Gå til innhold

Dere i 20åra - bruker dere veske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig? Bruker du det? Og bruker vennene dine veske?

Jeg føler meg litt som en sånn gammel dame når jeg har prøvd vesker i butikken så jeg har ingen veske, men kanskje jeg burde kjøpe en?

Anonymkode: d0fc1...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å nevne at jeg mest tenkte på sånn til hverdags. Om du skal på et kjøpesenter eller i matbutikken?

Anonymkode: d0fc1...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i starten av 30åra, men har brukt veske siden videregående. Aldri tenkt noe over at det er en gammel dame-greie. Alle jeg kjenner har også alltid brukt veske. 

Anonymkode: e1dd5...a3b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten veske med plass til mobil og lommebok som jeg har over skulderen. Trenger jeg med meg noe mer, feks på jobb, bruker jeg sekk. Er 25 :)

Anonymkode: eaa76...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en liten veske med plass til mobil og lommebok som jeg har over skulderen. Trenger jeg med meg noe mer, feks på jobb, bruker jeg sekk. Er 25 :)

Anonymkode: eaa76...932

Samme. Er 34. 

Anonymkode: 563a6...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i starten av 30årene og har brukt veske siden ungdomskolen. At veske kun er egnet for gamle damer er 100% feil. Har både store og små vesker som jeg kan velge mellom. Nå går det før det meste i små veske. 

Anonymkode: 64c98...951

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i slutten av 20 årene og bruker alltid veske, har litt forskjellig størrelser og jeg har en pensekk. Varierer litt hvilken jeg bruker, hvor mye plass jeg trenger. har brukt veske siden videregående.

 

Anonymkode: 0ddaf...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 20-årene og har brukt veske siden ungdomsskolen. Har flere forskjellige typer og størresler, går ikke ut uten veske eller sekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Oktobr skrev:

Jeg er i 20-årene og har brukt veske siden ungdomsskolen. Har flere forskjellige typer og størresler, går ikke ut uten veske eller sekk. 

Samme med meg! Går ikke utenfor døra uten veske. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veske, men foretrekker for å være helt ærlig jakke med store lommer ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er vesker ut. Så nei, bruker ikke håndveske. Men har en jeg crossbody.

Anonymkode: 7f07b...adc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye eldre enn deg så det teller kanskje ikke? Bruker ikke vanlige vesker, men crossbody sling bags, ala dette

0d7836dd2dd5b2c63a9457c0f1824d94.jpg

Anonymkode: 68899...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Akkurat nå er vesker ut. Så nei, bruker ikke håndveske. Men har en jeg crossbody.

Anonymkode: 7f07b...adc

Ga deg en pluss for crossbody, men om noe er in eller ut det bryr jeg meg virkelig ikke om. Tror jeg aldri er in jeg, i hvertfall ikke med vilje.

Anonymkode: 68899...fc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte er bilen min veska mi, så tar jeg ofte bare med med kort og nøkkel når jeg skal inn i butikken. Skal jeg på senteret eller gå i byen, har jeg veske. Har også egen jobbveske med Mac'en i. Er generelt glad i vesker, men liker de dyrere typene, så har ikke mer enn 5-6 som jeg rullerer på.

Anonymkode: 0c6e7...0bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt i slutten av 40-årene, og begynte ikke å bruke veske før jeg var rundt 30 år. Til gjengjeld hadde jeg en romslig lommebok som i praksis fungerte som en veske. Den fraktet jeg med meg i bukse- eller jakkelomma. Hvis jeg skulle ha med meg mer enn jeg fikk plass til i lommene, brukte jeg gjerne ryggsekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har alltid brukt veske, helt siden jeg var 14-15 år (vel, når jeg ikke brukte skolesekk da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor veske om jeg skal på jobb - med plass til PC, vannflaske, og mer. 

Mindre veske om jeg skal på restaurant, besøk, og lignende. Plass til telefon, kort, leppestift, og et-par andre småting. 

Om jeg skal på butikken, handle, en kort café tur, og lignende, så blir det nøkkelknippe og telefon i handa. Resten får ligge igjen i bilen. 

Tror ikke knapt eier et plagg med lomme, og har 6,1 skjerm på telefon, så lommer hadde neppe vært til hjelp uansett. 

Anonymkode: 121d3...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Tror ikke knapt eier et plagg med lomme

Ingen jakker eller bukser har lommer?

Anonymkode: 079eb...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...