Lodifor Skrevet 5. juli 2020 #741 Del Skrevet 5. juli 2020 Problemet med slike land/plasser er at myndighetene ikke er interessert i å ivareta sannheten hvis det går utover turismen (økonomien). Jeg ville aldri satt min fot i slike land. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBabyNothing Skrevet 5. juli 2020 #742 Del Skrevet 5. juli 2020 3 timer siden, Luckiness skrev: Var det ikke hennes fot som ble funnet (tenker i skoen)? Jo, men det jeg mente var at alle beinrester unntatt foten hennes ikke hadde kjøtt på seg. Jeg mener foten til Lisanne hadde kjøtt og hud på seg. Det jeg skrev var ikke tydelig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 5. juli 2020 #743 Del Skrevet 5. juli 2020 Husj... Jeg skvetter av enkelte av bildene her! 😁 Må nesten se på mobilen, nettbrettbildene i større format gir meg mareritt! 😮 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 5. juli 2020 #744 Del Skrevet 5. juli 2020 10 timer siden, Lodifor skrev: Kan se ansiktet på begge bildene under håret https://koudekaas.blogspot.com/2019/12/the-disappearance-of-kris-kremers-and_3.html Ene bilde ser man nese og lepper. Andre bilde ser man at hun gaper (ser ut som hvite tenner), nese og lepper. Det ene og det andre bildet? Dette er jo samme bildet, bare at det nederste er snudd på. Jeg synes den mørke flekken nederst til høyre på originalbildet (det de har endret på øverst her) er det mest mystiske. Man kan jo lure på om man ser en hanskekledd hånd som holder i hodet/håret på Kris, eller om det er en del av det mørkeblonde håret til Lisanne. Eventuelt bare en skygge som faller på håret til Kris. Uansett får jeg en skikkelig ekkel følelse av dette bildet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 5. juli 2020 #745 Del Skrevet 5. juli 2020 (endret) Jeg så et bilde der dette var lagt Over et annet bilde av jenta bakfra med en hårtopp. Så ut som dette hårbildet var en innzoomet del av denne hårknuten, manipulert med svart bakgrunn , men finner det ikke igjen (mulig det var på Juans bilde side, men det er så mange der). Skikkelig rart. Vet vi at dette siste bildet er ekte og ikke photoshoppet? Endret 5. juli 2020 av Snabeltann 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 5. juli 2020 #746 Del Skrevet 5. juli 2020 43 minutter siden, Snabeltann skrev: Jeg så et bilde der dette var lagt Over et annet bilde av jenta bakfra med en hårtopp. Så ut som dette hårbildet var en innzoomet del av denne hårknuten, manipulert med svart bakgrunn , men finner det ikke igjen (mulig det var på Juans bilde side, men det er så mange der). Skikkelig rart. Vet vi at dette siste bildet er ekte og ikke photoshoppet? https://photos.google.com/share/AF1QipOaDcK-zyudR_UXP4xNvvSpKhbEUNHFkl1cvaGaZrvkiKqkgSL0BK5mjUL2SGcDjw/photo/AF1QipOHaO3eqqjaXZ8VYx2XXpwUErKpKKtjsV3-4ipL?key=UjkzUHpsRmtLNUc2RlphdjVTWHRZSVEySjNYS0NR 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 5. juli 2020 #747 Del Skrevet 5. juli 2020 14 minutter siden, Crash skrev: https://photos.google.com/share/AF1QipOaDcK-zyudR_UXP4xNvvSpKhbEUNHFkl1cvaGaZrvkiKqkgSL0BK5mjUL2SGcDjw/photo/AF1QipOHaO3eqqjaXZ8VYx2XXpwUErKpKKtjsV3-4ipL?key=UjkzUHpsRmtLNUc2RlphdjVTWHRZSVEySjNYS0NR Interessant. Hvem er det som har presentert dette hårbildet som et av de siste nattebildene i jungelen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 5. juli 2020 #748 Del Skrevet 5. juli 2020 På 5.7.2020 den 1.04, Lodifor skrev: Her var det veldig tydelig å se at hun holder armen opp til ansiktet. 8 timer siden, Snabeltann skrev: Husj... Jeg skvetter av enkelte av bildene her! 😁 Må nesten se på mobilen, nettbrettbildene i større format gir meg mareritt! 😮 Ditto. Stokk noe sykt når jeg scrolla over bildet. Flere har nevnt Marokko saken i denne tråden, og var så dum å gikk inn å leste om saken og så videoen, så har mildt sagt hatt vanskeligheter med å sove de siste dagene og kjempe mørkredd. Finnes så mye fælt i denne verden 1 time siden, Crash skrev: https://photos.google.com/share/AF1QipOaDcK-zyudR_UXP4xNvvSpKhbEUNHFkl1cvaGaZrvkiKqkgSL0BK5mjUL2SGcDjw/photo/AF1QipOHaO3eqqjaXZ8VYx2XXpwUErKpKKtjsV3-4ipL?key=UjkzUHpsRmtLNUc2RlphdjVTWHRZSVEySjNYS0NR Er så mye vas inne på den sida, skjønner ikke åssen dere finner frem 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. juli 2020 #749 Del Skrevet 