Gå til innhold

Lek på stranda


3lis3

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange som synes det er usmakelig at kvinner blotter puppene sine 

Anonymkode: 7366a...f75

Mange syns det er smakløst at menn blotter puppene sine.

-_- 

Anonymkode: 2855e...032

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å vise frem puppene er blotting 

Anonymkode: 7366a...f75

Du vet ikke hva blotting er. Sjekk f.eks. Wikipedia eller et annet oppslagsverk.

Anonymkode: ccfeb...050

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama
4 timer siden, 3lis3 skrev:

Det var jo bare en kjapp BJ under et håndkle. Ingen så jo noe. Bare et håndkle som beveget seg litt. 

Hvis ingen så noe, så ville vel heller ikke de to damene merket noe? Det er jo helt tydelig at det var synlig all den tid noen faktisk la merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse to mødrene skulle nok klage for å klage. Barna deres så neppe hva som skjedde når de var 30meter unna. Angånde det toppløse ville jeg bare svart at det er ingen lov mot det så hvis de ikke liker det kan de se en annen vei eller dra ett annet sted, de har ikke mer rett på stranden en dere når det er offentlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Morten1 skrev:

Disse to mødrene skulle nok klage for å klage. Barna deres så neppe hva som skjedde når de var 30meter unna. Angånde det toppløse ville jeg bare svart at det er ingen lov mot det så hvis de ikke liker det kan de se en annen vei eller dra ett annet sted, de har ikke mer rett på stranden en dere når det er offentlig.

Hva er poenget med slenge puppene sine rett i synet på andre mennesker.La oss slippe å se pupper når vi er på stranda for å ha det koselig.

Anonymkode: 7366a...f75

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget med slenge puppene sine rett i synet på andre mennesker.La oss slippe å se pupper når vi er på stranda for å ha det koselig.

Anonymkode: 7366a...f75

Helt enig! Ja til bade/soleskjorter til menn! Så vi slipper å se på puppene dems!

Anonymkode: 2855e...032

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange som synes det er usmakelig at kvinner blotter puppene sine 

Anonymkode: 7366a...f75

At enkelte er ekstremt kulturelt sensitive, gjør ikke toppløshet til blotting i juridisk forstand. Lover er normative. 
Det er fullt lovlig å sole seg toppløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smakløst - og heldigvis ulovlig!

Anonymkode: 7f76a...54c

Skal det være ulovlig for damer, må det være ulovlig for menn og barn også. 
mange menn som har større pupper enn meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lama_Drama skrev:

Hvis ingen så noe, så ville vel heller ikke de to damene merket noe? Det er jo helt tydelig at det var synlig all den tid noen faktisk la merke til det.

Det var helt sikkert tydelig hva som skjedde. Det samme er det hvis du hører stønning fra naboleiligheten. Klager du da?

De så et håndkle som gikk litt opp og ned og et stort smil fra meg når jeg var ferdig. Det var tydeligvis ikke greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Ja til bade/soleskjorter til menn! Så vi slipper å se på puppene dems!

Anonymkode: 2855e...032

Ja til burka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, 3lis3 skrev:

Det var helt sikkert tydelig hva som skjedde. Det samme er det hvis du hører stønning fra naboleiligheten. Klager du da?

De så et håndkle som gikk litt opp og ned og et stort smil fra meg når jeg var ferdig. Det var tydeligvis ikke greit. 

Hva som skjer inne i sin egen leilighet, og hva som skjer på offentlig strand, er 2 veldig forskjellige ting! 

Anonymkode: 2855e...032

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppløs og g-string, helt greit. At han leker litt ekstra med puppene dine og rumpa di på en strand med andre mennesker, veldig  ugreit. Blowjob på en offentlig strand, totalt uakseptabel. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Morten1 skrev:

Disse to mødrene skulle nok klage for å klage. Barna deres så neppe hva som skjedde når de var 30meter unna.

De klagde nok fordi de syntes det var ubehagelig at to mennesker har oralsex på en offentlig strand, bare få meter unna dem. Ulovlig er det faktisk også, så de kunne ha anmeldt puppeguri og herr ståtiss.

14 minutter siden, 3lis3 skrev:

Det var helt sikkert tydelig hva som skjedde. Det samme er det hvis du hører stønning fra naboleiligheten. Klager du da?

De så et håndkle som gikk litt opp og ned og et stort smil fra meg når jeg var ferdig. Det var tydeligvis ikke greit. 

Det er lov å ha sex hjemme i egen leilighet, og det er ikke forbudt å stønne. Helt annet enn å ha sex på en strand, få meter unna andre folk. Slutt å unnskyld deg, dette skjønner du nok godt.

Anonymkode: fbce3...a5c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Alterego666 skrev:

At enkelte er ekstremt kulturelt sensitive, gjør ikke toppløshet til blotting i juridisk forstand. Lover er normative. 
Det er fullt lovlig å sole seg toppløs.

Lovlig ja, men motbydelig for andre å se puppene som slenger overalt

Anonymkode: 7366a...f75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lovlig ja, men motbydelig for andre å se puppene som slenger overalt

Anonymkode: 7366a...f75

Det er din mening, andre har en annen. Folk har også meninger om fargen på huset til naboen, og om politiske partier.

De aller fleste av oss lar ikke slike ting ødelegge dagen vår. Mitt tips til deg er å være like raus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det er din mening, andre har en annen. Folk har også meninger om fargen på huset til naboen, og om politiske partier.

De aller fleste av oss lar ikke slike ting ødelegge dagen vår. Mitt tips til deg er å være like raus.

Ta hensyn til andre.  La være å gå toppløs på stranda.  Hold dere til nakenstrender 

Anonymkode: 7366a...f75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta hensyn til andre.  La være å gå toppløs på stranda.  Hold dere til nakenstrender 

Anonymkode: 7366a...f75

Newsflash: Verdens folk er individer, og danser ikke etter din pipe. Eller min, for den saks skyld. Live and let live!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener vel ikke så mye om BJ på stranda bak et håndkle eller ikke, men det er et par ting som forundrer meg her inne. At vi har ulike preferanser og meninger vedrørende ulike temaer innenfor seksualitet er naturlig og selvfølgelig helt greit med en diskusjon, men det er så mange som må på død og liv konkludere med at ting er juridisk ulovlig. (Og som gode nordmenn gjør vi jo ikke ting som er ulovlig; hverken seksuelt eller i trafikken. Ingen kjører for fort i Norge, for det er ulovlig)

En annen enda mer forunderlig greie er at i denne tråden, og i mange andre blir det stadig poengtert hvor ekle diverse kroppsdeler er; spesielt pupper, høner og staker. Hvorfor i all verden er mennesker som har et såpass anstrengt forhold til kroppsdeler (som faktisk er like naturlige som albuer og øyenbryn), og til og med pupper på stranda som ikke engang er i seksuell aktivitet, i det hele tatt inne på et relativt frittalende seksualforum? Er de ikke klar over at sex ofte innebærer en viss grad av nakenhet og synlige kroppsdeler. Dersom de føler en slik avsky for disse delene av menneskekroppen, er det ganske ulogisk at enkelte finner det interessant i hele tatt å være aktive på et seksualforum. Man bør ikke ha sex selv om man er naken, men det er ganske praktisk å være naken når man har sex. Da er det selvfølgelig noe dritt at en bivirkning er synlige ekle kjønnsdeler og til og med pupper.

»Jeg blir kvalm av pupp, pikk og fitte, men elsker å diskutere sex»

Eller kan det være så enkelt at det er en håndfull godt voksne tanter som selv ikke synes de er like fine lengre, finner det svært irriterende at gubben myser på en og annen sprettpupp som går forbi på stranden. For min del foretrekker jeg en voksen tante med litt ekstrautstyr, og hvor tyngdekraften har gjort sitt, fremfor disse som spretter både her og der, men det er en annen diskusjon 😊

 

Anonymkode: 45ea0...64b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ta hensyn til andre.  La være å gå toppløs på stranda.  Hold dere til nakenstrender 

Anonymkode: 7366a...f75

Vurderer å foreslå en ny lov om at alle skal ha lukkede sko på stranda, da jeg finner føtter ekle; lukter gjør de også. Skal dere være barbeint får det foregå bak lukkede dører

Anonymkode: 45ea0...64b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...