Gå til innhold

Nasking på badet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 30.6.2020 den 13.57, MadameDeRosa skrev:

At folk vil ha andre sitt rot skjønner jeg ikke.

Brukt krem, tenk så mye tarmbakterier etc det kan være oppi en sånn om man ikke bruker spatel. 

Heldige de som har gjestetoalett. Liker ikke å ha besøket inn på badet mitt. Vet mange snoker.

Håper da folk er rene på hendene når de tar i tannkremer, andre kremer og sminke! Noe annet er ekkelt, men, ja, har jo sett mye rart....

Anonymkode: 7f91f...285

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MadameDeRosa
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper da folk er rene på hendene når de tar i tannkremer, andre kremer og sminke! Noe annet er ekkelt, men, ja, har jo sett mye rart....

Anonymkode: 7f91f...285

Det vil alltid være bakterier på hender, under negler og neglebånd, mellom fingre etc, så med mindre du har spritet av hendene eller ikke har på engangshansker,  har ikke fingre noenting nedi kremer å gjøre, da produktene blir kontanimerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2020 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Er litt sjokka. Ikke fordi jeg er fraranet noe stort, men fordi noen jeg stolte på har gjort seg så små, så små. Har hatt overnattingsbesøk av venn av samboer, og hans nye flamme. Jeg brukte ansiktskremen min og la den tilbake i skapet,. Da jeg skulle ta den fram dagen etter, var den borte. Bare halvfull, og ikke spesielt dyr. Hvorfor gjør man sånt? Er det en hobby, eller en psykologisk forstyrrelse, eller hva? Er det vanlig i det hele tatt å snoke på badet hos andre?

Anonymkode: 83c21...7f4

Anikken, eksen til kameraten vår luktet plutselig likt som kremen min på fest. Den er dyr og har en spesiell lukt, og lå inni skapet. Lurte på om hun hadde kjøpt lik. Nei det hadde hun ikke. Rart sier jeg, fordi du lukter akkurat som kremen min. Da innrømte hun at hun hadde tatt av kremen min og tatt den over i sin egen beholder! Forbanna tyv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, *nordby* skrev:

Anikken, eksen til kameraten vår luktet plutselig likt som kremen min på fest. Den er dyr og har en spesiell lukt, og lå inni skapet. Lurte på om hun hadde kjøpt lik. Nei det hadde hun ikke. Rart sier jeg, fordi du lukter akkurat som kremen min. Da innrømte hun at hun hadde tatt av kremen min og tatt den over i sin egen beholder! Forbanna tyv. 

Anikken? 

Anonymkode: 467c2...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...