6. juli 2020 2 timer siden, Crash skrev: https://photos.google.com/share/AF1QipOaDcK-zyudR_UXP4xNvvSpKhbEUNHFkl1cvaGaZrvkiKqkgSL0BK5mjUL2SGcDjw/photo/AF1QipOHaO3eqqjaXZ8VYx2XXpwUErKpKKtjsV3-4ipL?key=UjkzUHpsRmtLNUc2RlphdjVTWHRZSVEySjNYS0NR Jeg skjønner ikke hvordan denne personen har fått til dette. Det ser jo unektelig likt ut på bildet, men se her når man plasserer nattebildet av håret ved siden av håret på bildet som er brukt. Det ligner jo ikke! Jeg prøvde å legge hårbildet over det store bildet og endre på opasiteten, men får ikke hårbildet til å passe bra med bildet av Kris bakfra i det hele tatt. Dette er to forskjellige bilder. Nattebildet av håret kan muligens være manipulert, men at det er et manipulert utsnitt av dette bildet av Kris bakfra har jeg ingen tro på. Jeg ble så lettet da jeg trodde mysteriet med dette creepy bildet av håret var løst, men så fant jeg det store bildet og sammenlignet dem, og ser jo at det er to forskjellige bilder. Det eneste bildet til denne Toni-personen beviser er at det med ganske stor sikkerhet er Kris' hår vi ser på nattebildet (med en rufsete utgave av hårtopp-frisyren, kanskje), men det visste man vel i fra før. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villja Skrevet 6. juli 2020 #750 Del Skrevet 6. juli 2020 På 5.7.2020 den 2.52, Ardwinna skrev: Men likevel skal disse jentene ha overlevd nesten ei uke ute i jungelen, uten mat og drikke, ute noe utstyr? Mens de prøver å ringe nødnummeret bare 1-2 ganger om dagen? Og det siste de gjør, før livet tar slutt, er altså å knipse masse rare nattebilder? Igjen, bildene ble tatt på samme tid som det var en storstilt leteaksjon der det ble sendt opp nødbluss. Jentene har nok brukt blitsen til å prøve å signalisere til letemannskapene. Vann har de hatt tilgang til, og man kan leve flere dager uten mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 6. juli 2020 #751 Del Skrevet 6. juli 2020 5 timer siden, Villja skrev: Igjen, bildene ble tatt på samme tid som det var en storstilt leteaksjon der det ble sendt opp nødbluss. Jentene har nok brukt blitsen til å prøve å signalisere til letemannskapene. Vann har de hatt tilgang til, og man kan leve flere dager uten mat. Eller så har noen funnet jentere eller en jente og sekken, og knipset. For å markere åstedet, skjult sekken, gitt den videre til noen, oog etterpå plantet den med rengjorte klær. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 6. juli 2020 #752 Del Skrevet 6. juli 2020 9 timer siden, oxycodone skrev: Her var det veldig tydelig å se at hun holder armen opp til ansiktet. Ditto. Stokk noe sykt når jeg scrolla over bildet. Flere har nevnt Marokko saken i denne tråden, og var så dum å gikk inn å leste om saken og så videoen, så har mildt sagt hatt vanskeligheter med å sove de siste dagene og kjempe mørkredd. Finnes så mye fælt i denne verden Er så mye vas inne på den sida, skjønner ikke åssen dere finner frem 🙈 Jeg visste ikke at videoen var ute lenger, trodde den var fjerna. Aldri sett den, og skal ikke gjøre det heller. Husker jeg ble redd bare av å lese om den i Marokkotråden her på KG. Men saker som disse er fascinerende. Begynte å lese saken i del 4 av Scarlets blogg, om selbmordet/drapet på Polske Magdalena, også utrolig merkelig sak, og etterforskningen pågår ennå. Spennende, men utrolig merkelig og tragisk. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 6. juli 2020 #753 Del Skrevet 6. juli 2020 8 minutter siden, Snabeltann skrev: Jeg visste ikke at videoen var ute lenger, trodde den var fjerna. Aldri sett den, og skal ikke gjøre det heller. Husker jeg ble redd bare av å lese om den i Marokkotråden her på KG. Men saker som disse er fascinerende. Begynte å lese saken i del 4 av Scarlets blogg, om selbmordet/drapet på Polske Magdalena, også utrolig merkelig sak, og etterforskningen pågår ennå. Spennende, men utrolig merkelig og tragisk. Vet ikke om det var hele, men så når de tok hun ene jenta hvertfall. Hvis det er riktig video da. Så hvertfall ekte ut. Har aldri hørt om Magdalena, er det også en creepy sak? Vet ikke om sinnet mitt tåler mer creepy på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. juli 2020 #754 Del Skrevet 6. juli 2020 (endret) 9 timer siden, Villja skrev: Igjen, bildene ble tatt på samme tid som det var en storstilt leteaksjon der det ble sendt opp nødbluss. Jentene har nok brukt blitsen til å prøve å signalisere til letemannskapene. Vann har de hatt tilgang til, og man kan leve flere dager uten mat. Ja jeg skjønner det, men nå har jeg også skrevet ganske mange innlegg der jeg trekker frem mange andre ting som gjør at teorien om ulykke skurrer. At de skulle ha overlevd i mange dager ute i jungelen er vel det som skurrer minst med teorien. Edit: Spørsmålet er jo også hvorfor de ikke prøvde å signalisere tidligere. Den 4. april (fire dager før de berømte nattbildene ble tatt) var det også en storstilt leteaksjon, med både letemannskap og helikopter, ifølge Ingrid Lommers: Endret 6. juli 2020 av Ardwinna 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 6. juli 2020 #755 Del Skrevet 6. juli 2020 1 time siden, oxycodone skrev: Vet ikke om det var hele, men så når de tok hun ene jenta hvertfall. Hvis det er riktig video da. Så hvertfall ekte ut. Har aldri hørt om Magdalena, er det også en creepy sak? Vet ikke om sinnet mitt tåler mer creepy på en stund Haha 😂 skjønner! Ei polsk veldig pen, helt vanlig jente på ferie i Egypt, blir plutselig ravende gal! Gjør utrolig merkelig ting og oppfører seg merkelig, og tar tilsynelatende selvmord. Men så viser det seg at ting ikke nødvendigvis er en opplagt sak når man begynner å grave, myndighetene skjuler spor... Mystisk kjæreste, mulig traficcing, neddoping, misbruk...ring av menneskehandlere? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IkkeAnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #756 Del Skrevet 6. juli 2020 11 minutter siden, Snabeltann said: Haha 😂 skjønner! Ei polsk veldig pen, helt vanlig jente på ferie i Egypt, blir plutselig ravende gal! Gjør utrolig merkelig ting og oppfører seg merkelig, og tar tilsynelatende selvmord. Men så viser det seg at ting ikke nødvendigvis er en opplagt sak når man begynner å grave, myndighetene skjuler spor... Mystisk kjæreste, mulig traficcing, neddoping, misbruk...ring av menneskehandlere? Tid for en ny mysterietråd her på KG? 🤩 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 6. juli 2020 #757 Del Skrevet 6. juli 2020 Huff jeg synes saken er så trist og fæl. Og jeg blir så lei meg på de unge jentenes vegne. Spesielt hun ene som var så forsiktig av seg og muligens presset seg på denne turen, hadde mye hjemlengsel. Det er flott at unge folk reiser ut og vil oppleve verden, men man MÅ vite hva slags sted man reiser til! Hvis man gjør litt research så ser man jo at Panama er veldig kriminelt, ligger midt mellom svært kriminelle og belastede land. Synes det er helt drøyt at ikke dette advares mer mot i reisebøker som f eks lonely planet, eller til og med på UD sine sider, der står det veldig lite om alle farene i landet, kun at det er kriminelt i byene osv. Og dette var to veldig unge jenter som reiste fra et meget velorganisert land. Føler jeg ofte merker en viss naivitet fra nederlendere, de er vandt med at ting fungerer, at folk er til å stole på, at naturen er til å stole på osv. I det landet er ting rett fram og folk sier det som det er. Det er selvsagt mye kriminalitet i det landet og, men befolkningstettheten gjør at de fleste føler seg ganske trygge og det er god sosial kontroll rundtomkring. Det jeg ofte reagerer på blant nederlendere (har familie der bla), er at de gjør hva som helst for å spare penger (som å droppe en organisert tur pga det er for dyrt, gjør det heller selv), bruker alltid wifi el slår av tlf, bor på billige og til og med lugubre steder, er litt overmodige og opptatt av å gjøre mest mulig for pengene; heller enn å tenke på om det er så trygt? Vi hadde besøk av noen som tenkte seg opp et stort fjell når det snødde. Men da sa jeg; det er kanskje ikke så lurt mtp været og at det er vanskelig å gå opp der, og vi trenger mer tid? I tillegg er de ofte dårlig kledde, ingen lue eller ull midt på vinteren. Jeg reiste til et lignende land da jeg var i 20-årene og denne saken treffer meg sånn for jeg føler nesten at det kunne vært meg. Men jeg var heldigvis eldre enn dem og reiste med en organisert gruppe. Og jeg hadde en god del livserfaring bak meg. Jeg hadde ikke turt å reise slik som de gjorde alene. Men likevel. Hadde noe skjedd der nede så hadde politiet kunnet gjort fint lite. Det er ikke som i Norge el Europa. Tenker også som den personen bak bloggen koude kas, at det er risikabelt å reise til et slikt sted alene så ung. Hvorfor ta sjansen å reise til et såpass kriminelt sted? Og gå på tur den strekningen alene? Dette var ikke Spania, men lovløse mellom-Amerika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bordogstol Skrevet 6. juli 2020 #758 Del Skrevet 6. juli 2020 1 time siden, Mattie16 skrev: Huff jeg synes saken er så trist og fæl. Og jeg blir så lei meg på de unge jentenes vegne. Spesielt hun ene som var så forsiktig av seg og muligens presset seg på denne turen, hadde mye hjemlengsel. Det er flott at unge folk reiser ut og vil oppleve verden, men man MÅ vite hva slags sted man reiser til! Hvis man gjør litt research så ser man jo at Panama er veldig kriminelt, ligger midt mellom svært kriminelle og belastede land. Synes det er helt drøyt at ikke dette advares mer mot i reisebøker som f eks lonely planet, eller til og med på UD sine sider, der står det veldig lite om alle farene i landet, kun at det er kriminelt i byene osv. Og dette var to veldig unge jenter som reiste fra et meget velorganisert land. Føler jeg ofte merker en viss naivitet fra nederlendere, de er vandt med at ting fungerer, at folk er til å stole på, at naturen er til å stole på osv. I det landet er ting rett fram og folk sier det som det er. Det er selvsagt mye kriminalitet i det landet og, men befolkningstettheten gjør at de fleste føler seg ganske trygge og det er god sosial kontroll rundtomkring. Det jeg ofte reagerer på blant nederlendere (har familie der bla), er at de gjør hva som helst for å spare penger (som å droppe en organisert tur pga det er for dyrt, gjør det heller selv), bruker alltid wifi el slår av tlf, bor på billige og til og med lugubre steder, er litt overmodige og opptatt av å gjøre mest mulig for pengene; heller enn å tenke på om det er så trygt? Vi hadde besøk av noen som tenkte seg opp et stort fjell når det snødde. Men da sa jeg; det er kanskje ikke så lurt mtp været og at det er vanskelig å gå opp der, og vi trenger mer tid? I tillegg er de ofte dårlig kledde, ingen lue eller ull midt på vinteren. Jeg reiste til et lignende land da jeg var i 20-årene og denne saken treffer meg sånn for jeg føler nesten at det kunne vært meg. Men jeg var heldigvis eldre enn dem og reiste med en organisert gruppe. Og jeg hadde en god del livserfaring bak meg. Jeg hadde ikke turt å reise slik som de gjorde alene. Men likevel. Hadde noe skjedd der nede så hadde politiet kunnet gjort fint lite. Det er ikke som i Norge el Europa. Tenker også som den personen bak bloggen koude kas, at det er risikabelt å reise til et slikt sted alene så ung. Hvorfor ta sjansen å reise til et såpass kriminelt sted? Og gå på tur den strekningen alene? Dette var ikke Spania, men lovløse mellom-Amerika. Hva anser du som gode og trygge reisemål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 6. juli 2020 #759 Del Skrevet 6. juli 2020 2 timer siden, Ardwinna skrev: Ja jeg skjønner det, men nå har jeg også skrevet ganske mange innlegg der jeg trekker frem mange andre ting som gjør at teorien om ulykke skurrer. At de skulle ha overlevd i mange dager ute i jungelen er vel det som skurrer minst med teorien. Edit: Spørsmålet er jo også hvorfor de ikke prøvde å signalisere tidligere. Den 4. april (fire dager før de berømte nattbildene ble tatt) var det også en storstilt leteaksjon, med både letemannskap og helikopter, ifølge Ingrid Lommers: Men hvorfor skulle de ikke klare å overleve mange dager i jungelen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lodifor Skrevet 6. juli 2020 #760 Del Skrevet 6. juli 2020 (endret) 7 minutter siden, bordogstol skrev: Hva anser du som gode og trygge reisemål? Jeg vil si et minimum for et godt reisemål er muligheten til å ha ytringsfrihet uten å bli straffet for det. I slike land som Panama, så er det nesten vedtatt at det ikke er alt man skal snakke om. Ser man noe som man ikke skal se, så må man ikke snakke om det, da risikerer man å bli straffet eller eventuelt tatt av dage med myndighetenes velsignelse. Og dette gjelder land som også er styrt av Islam. Null rettigheter om du som kvinne skulle bli voldtatt. Det er din egen feil. Endret 6. juli 2020 av Lodifor 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå