dem å dope seg uten å bli oppdaget samt den indre justisen henger over skulderen. Min erfaring er at mange andre idretter har mye å lære av nettopp styrkeløft mtp. antidopingarbeide. Kan tillegge at de positive avlagte prøvene her i senere tid er relaterte til gjesteløftere/trenede på styrkeløftsenter eller ikke lisensierte løftere som altså ikke konkurrerer. Dere kan jo selvfølgelig anklage den 20 år gammle gutten med trapz for doping, men andelen dopede 40 åringer på sykkelsaltimer er nok betydelig større er jeg redd. Det er bare det at de vises ikke så godt som han med trapz. Desverre. Hele samffunnet er gjennomsyret av snarveier og mange går over lik for å fremskaffe det. Enig i mye av det du skriver her. Jeg har selv trent styrke 12-13 år og ja jeg har gjort mye feil underveis og har hatt perioder hvor jeg kunne trent smartere og bedre. Men vil si at de 6-7 siste årene har jeg visst hva jeg driver med. Når jeg ser ungdommer som er 10-15 kg lettere enn meg og løfter det samme/mer i enkelte baseløft, og de har trent i kanskje 1 år, så skjønner du at det lukter dårlig av de greiene. (Ja det finnes noen fåtall mennesker der ute med såkalte "freak" gener). (Nei det er ikke misunnelse, jeg er mer enn nok fornøyd med egen kropp og egne løft, og jeg kan fint leve med at det finnes folk der ute som løfter mer.) Men det er som du sier, det er LANGT fler enn bare den klassiske muskelbunten som doper seg. Man trenger ikke å se ekstremt muskuløs ut for å være dopet. Ikke alle har de klassiske kjennetegnene som du leter etter når du skal se etter en som doper seg. Det er ekstremt mange ulike type mennesker som doper seg, enkelt og greit. Akkurat som det er mange "normale" mennesker som ruser seg for å takle jobb/hverdagen generelt. Anonymkode: 810f1...3c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #16 Del Skrevet 30. juni 2020 Jeg bryr meg ganske lite om hvordan de rundt meg på senteret der ut og har aldri tenkt på om noen har dopet seg eller ikke. Hadde en type da jeg var yngre som tok diverse steroider etter å ha trent noen år med rettferdiggjøringen om at fremgangen hadde stoppet opp. Vedkommende ble norgesmester i sin klasse, og jeg vil tro at svært få av folka på den scenen der var rene. Anonymkode: c032e...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 30. juni 2020 #17 Del Skrevet 30. juni 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryr meg ganske lite om hvordan de rundt meg på senteret der ut og har aldri tenkt på om noen har dopet seg eller ikke. Hadde en type da jeg var yngre som tok diverse steroider etter å ha trent noen år med rettferdiggjøringen om at fremgangen hadde stoppet opp. Vedkommende ble norgesmester i sin klasse, og jeg vil tro at svært få av folka på den scenen der var rene. Anonymkode: c032e...7e6 Sant. Folk skal passe sine egne saker, men noen bryr seg så veldig og må kommentere og dømme andre. Det er ille når folk som aldri har dopet seg får det rykte på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå