Gå til innhold

Hvor gjør dere av mobilene deres? I jakkelomma, veske, buksa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en mobil på 6.7 tommer (en samsung a71) og har nå et problem med det at mange av jakkene mine har jo for små lommer til å få plass til mobilen☹ 

Hvor gjør dere av mobilene deres? Og gjerne skriv hvor stor skjerm dere har også

Anonymkode: bfdf5...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har iPhone XS, aner ikke hvor stor skjermen er, men får ikke plass i veldig mange lommer. I jeans pleier det å gå i baklomma, hvis ikke går jeg egentlig bare alltid med mobilen i hånda. Jeg er ikke glad i vesker og spesielt nå på sommeren har alle olajakkene/skinnjakkene alt for små lommer til egentlig hvilken som helst mobil. Så enten baklomma eller hånda 😂

Anonymkode: 95936...636

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iphone 11, som regel i baklomma på jeans

Anonymkode: 82f46...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I veske , i bh, i handa. ALDRI baklomma for det er oppskrift på å miste den f.eks i do. 

Anonymkode: 1d987...2a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lomma på bukse. Nå har heldigvis mange tights også begynt å ha sidelommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I jakkelomme (men ikke på sommeren), i veska, eller på baklomma på jeans. 

Anonymkode: be79b...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I handa, eller i veska. Eller i løpebelte på trening. Som regel har jeg ikke lommer, og har jeg det har jeg knapt et plagg der det er pent å ha noe i lomma. 

Anonymkode: f4ef7...4c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er plass i en av lommene har jeg den i vesken eller i hånden. Popsocket bakpå gjør at det er lettere å holde den i hånden uten å måtte holde så hardt rundt den.

Vet ikke tommer men er en vanlig smart-telefon av nyere modell. 

Anonymkode: d244f...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I jakkelomme eller baklomme på bukser. Har jeg kjole, skjørt eller noe uten lommer så har jeg den i hånden eller en liten veske. 

Har huawei p20 pro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid i veska - det lille som er av lommer i klærne mine er sjelden et trygt sted å oppbevare en mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid veske sånn at jeg kan oppbevare bakteriebomben der, sånn at jeg slipper å måtte ta på den mer enn høyst nødvendig. Jeg nektet lenge å skaffe meg mobil, men i dag er man dessverre helt nødt til å ha det. Det verste er at jeg kan godt tenke meg at telefonkiosker hadde færre bakterier og dritt enn gjennomsnittsnordmannens mobil. 

Anonymkode: 150bb...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I vesken, jakken, hånden og en sjelden gang i bhen når jeg må flytte på noe og ikke får lagt fra meg mobilen. Har litt over 6 tommer-skjerm som passet dårlig med kleslommer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putter den såvidt inn mellom rompeskinkene, så kniper jeg igjen frem til det ringer.

Anonymkode: 47cea...6d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I veska. iPhone 6s. Har jeg på jakke med lommer har jeg den i jakkelomma. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 30.6.2020 den 12.26, AnonymBruker skrev:

I jakkelomme (men ikke på sommeren), i veska, eller på baklomma på jeans. 

Anonymkode: be79b...c0b

Mange fine rumper lider av mobiler i baklomma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid veska. HATER å ha den i lomma. Oppskrift på at den skal gå i bakken og knuse. 😕 Har iphone 11. 

Anonymkode: 3b4bb...26f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min Samsung Note 4 i veska. Hvis jeg ikke bruker veske, har jeg den i jakkelomma om jeg har på en jakke med lommer som tillater det, ellers legger jeg den igjen hjemme. 

Når jeg går tur, har jeg den i sekken eller taska, og når jeg jogger, har jeg den i et armbånd, men jeg vil tro at slike spesialtilfeller er mindre interessante for deg.

Anonymkode: a01ce...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakkelomma, med glidelås. Om sommeren nedi sokken om det er for varmt for jakke. 

Anonymkode: b0f7f...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...