jabx Skrevet 29. juni 2020 #21 Skrevet 29. juni 2020 (endret) 11 timer siden, MarieLo skrev: Ble du traumatisert i oppveksten? Kan anbefale å lese om chakra felt, og hvordan man renser de. Alle blokkeringer kan manifestere seg som smerter og kroniske sykdommer. Dummeste jeg har hørt. Dette er tull og tøys fra ende til annen, og gjør vondt verre hvis man tror på det våset. Kvinneguiden bør slå hardt ned på at det pushes slikt kvakksalveri på sårbare personer. Endret 29. juni 2020 av jabx 1
MarieLo Skrevet 29. juni 2020 #22 Skrevet 29. juni 2020 1 time siden, jabx skrev: Dummeste jeg har hørt. Dette er tull og tøys fra ende til annen, og gjør vondt verre hvis man tror på det våset. Kvinneguiden bør slå hardt ned på at det pushes slikt kvakksalveri på sårbare personer. Du har åpenbart ikke peiling, og kunnskap kan ikke gjøre noe verre. Hvilken holdning er det? Og hvorfor er du så redd?
Purple_Pixiedust Skrevet 29. juni 2020 #23 Skrevet 29. juni 2020 Du kan ikke la være å ta i mot hjelp. At du skrev deg ut og nå har avsluttet all behandling er destruktivt, og det vil ikke være det beste for deg på sikt. Å være innlagt og jobbe med problemene sine er tøft, og det skal det jo være også. Hvis å være innlagt er en dans på roser så er man kanskje ikke så syk at man trenger det. Jeg skal inn på et 8 ukers opphold til høsten, og jeg har erfaring fra behandling fra før av. Det er tøft og det er krevende, men det er nødvendig.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #24 Skrevet 29. juni 2020 17 minutter siden, Purple_Pixiedust skrev: Du kan ikke la være å ta i mot hjelp. At du skrev deg ut og nå har avsluttet all behandling er destruktivt, og det vil ikke være det beste for deg på sikt. Å være innlagt og jobbe med problemene sine er tøft, og det skal det jo være også. Hvis å være innlagt er en dans på roser så er man kanskje ikke så syk at man trenger det. Jeg skal inn på et 8 ukers opphold til høsten, og jeg har erfaring fra behandling fra før av. Det er tøft og det er krevende, men det er nødvendig. Ja jeg forstår det, men alt bare kræsjet å nå får jeg på en måte ikke gjort noe med det, jeg får angst bare ved tanken på mer behandling. Jeg klarer faktisk ikke mer å er kjempe sliten av alle som skal mene noe om meg, jeg er lei å kjempe lei meg . Jeg forstår å at dette er destruktivt å dumt av meg, vet bare ikke hvordan jeg skal klare å jobbe mer med psykdommen . Hi Anonymkode: c833f...095
Purple_Pixiedust Skrevet 29. juni 2020 #25 Skrevet 29. juni 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg forstår det, men alt bare kræsjet å nå får jeg på en måte ikke gjort noe med det, jeg får angst bare ved tanken på mer behandling. Jeg klarer faktisk ikke mer å er kjempe sliten av alle som skal mene noe om meg, jeg er lei å kjempe lei meg . Jeg forstår å at dette er destruktivt å dumt av meg, vet bare ikke hvordan jeg skal klare å jobbe mer med psykdommen . Hi Anonymkode: c833f...095 Det forstår jeg veldig godt. Jeg er veldig syk selv, og står i en hel masse behandling og ditt og datt. Men jeg har liksom ikke råd til å ikke ta i mot behandlingen. Da dør jeg... Jeg håper du klarer å ta i mot behandling likevel. Broene er ikke brent. Du fortjener å få det bedre.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #26 Skrevet 29. juni 2020 Ja man bør isteden lære å hjelpe seg selv! +++ Anonymkode: 9f1c0...83a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå