Gå til innhold

Nasking på badet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er litt sjokka. Ikke fordi jeg er fraranet noe stort, men fordi noen jeg stolte på har gjort seg så små, så små. Har hatt overnattingsbesøk av venn av samboer, og hans nye flamme. Jeg brukte ansiktskremen min og la den tilbake i skapet,. Da jeg skulle ta den fram dagen etter, var den borte. Bare halvfull, og ikke spesielt dyr. Hvorfor gjør man sånt? Er det en hobby, eller en psykologisk forstyrrelse, eller hva? Er det vanlig i det hele tatt å snoke på badet hos andre?

Anonymkode: 83c21...7f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde selv ei venninne som stjal fra alle i vennegjengen.. Når vi konfronterte henne med det, ikke alle på likt altså! Så nekta hu jo selvfølgelig.. Det som skjedde var at jeg og ei av de andre jentene var på besøk hos henne, å der sto det fremme veldig mange av produktene hun hadde stjålet. Å når hun ikke så på så stjal vi det tilbake.. Skikkelig umodent og teit måte å løse det på! Men vi var rundt 15-16 når det skjedde😬 Men altså jeg tenker at det er noe som ikke stemmer i hodet når en holder på sånn.. Den dag i dag er vi ikke i samme gjeng, men jeg har hørt at ting enda forsvinner når vedkommende er tilstede..

Anonymkode: bd701...9b1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor skjult denne sto, men sto den fremme så kan hun jo ved et uhell tatt den med fordi hun bruker samme og trodde den var sin (noe lignende har jeg gjort selv, men tilsto jo da ganske kjapt tabben...).

Ellers er det passe merkelig, men noen har vel dette behovet hvor de «må ta ting»... kan jobbet spørre om hun fikk ved seg kremen ved en feil?

Anonymkode: 65c9a...f3e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg ikke hvor skjult denne sto, men sto den fremme så kan hun jo ved et uhell tatt den med fordi hun bruker samme og trodde den var sin (noe lignende har jeg gjort selv, men tilsto jo da ganske kjapt tabben...).

Ellers er det passe merkelig, men noen har vel dette behovet hvor de «må ta ting»... kan jobbet spørre om hun fikk ved seg kremen ved en feil?

Anonymkode: 65c9a...f3e

Bak en skapdør, og da er det lite naturlig å bare ta med uten hensikt. Orker ikke å konfrontere, kommer ikke noe godt ut av det. 

Anonymkode: 83c21...7f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde selv ei venninne som stjal fra alle i vennegjengen.. Når vi konfronterte henne med det, ikke alle på likt altså! Så nekta hu jo selvfølgelig.. Det som skjedde var at jeg og ei av de andre jentene var på besøk hos henne, å der sto det fremme veldig mange av produktene hun hadde stjålet. Å når hun ikke så på så stjal vi det tilbake.. Skikkelig umodent og teit måte å løse det på! Men vi var rundt 15-16 når det skjedde😬 Men altså jeg tenker at det er noe som ikke stemmer i hodet når en holder på sånn.. Den dag i dag er vi ikke i samme gjeng, men jeg har hørt at ting enda forsvinner når vedkommende er tilstede..

Anonymkode: bd701...9b1

Tydeligvis noen sperrer som mangler, og et udekket behov som får rare utslag. Trist 

Anonymkode: 83c21...7f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleptoman eller syk samler. Eller kanskje slik sykelig sparer. Hun skal ha mest mulig gratis? Ikke at det unnskylder, men jeg har lidd samme sykdom. Stjal ikke, men har vært sykelig opptatt av å spare og tanken har slått meg om jeg tar med sånne små påfyllsflasker og tar litt av sjampoen til noen eller andre ting 😛 men følte meg så liten av bare tanken, så det skjedde ikke. 
 

Kjenner en til som er kleptoman. Han samler på alt han får. Han er eksen til noen jeg kjenner og han hadde vært hjemme hos henne med barna hennes fordi hun måtte reise fordi moren hennes lå for døden. Hun orket jo såklart ikke å tenke på at han gikk i hjemmet hennes da....men hun merket at flere cognac og vin flasker hadde forsvunnet..... han tilsto. Vet samme fyren stjal mye fra jobben sin og ble sparket for det. Var alltid borte en del av ting når han hadde vært på jobb. Kunne være alt fra varer til ting folk hadde glemt og savnet det

Anonymkode: 8c0df...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blinkie

Dette er ca 15 år siden. Jeg hadde to tangatruser, med en sommerfugl på baksiden av trusen. Vi hadde fest en lørdag, og der var mange av våre venner. Når jeg kikket i skapet hvor undertøyet mitt lå, så var tangatruser med sommerfuglene på, borte. Det er veldig spesielt å stjele undertøy fra sine venner 😮  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

At folk vil ha andre sitt rot skjønner jeg ikke.

Brukt krem, tenk så mye tarmbakterier etc det kan være oppi en sånn om man ikke bruker spatel. 

Heldige de som har gjestetoalett. Liker ikke å ha besøket inn på badet mitt. Vet mange snoker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Blinkie skrev:

Dette er ca 15 år siden. Jeg hadde to tangatruser, med en sommerfugl på baksiden av trusen. Vi hadde fest en lørdag, og der var mange av våre venner. Når jeg kikket i skapet hvor undertøyet mitt lå, så var tangatruser med sommerfuglene på, borte. Det er veldig spesielt å stjele undertøy fra sine venner 😮  

Utrolig spesielt🙈Lurer på om noen bare vil være onde. Hva skal du med andres undertøy? Æsj!

Anonymkode: 83c21...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, MadameDeRosa skrev:

At folk vil ha andre sitt rot skjønner jeg ikke.

Brukt krem, tenk så mye tarmbakterier etc det kan være oppi en sånn om man ikke bruker spatel. 

Heldige de som har gjestetoalett. Liker ikke å ha besøket inn på badet mitt. Vet mange snoker.

Mitt neste hjem blir med gjestetoalett. Det verste er at du blir mistenksom. Er det noe annet som er borte? Og hvordan gå videre med sånne mennesker?

Anonymkode: 83c21...7f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde faktisk ett familie-medlem som pleide å holde på sånn! Men hun var jo tydeligvis en fullstendig sinnsyk gjerrigknark da.        

Hun kunne for eksempel ha en stor pappeske full med gamle kulepenner, eller annet billig skvip. Eller sånne bittesmå bokser med korrekturlakk. Hvor det uansett bare ligger igjen en bitteliten dæsj, som var fullstendig tørket inn og nærmest umulig å faktisk bruke til noe som helstTing man veldig enkelt kunne raske med seg i haugesvisfor eksempel fra jobb eller fra ymse seminar / konferanser, eller what ever.     

Sånne ting likte hun tydeligvis å samle på, i tilfelle hun muligens kunne få bruk for noe på ett eller annet tidspunkt. 

Anonymkode: f556a...bb0

Tror gjerrighet er nøkkelen her også. Men jeg tror det må være noe annet i tillegg. TS

Anonymkode: 83c21...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig frekt, og veldig grisete. Sier mye om hennes hygiene. Sånne ting ville jeg aldri lånt.

Anonymkode: 1f6a0...86c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig frekt, og veldig grisete. Sier mye om hennes hygiene. Sånne ting ville jeg aldri lånt.

Anonymkode: 1f6a0...86c

Nei, særlig i disse koronadager😩

Anonymkode: 83c21...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det må være en forstyrrelse, en tvangshandling eller noe. Vet om folk som har stjålet helt ubrukelige ting, som en brukt toalett eske, elbillader(hun som stjal den hadde ikke bil), brukte sandaler osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, tøydokka skrev:

Tror det må være en forstyrrelse, en tvangshandling eller noe. Vet om folk som har stjålet helt ubrukelige ting, som en brukt toalett eske, elbillader(hun som stjal den hadde ikke bil), brukte sandaler osv. 

Ja, det må det være. En personlighetsforstyrrelse. Kom på at jeg var vitne til noe lignende da jeg var på ferie med en venninne i tenåra. Vi delte rom hos noen hun kjente og hun gikk løs på skuffer og skap, og knertet sjokoladen som hun fant. Trodde slikt ikke forekom i voksen alder.

Anonymkode: 83c21...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/30/2020 at 10:24 PM, AnonymBruker said:

Mitt neste hjem blir med gjestetoalett. 

Anonymkode: 83c21...7f4

Da risikerer du å ha hele nabolaget på døra plutselig, jamfør en annen tråd her. 😄 Jeg synes det beste er å ikke ha gjester i det hele tatt. Forstår meg ikke på folk som til og med låner bort hele leiligheten mens de reiser vekk selv. Vil ikke ha andre snokende rundt i  tingene mine, selv om jeg ikke har noe kriminelt liggende. 

Anonymkode: 3b62c...218

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er fremdeles fryktelig flaut, men en gang jeg overnattet hos noen venner og hadde dusjet sto jeg plutselig å stirret inn i baderomsskapet deres. Jeg hadde tankene andre steder og glemte helt hvor jeg var, og åpnet skapdøren som jeg ville gjort hvis jeg var hjemme hos meg selv. Kom heldigvis til meg selv igjen da jeg ikke gjenkjente tingene som sto i skapet og jeg synes det var mye mer rotete enn det pleier å være. Hvis jeg hadde vært trøttere og mer borte den morgen er det ikke sikkert jeg hadde oppdaget at det var feil bad og ikke mitt skap, og da kunne jeg fort ha brukt av kremen som sto der. Jeg ble dødsflau da jeg skjønte at jeg hadde åpnet skapdøren. Turte nesten ikke lukke den igjen for jeg var så redd for at vertskapet skulle høre døren smelle igjen og tenke at jeg hadde snoket med vilje. 

Anonymkode: e21d2...881

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Tror jeg er blitt skadet og mistenksom av det som skjedde. Er det virkelig så vanlig?

Anonymkode: 83c21...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du krisemaksimerer. Ja visst kan en av de ha tatt kremen. Men det kan ha vært et uhell eller sløvhet på morgenkvisten (slik som en skriver over her). Gi nå folk en sjanse uten å dramatisere en så liten sak. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei voksen kusine som til stadighet stjeler fra kremtuber, sjampo- og balsamflasker, osv. De pleide å stå inni skap. Nå setter jeg dem bort under besøk av henne. Dette skjer under vanlige besøk. Ikke overnatting. Oppdaget en gang at hun hadde med seg reisebeholdere til det formålet. Har gjestetoalett, men hun bruker det vanlige badet. Hun går også inn på soverommet til faren og ekstramamma når hun er på besøk der og benytter seg av klær og kremer. Ekstramammaen har sagt til oss andre at hun ikke liker det, men at hun ikke føler hun kan si det til kusinen min. Kusinen min er generelt veldig utspekulert.

Anonymkode: 38f37...a90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...