Gå til innhold

Lek på stranda


3lis3

Anbefalte innlegg

Oralsex på offentlig sted, tydeligvis ikke særlig diskret? På en badestrand på en av de varmeste dagene i året? Langt over streken. Vær glad dere ikke ble politianmeldt, men bare fikk litt kjeft.

Anonymkode: d6b1b...50f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Alterego666 skrev:

Det er din mening, andre har en annen. Folk har også meninger om fargen på huset til naboen, og om politiske partier.

De aller fleste av oss lar ikke slike ting ødelegge dagen vår. Mitt tips til deg er å være like raus.

Takk. Du er en god mann du. Gleder meg til å treffe deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener vel ikke så mye om BJ på stranda bak et håndkle eller ikke, men det er et par ting som forundrer meg her inne. At vi har ulike preferanser og meninger vedrørende ulike temaer innenfor seksualitet er naturlig og selvfølgelig helt greit med en diskusjon, men det er så mange som må på død og liv konkludere med at ting er juridisk ulovlig. (Og som gode nordmenn gjør vi jo ikke ting som er ulovlig; hverken seksuelt eller i trafikken. Ingen kjører for fort i Norge, for det er ulovlig)

En annen enda mer forunderlig greie er at i denne tråden, og i mange andre blir det stadig poengtert hvor ekle diverse kroppsdeler er; spesielt pupper, høner og staker. Hvorfor i all verden er mennesker som har et såpass anstrengt forhold til kroppsdeler (som faktisk er like naturlige som albuer og øyenbryn), og til og med pupper på stranda som ikke engang er i seksuell aktivitet, i det hele tatt inne på et relativt frittalende seksualforum? Er de ikke klar over at sex ofte innebærer en viss grad av nakenhet og synlige kroppsdeler. Dersom de føler en slik avsky for disse delene av menneskekroppen, er det ganske ulogisk at enkelte finner det interessant i hele tatt å være aktive på et seksualforum. Man bør ikke ha sex selv om man er naken, men det er ganske praktisk å være naken når man har sex. Da er det selvfølgelig noe dritt at en bivirkning er synlige ekle kjønnsdeler og til og med pupper.

»Jeg blir kvalm av pupp, pikk og fitte, men elsker å diskutere sex»

Eller kan det være så enkelt at det er en håndfull godt voksne tanter som selv ikke synes de er like fine lengre, finner det svært irriterende at gubben myser på en og annen sprettpupp som går forbi på stranden. For min del foretrekker jeg en voksen tante med litt ekstrautstyr, og hvor tyngdekraften har gjort sitt, fremfor disse som spretter både her og der, men det er en annen diskusjon 😊

 

Anonymkode: 45ea0...64b

Takk for en veldig flott kommentar. 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer å foreslå en ny lov om at alle skal ha lukkede sko på stranda, da jeg finner føtter ekle; lukter gjør de også. Skal dere være barbeint får det foregå bak lukkede dører

Anonymkode: 45ea0...64b

Jippi,ser frem til at du sender inn fette lovforslaget til Stortinget.  Gleder meg 👍🙂

Anonymkode: 7366a...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nokså liberal og hadde ikke hatt noe i mot at noen hadde litt skjult sex på stranden, men ikke det om var unger i nærheten. Offentlig sex uten samtykke fra de andre er sikkert ulovlig.
Når det gjelder soling og bading uten BH er det selvsagt helt ok og trenger ingen "godkjennelse". Jeg oppfordrer ofte min vakre kone om å droppe dette unødvendige plagget om vi er på en offentlig strand og har litt avstand til de andre, og har ingenting i mot at andre damer gjør det samme, uansett størrelse og fasong, og uten at jeg tenker noe seksuelt om dette. Jeg går ofte på nudiststrender og er vant med det meste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem, siden hendelsen er imaginær 😎

Anonymkode: 07a94...b05

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jippi,ser frem til at du sender inn fette lovforslaget til Stortinget.  Gleder meg 👍🙂

Anonymkode: 7366a...f75

Jepp, ekle kroppsdeler må vi få fjernet fra offentligheten. Tenk om man skulle komme i skade for å se en pupp, og kanskje til og med en brystvorte, på stranden. Det vil jo gjøre ubotelig skade på sinnet. 
Nei, takke meg til en real actionfilm hvor armer, bein, blod og gørr spruter veggimellom. Det er en  fryd for øye, og gir en indre ro i motsetning til disse avskyelige puppene som titter frem overalt; for eksempel på ei strand. 

Anonymkode: 45ea0...64b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2020 den 9.58, 3lis3 skrev:

Så kom det bort to mødre og skjelte oss ut for hva vi hadde gjort. De syntes det var hensynsløst hva vi hadde gjort.
Barna deres lekte kanskje 30 meter unna, men vi skulte oss jo under håndkleet. Tror neppe de skjønte hva som skjedde.

De hodebevegelsene under håndklet er jo gjenkjennelig for to eldre damer da, de skjønte nok hva som foregikk😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Hørtes veldig positivt ut synes jeg, men dere var på feil strand. Toppløs og string er ikke noe å hisse seg opp over, ikke noen berøringer heller, men å holde på under et håndkle blir for drøyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik oppførsel er utrolig respektløst og ulovlig. Vær glad politiet ikke ble tilkalt.

Anonymkode: 749a0...f0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, 3lis3 skrev:

Det var helt sikkert tydelig hva som skjedde. Det samme er det hvis du hører stønning fra naboleiligheten. Klager du da?

De så et håndkle som gikk litt opp og ned og et stort smil fra meg når jeg var ferdig. Det var tydeligvis ikke greit. 

Ja selvfølgelig klager jeg hvis jeg hører stønning fra naboleiligheten! Jeg har barn i hus! 
Du mangler sosiale antenner.

Anonymkode: 749a0...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Bamseklemmer skrev:

De hodebevegelsene under håndklet er jo gjenkjennelig for to eldre damer da, de skjønte nok hva som foregikk😂

Det gjorde de sikkert, men ikke barna. Men blir de støtt av å se ei dyne som går opp og ned på film??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja selvfølgelig klager jeg hvis jeg hører stønning fra naboleiligheten! Jeg har barn i hus! 
Du mangler sosiale antenner.

Anonymkode: 749a0...f0e

Da hadde jeg bare stønnet høyere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja selvfølgelig klager jeg hvis jeg hører stønning fra naboleiligheten! Jeg har barn i hus! 
Du mangler sosiale antenner.

Anonymkode: 749a0...f0e

Har forresten utmerket gode antenner. De er bare på en litt annen frekvens enn antennene dine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 3lis3 skrev:

Det gjorde de sikkert, men ikke barna. Men blir de støtt av å se ei dyne som går opp og ned på film??

Nei barna trodde sikkert du blåste opp en madrass... neida, public sex er gøy det, men da holder man seg skjult i fare for å bli oppdaget... det er liksom det som er spenninga med det🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest HunkyJoe
På 28.6.2020 den 9.58, 3lis3 skrev:

Jeg var på stranda med en kompis. Vi bada og solte oss. Jeg bruker stringbikini og etterhvert kasta jeg toppen og solte meg toppløs. Jeg merka fort at det bulte litt i badeshortsen hans, og etterhvert klarte jeg ikke å la være. Jeg tok badehåndkleet over over hodet, dro ned shortsen hans og begynte å suge han. Under håndkleet altså.

Det tok bare et par minutter før han eksploderte i munnen min. Jeg drog på han shortsen igjen og la meg opp i armkroken og vi lå der og slappet av. 
 

Så kom det bort to mødre og skjelte oss ut for hva vi hadde gjort. De syntes det var hensynsløst hva vi hadde gjort.
Barna deres lekte kanskje 30 meter unna, men vi skulte oss jo under håndkleet. Tror neppe de skjønte hva som skjedde. 
Fikk også kjeft for å gå rundt toppløs med string. Det var helt uhørt. Og for at han hadde lekt ekstra med puppene og rompa mi når han smurte meg med solkrem
 

Hva synes dere? Skal man ikke få lov til å gå toppløs på stranda?

Hva mener dere om litt ekstra kos når man skjuler seg? Det var jo ikke snakk om stønning og sex. Det var bare en uskyldig BJ under et håndkle. 

Nyyydelig❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.6.2020 den 9.58, 3lis3 skrev:

Jeg var på stranda med en kompis. Vi bada og solte oss. Jeg bruker stringbikini og etterhvert kasta jeg toppen og solte meg toppløs. Jeg merka fort at det bulte litt i badeshortsen hans, og etterhvert klarte jeg ikke å la være. Jeg tok badehåndkleet over over hodet, dro ned shortsen hans og begynte å suge han. Under håndkleet altså.

Det tok bare et par minutter før han eksploderte i munnen min. Jeg drog på han shortsen igjen og la meg opp i armkroken og vi lå der og slappet av. 
 

Så kom det bort to mødre og skjelte oss ut for hva vi hadde gjort. De syntes det var hensynsløst hva vi hadde gjort.
Barna deres lekte kanskje 30 meter unna, men vi skulte oss jo under håndkleet. Tror neppe de skjønte hva som skjedde. 
Fikk også kjeft for å gå rundt toppløs med string. Det var helt uhørt. Og for at han hadde lekt ekstra med puppene og rompa mi når han smurte meg med solkrem
 

Hva synes dere? Skal man ikke få lov til å gå toppløs på stranda?

Hva mener dere om litt ekstra kos når man skjuler seg? Det var jo ikke snakk om stønning og sex. Det var bare en uskyldig BJ under et håndkle. 

Toppløst er helt supert, du høres jo ut som en super veninne(;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Det er ikke forbudt med sex utendørs i Norge. Det er seksuelt krenkende adferd som ikke er lov. Spørsmålet blir da hva som er "krenkende". Det er stor forskjell på å knulle i gågata midt på formiddagen - eller i skolegården - og å snike seg til en tominutters blowjob under et håndkle. I det siste tilfellet er det ingen som ser noe, men de forstår hva som skjer, og de sjeneres ikke dersom de rett og slett ser en annen vei. Ingen lyder, ingen synlige kjønnsorganer, kun en tildekket diskret avsuging. Hva blir man i så fall krenket over? Ikke den synlige sexen, for den finnes knapt. Da snakker vi heller om en indignasjon over at noen gjør det man aner at de gjør. Trolig vakte det mer oppmerksomhet det som skjedde etterpå, når de kom bort og kjeftet. Jeg tipper at det først var da at andre i det hele tatt merket at noe hadde foregått. De kunne ha valgt å se bort.

2. De gjorde ikke dette "foran øynene til barn". Avstanden sies å være 30 meter, noe som tilsvarer avstanden fra sidelinjen til midten av en fotballbane. Legg til at barne lekte og var opptatt av sitt, at alt skjedde under et håndkle og at barne ikke vet hva en blowjob er. Jeg er hundre prosent sikker på at ungene ikke registrerte noenting, og hvis de hadde sett i den retningen hadde de hverken sett eller forstått noe.

3. Toppløs soling er fullstendig lov, og da jeg var ung solte 90 prosent av alle seg uten bikinioverdel. Det er sant. På åttitallet var ikke dette kontroversielt i det hele tatt, man var tvert imot litt rar dersom man hadde på seg oventil. I dag er det ikke så vanlig, men det er like lovlig. At noen kjerringer - ja jeg kaller dem det - kicker på at man soler brystene og har en liten bikiniunderdel blir for dumt. Synes mer og mer at det er disse damene  som er skurkene i denne historien. Å sole seg med lite klær er ikke "ekkelt".

Når 1, 2 og 3 er sagt, gjenstår en opplagthet, som de fleste nok er enige i: Å gi en blowjob på stranden på denne måten, er det greit å unngå. Det er strengt tatt unødvendig (man kan gå inn i skogen eller på toalettet eller finne seg en annen litt skjermet plass) og man må akseptere at noen misliker det og regne med noen kommentarer. Det er ikke vanlig, og i grenselandet til ulovlig, slik det beskrives her. Selv synes jeg det er livsbejaende, sunt og litt sexy. Hadde jeg lagt merke til det, hadde jeg smugkikket, smilt for meg selv eller til den jeg var sammen med, og kanskje blitt litt tent selv. Det hadde vært hyggelig å se et ungt par som hadde det fint. Å bli indignert er det siste jeg hadde blitt. Men dersom sexen utartet ville jeg naturligvis synes det var harry og upassende.

Les gjerne dette:

https://www.kk.no/samliv/nar-og-hvor-er-det-fritt-fram/71111231

Endret av Hunmedham
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 29.6.2020 den 16.27, AnonymBruker skrev:

Ja selvfølgelig klager jeg hvis jeg hører stønning fra naboleiligheten! Jeg har barn i hus! 
Du mangler sosiale antenner.

Anonymkode: 749a0...f0e

Dersom du er så plaget av at folk lever helt vanlige liv tett på deg, bør du flytte til et hus langt fra folk. Finnes mye billig og bra hus langt ute i huttiheita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke brydd meg stort om det. Det var nokså diskré og er bare koselig. Kan godt henne jeg hadde gjort det samme om jeg var i samme situasjon med en god venn.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...