Gå til innhold

Dere i 20åra - bruker dere veske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen jakker eller bukser har lommer?

Anonymkode: 079eb...807

Jeg har vel to-tre sorte skinny jeans med lommer, men ikke av typen jeg ville hatt noe i. Bruker mye kjoler, chinos, culottes (der ser det bare dumt ut å ha noe i lommene). Har noen blazere og kåper. Så et plagg her og der har nok en lomme, men ikke noe jeg noen gang kunne puttet noe i, med unntak av et bankkort. 

Anonymkode: 121d3...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 30 jeg da, men jeg bruker ikke veske så ofte. Kanskje under halvparten av gangene jeg drar ut av huset.

Bruker aldri når jeg skal på butikken eller på "shopping" (jeg skriver i anførselstegn fordi jeg ikke aktivt drar på shopping, jeg handler klær kanskje en gang eller to i året og drar aldri i butikker for å kikke). 

Bruker veske når jeg skal f.eks på lunsj i byen med venner og vil ha med meg mobil, smertestillende, en vannflaske og kanskje en paraply. Bruker den også om jeg skal på besøk til noen og vil ha med meg noen ting. Men for småærend og handling så har jeg bare mobilen i lomma eller hånda :)

Jo, bruker også veske til jobb/studier, for da må jeg ha med laptop. Hadde nesten glemt det siden det er så mye hjemmekontor nå :) 

Anonymkode: 60cc4...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...